asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

asbest-laboratorium.nlReviews

: 983Goed

Gecertificeerd sinds: 1 dec. 2017
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
asbest-laboratorium.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij asbest-laboratorium.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1 dec. 2017
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

85 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 sep. 2021
Bestellen en leveren verliep snel en accuraat. De volgende dag netjes de test set in mijn brievenbus. Dezelfde dag (dinsdag) het monster terug gestuurd maar helaas duurde het nog tot de volgende maandag voordat het resultaat binnen was. Afgezien van de lange wachttijd en daarmee het niet waarmaken van de belofte om binnen 1 werkdag het resultaat te ontvangen heel tevreden.

16 aug. 2022
Er zijn meerdere instanties waar je asbest kunt laten onderzoeken. Ik had voor deze gekozen omdat zij pretenderen in twee dagen een uitslag te mailen. In totaal heeft het bij mij (tussen aanvraag en uitslag) elf dagen geduurd. Min vier weekenddagen, is zeven ipv twee werkdagen. In mijn perceptie is dat vijf dagen waar mijn timmermannen niets konden doen omdat het niet zeker was of het om asbest ging. Maar ook een week waarin ik ook een inventarisatie had kunnen laten uitvoeren. Mijn advies: niet meer van die korte termijnen aangeven bij het adverteren. Die blijken niet realistisch te zijn. Ik zal hierom, deze instantie, zeker niet aanbevelen.

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

1 aug. 2022
Binnen een week: van pakket aangevraagd tot uitslag of er sprake van asbest was. Super snel.
14 jun. 2022
Goed/uitstekend geholpen door medewerkster(s). Dat het geen 5-sterren zijn geworden, heeft te maken met de doorlooptijd. Mogelijk ook veroorzaakt door PostNL. Op 2 junimonster verstuurd; op 13 juni resultaat.
30 mei 2022
Simpele procedure. Duurde iets langer dan op de website stond maar die enkele dagen waren ingecalculeerd.
13 jun. 2022
van Ike G.
Duidelijke uitleg, en in een oogopslag uitslag overzichtelijk
28 sep. 2021
4 feb. 2022
We hebben na verzending een klein weekje moeten wachten op uitsluitsel voor het al dan niet aanwezig zijn van asbest in het monster. Een dagje meer dan op de website beloofd, maar we kregen een keurig en vertrouwenwekkend rapport.
12 mei 2022
2 apr. 2022