asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

asbest-laboratorium.nlReviews

: 970Goed

Gecertificeerd sinds: 1-12-2017
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
asbest-laboratorium.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij asbest-laboratorium.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1-12-2017
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

78 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Bestellen en leveren verliep snel en accuraat. De volgende dag netjes de test set in mijn brievenbus. Dezelfde dag (dinsdag) het monster terug gestuurd maar helaas duurde het nog tot de volgende maandag voordat het resultaat binnen was. Afgezien van de lange wachttijd en daarmee het niet waarmaken van de belofte om binnen 1 werkdag het resultaat te ontvangen heel tevreden.

Er zijn meerdere instanties waar je asbest kunt laten onderzoeken. Ik had voor deze gekozen omdat zij pretenderen in twee dagen een uitslag te mailen. In totaal heeft het bij mij (tussen aanvraag en uitslag) elf dagen geduurd. Min vier weekenddagen, is zeven ipv twee werkdagen. In mijn perceptie is dat vijf dagen waar mijn timmermannen niets konden doen omdat het niet zeker was of het om asbest ging. Maar ook een week waarin ik ook een inventarisatie had kunnen laten uitvoeren. Mijn advies: niet meer van die korte termijnen aangeven bij het adverteren. Die blijken niet realistisch te zijn. Ik zal hierom, deze instantie, zeker niet aanbevelen.

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

Binnen een week: van pakket aangevraagd tot uitslag of er sprake van asbest was. Super snel.
Snelle service, goede communicatie - het bedrijf maakt zijn toezeggingen prima waar!
Prima service, stipt en nauwkeurig. Degelijke informatie.
Goede service
Super snel
Het zou 2 werkdagen duren, maar helaas wacht ik al 4 dagen op mijn uitslag.
Test is nog steeds niet aangekomen maar toch moet ik hem al beoordelen?
Goede communicatie van bestelling tot levering. Duidelijk pakket hoe staal terug te sturen. Nu nog even wachten op het resultaat.
Ik heb nergens kunnen lezen wat de uitslag is. Je kunt door combineren de deduceren opmaken dat er geen asbest is aangetroffen, maar dit is een uitslag voor chemici en niet voor de gemiddelde burger.
Nog altijd geen reactie over mijn opgestuurd Sample
Goed/uitstekend geholpen door medewerkster(s). Dat het geen 5-sterren zijn geworden, heeft te maken met de doorlooptijd. Mogelijk ook veroorzaakt door PostNL. Op 2 junimonster verstuurd; op 13 juni resultaat.
Pakket snel in huis, helaas liet de uitslag lang op zich wachten, de volgende werkdag zoals beloofd op de website werd hier de volgende week.
Simpele procedure. Duurde iets langer dan op de website stond maar die enkele dagen waren ingecalculeerd.
van Ike G.
Duidelijke uitleg, en in een oogopslag uitslag overzichtelijk
Snel
Kan niet beoordelen,nog altijd geen test mogen ontvangen