asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

asbest-laboratorium.nl

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.106 beoordelingen in totaal

2 apr. 2023
Heel snel volgens afspraak, meteen het certificaat in huis. Voor de leek graag ook heel duidelijk asbest ja/nee aangetoond
JB
Jaap B.
Warnsveld

17 mrt. 2023
Test monster gekocht in December als particulier, sample gemaakt en langs de afbreng locatie toe gereden. Persoonlijk het monster afgeleverd, sinds dien nooit meer reactie vernomen. Ik heb meerdere malen zowel telefonisch als per email contact geprobeerd op te nemen zonder resultaat. Ik heb maar een enkele keer een mailtje terug gekregen, dan vertellen ze mij dat het pakket waarschijnlijk verloren is gegaan bij de verzending terwijl ik duidelijk meerdere malen heb aangegeven dat ik het persoonlijk heb afgeleverd.....

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

29 jan. 2024

Zeer snelle en vakkundige turnaround

Na aanvraag binnen 2 dagen een kit om een monster te nemen in de bus. Nadat monster was opgestuurd kregen we binnen 24 uur een uitslag per mail.
Snelle reactie n.a.v. opsturen monster.
7 feb. 2024
Test resultaat werd snel ontvangen.
30 jan. 2024
Makkelijk en snel resultaat
24 jan. 2024
23 jan. 2024
8 jan. 2024
9 dec. 2023
Zeer snel uitslag van de test.
20 dec. 2023
Snelle afhandeling
27 okt. 2023
Snelle afhandeling en duidelijke instructies voor een veilige monsterafname. Resultaat binnen afgesproken termijn. Certificaat bevat informatie voor professionals, maar geeft voor een particulier niet eenvoudig weer wat het resultaat betekent.
17 nov. 2023

Snel en simpel

Benodigde spullen werden netjes aangeleverd met duidelijke instructies. Enige vervelende is dat je zelf een postzegel moet regelen voor het terugsturen. Vervolgens snel uitslag per e-mail ontvangen.
10 nov. 2023

Handig pakket met stappenplan, snel uitslag

Mooi pakket in de bus met duidelijke stappen (en incl alle materialen). Na ontvangst van het sample binnen 24uur reactie. Fijn!
24 okt. 2023
Snel ontvangen, Volledige inhoud met bescherming erbij. Goede beschrijving hoe te handelen.
26 okt. 2023
Was duidelijk wat te doen (brochure) en zeer snel de analyse binnen gekregen ( in 24 uur)
10 nov. 2023
Duidelijker conclusie geschreven conclusie vermelden .
3 nov. 2023
Snelle afhandeling van de vraag
2 nov. 2023
Snel en goed bereikbaar