asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

asbest-laboratorium.nlReviews

: 999Goed

Gecertificeerd sinds: 1 dec. 2017
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
asbest-laboratorium.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij asbest-laboratorium.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1 dec. 2017
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

87 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 feb. 2022
We hebben na verzending een klein weekje moeten wachten op uitsluitsel voor het al dan niet aanwezig zijn van asbest in het monster. Een dagje meer dan op de website beloofd, maar we kregen een keurig en vertrouwenwekkend rapport.

16 aug. 2022
Er zijn meerdere instanties waar je asbest kunt laten onderzoeken. Ik had voor deze gekozen omdat zij pretenderen in twee dagen een uitslag te mailen. In totaal heeft het bij mij (tussen aanvraag en uitslag) elf dagen geduurd. Min vier weekenddagen, is zeven ipv twee werkdagen. In mijn perceptie is dat vijf dagen waar mijn timmermannen niets konden doen omdat het niet zeker was of het om asbest ging. Maar ook een week waarin ik ook een inventarisatie had kunnen laten uitvoeren. Mijn advies: niet meer van die korte termijnen aangeven bij het adverteren. Die blijken niet realistisch te zijn. Ik zal hierom, deze instantie, zeker niet aanbevelen.

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

12 jul. 2022
Ik heb nergens kunnen lezen wat de uitslag is. Je kunt door combineren de deduceren opmaken dat er geen asbest is aangetroffen, maar dit is een uitslag voor chemici en niet voor de gemiddelde burger.
8 mrt. 2022
Het is nu 5 werk dagen later en heb nog steeds geen uitslag / resultaat binnen. Erg slecht dit.
28 apr. 2022
staal kwam pas na een week binnen, nog een week later en nog steeds geen resultaat
21 jul. 2022
Het zou 2 werkdagen duren, maar helaas wacht ik al 4 dagen op mijn uitslag.
7 jun. 2022
Kan niet beoordelen,nog altijd geen test mogen ontvangen
30 jun. 2022
Nog altijd geen reactie over mijn opgestuurd Sample
23 apr. 2022
Ik wacht nog steeds op het resultaat...