www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.869 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

23 apr 2024
Bestelde producten worden op tijd geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden over het verzendproces. Wel is het zo dat er vanaf een bepaalde prijs geen bezorgkosten worden gerekend. Ik krijg het idee dat de prijzen zo zijn vormgegeven dat je net iets te kort komt om hiervoor in aanmerking te komen en dan maar 1 product extra besteld om hiervoor in aanmerking te komen. Bijvoorbeeld: vanaf 50 euro betaald u geen bezorgkosten. Je hebt maar 2 producten nodig die dan €24,99 kosten. Dan kom je dus 2 eurocent te kort om voor gratis bezorging in aanmerking te komen. Dan krijg je de opmerking te zien: "bestel nog 1 product om voor gratis bezorging in aanmerking te komen". Is dat slim of niet?😏
24 apr 2024
Mijn ervaring met waterfilter winkel was prima. Maar de reclame de volgende dagen van meerdere aanbieders van het product , dat heeft niet mijn interesse . Erger , het is storend.
JR
Joop R.
Rotterdam
Het pakketje kwam goed verpakt aan. Het duurde wel een week voordat het verstuurd werd. En toen ik belde om te vragen waar het bleef kreeg ik gelijk een muziekje te horen aan de telefoon zonder dat je eerst iets hoorde zo van " welkom bij waterfilter" of iets dergelijks. Dus dat vond ik wel vaag. Maar alles kwam uiteindelijk goed. Anders 5.sterren.

Afhandeling

Bestelling gedaan, deze was helaas niet compleet. Mail gestuurd en Waterfilterwinkel heeft dit snel en naar tevredenheid opgelost! Fijn contact en kwalitatief goede artikelen.

Je wordt er trouwe klant

ik koop regelmatig de onderhoudsproducten voor mijn koffietoestel bij waterfilterwinkel. De prijs is goed, de verzending zeer snel. Kortom niks op aan te merken.

Goede verpakking en op tijd geleverd.

Goede verpakking, op tijd geleverd. In het bijgevoegde boekje staat niets over de 3 standen van de kraan, maar een goede vriendin was hier wel van op de hoogte.
De bestelling is keurig verzorgd. Het overzich op de website liet makkelijk de keuze mogelijk zien en de werkelijke kosten. Kortom blijf zo doorgaan.
16 apr 2024
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat de levering spoedig is verlopen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
13 apr 2024

Prima service

Filters en ontkalking gekocht voor koffiemachine. Goede snelle levering was netjes en goed verpakt. Zal er meer gaan bestellen in de toekomst.
25 apr 2024

Goedkoper en snelle levering.

Tijdens het zoeken werd direct een goedkoper alternatief geboden en vervolgens was de levering zeer snel, namelijk de volgende dag al.
22 apr 2024
Super snel geleverd. De water tester sloeg direct aan op 000, nu kijken hoe het verder gaat met het filter. Voor nu heel tevreden.
MV
altijd een heel correcte bestelling en levering. Enige minpunt is postNl maar daar kan de leverancier niets aan doen
Mijn pakketje was niet aangekomen,(lag aan post nl waarschijnlijk) Krijg nu mijn bestelling opnieuw opgestuurd
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Goede prijs-kwaliteit verhouding, even goed als van merk Délonghi zelf maar goedkoper. Snelle levering.
De service na een foutieve bestelling. En het bedrag werd snel opgelost en keurig gerestitueerd.
JM
Jimmy M.
Heuvelland

prima

prijs, de levering en het diverse aantal dat je kan bestellen voor een aanneembare prijs
22 apr 2024
Klantenservice heel begripvol en toegankelijk toen er verkeerde goederen waren geleverd
Lekker snel geleverd en goed verpakt toppie foto is niet nodig het was gewoon perfect

Snel en makkelijk

Een duidelijke website waar je snel vindt wat je zoekt aan de meest voordelige prijzen.
24 apr 2024

De koffie smaakt weer

Snelle levering en de koffie is weer lekker en mijn espresso machine kan weer even mee
Zeer snelle levering en ook zeer goede informatie gekregen over het besteld product