asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

asbest-laboratorium.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.129 beoordelingen in totaal

Ik mocht het zonder problemen retourneren omdat ik het gelukkig niet nodig bleek te hebben. Goede service!

21 jun 2023
Pakketje nooit aangekomen, nergens een manier te vinden om contact op te nemen..

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

31 mei 2023
Pakket is niet ontvangen
15 mei 2023

Monsterzakjes op voorraad.

Wij doen regelmatig onderzoeken. Het kost veel tijd om een testdoosje te regelen. Kunnen deze ook op voorraad worden gekocht (zakelijk).
11 mei 2023
Snelle reactie en helder rapport is top!
9 mei 2023
7 mei 2023
1 mei 2023
Na 4 dagen werd de bestelling geleverd, is misschien ook wel.handig om een conclusie toe te voegen of in het product asbest aanwezig is.
Antwoord van asbest-laboratorium.nl
5 mei 2023
Bedankt voor uw review! Onze analysecertificaten bevatten gegevens over de aanwezigheid en afwezigheid van asbest in het product. Op het analysecertificaat staat veelal een "-" wat betekent dat er gee nasbest is aangetroffen die hoger is dan de in Nederland geldende wettelijke grens van 0.1%. Dit is ook terug te lezen op https://asbest-laboratorium.nl/wp-content/uploads/2022/09/Folder-Niet-Aantoonbaar_HP.pdf