asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

asbest-laboratorium.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.109 beoordelingen in totaal

2 apr 2023
Heel snel volgens afspraak, meteen het certificaat in huis. Voor de leek graag ook heel duidelijk asbest ja/nee aangetoond
JB
Jaap B.
Warnsveld

17 mrt 2023
Test monster gekocht in December als particulier, sample gemaakt en langs de afbreng locatie toe gereden. Persoonlijk het monster afgeleverd, sinds dien nooit meer reactie vernomen. Ik heb meerdere malen zowel telefonisch als per email contact geprobeerd op te nemen zonder resultaat. Ik heb maar een enkele keer een mailtje terug gekregen, dan vertellen ze mij dat het pakket waarschijnlijk verloren is gegaan bij de verzending terwijl ik duidelijk meerdere malen heb aangegeven dat ik het persoonlijk heb afgeleverd.....

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

PD
P.A. D.
Aldeboarn
1 jul 2023
Wij hebben een asbestsaneringsbedrijf en regelen voor onze opdrachtgevers ook analyses. De levering is snel genoeg, maar het adres van de locatie van het monster staat niet op de analyse, alleen maar een bestel nr. Voor onze opdrachtgevers is het belangrijk dat het adres van de monstername op de analyse staat om bijvoorbeeld naar de gemeente aan te kunnen tonen dat het materiaal asbestvrij is.
14 apr 2023
Een duidelijkere uitleg geven bij de resultaten. Die zijn voor een leek niet te begrijpen.
Antwoord van asbest-laboratorium.nl
5 mei 2023
Bedankt voor uw review! Onze analysecertificaten bevatten gegevens over de aanwezigheid en afwezigheid van asbest in het product. Op het analysecertificaat staat veelal een "-" wat betekent dat er gee nasbest is aangetroffen die hoger is dan de in Nederland geldende wettelijke grens van 0.1%. Dit is ook terug te lezen op https://asbest-laboratorium.nl/wp-content/uploads/2022/09/Folder-Niet-Aantoonbaar_HP.pdf