asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

asbest-laboratorium.nlReviews

: 983Goed

Gecertificeerd sinds: 1 dec. 2017
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
asbest-laboratorium.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij asbest-laboratorium.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1 dec. 2017
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

85 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 sep. 2021
Bestellen en leveren verliep snel en accuraat. De volgende dag netjes de test set in mijn brievenbus. Dezelfde dag (dinsdag) het monster terug gestuurd maar helaas duurde het nog tot de volgende maandag voordat het resultaat binnen was. Afgezien van de lange wachttijd en daarmee het niet waarmaken van de belofte om binnen 1 werkdag het resultaat te ontvangen heel tevreden.

16 aug. 2022
Er zijn meerdere instanties waar je asbest kunt laten onderzoeken. Ik had voor deze gekozen omdat zij pretenderen in twee dagen een uitslag te mailen. In totaal heeft het bij mij (tussen aanvraag en uitslag) elf dagen geduurd. Min vier weekenddagen, is zeven ipv twee werkdagen. In mijn perceptie is dat vijf dagen waar mijn timmermannen niets konden doen omdat het niet zeker was of het om asbest ging. Maar ook een week waarin ik ook een inventarisatie had kunnen laten uitvoeren. Mijn advies: niet meer van die korte termijnen aangeven bij het adverteren. Die blijken niet realistisch te zijn. Ik zal hierom, deze instantie, zeker niet aanbevelen.

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

Slecht te bereiken, heb vandaag na een kwartier wachtmuziek opgegeven. Heb eerder wel telefonisch contact gehad en gesproken met een onvriendelijke mevrouw. Zij gaf aan dat de brief met het asbestsample niet bij hun aangekomen zou zijn en "dat dit wel vaker gebeurt". In mijn ervaring is de postbezorging in Nederland betrouwbaarder dan mevrouw doet voorkomen en ik krijg de indruk dat ik aan het lijntje gehouden wordt. Hopelijk motiveert deze review om nu even echt actie te ondernemen!
23 aug. 2022
Op de website staat aangegeven dat het resultaat zo snel is. Ik heb 7 dagen gewacht op het testpakket. En na 6 dagen het monster te hebben verstuurd heb ik nog steeds geen resultaat. Mijn mail met de vraag of ze het monster hebben ontvangen blijft ook onbeantwoord... In totaal ben ik dus nu al 15 dagen aan het wachten of het monster asbest bevat of niet...
22 aug. 2022
Op zaterdag besteld en betaald, bevestiging en factuur ontvangen en verder geen enkel bericht. De week erna op zaterdag een e-mail gestuurd met de vraag wat er aan de hand is. Maandagavond nog geen bericht
18 aug. 2022
De levering van de pakketten blijft op zich wachten. Levering duurt lang
11 aug. 2022
Test is nog steeds niet aangekomen maar toch moet ik hem al beoordelen?
12 jul. 2022
Ik heb nergens kunnen lezen wat de uitslag is. Je kunt door combineren de deduceren opmaken dat er geen asbest is aangetroffen, maar dit is een uitslag voor chemici en niet voor de gemiddelde burger.
21 jul. 2022
Het zou 2 werkdagen duren, maar helaas wacht ik al 4 dagen op mijn uitslag.
7 jun. 2022
Kan niet beoordelen,nog altijd geen test mogen ontvangen
8 mrt. 2022
Het is nu 5 werk dagen later en heb nog steeds geen uitslag / resultaat binnen. Erg slecht dit.
28 apr. 2022
staal kwam pas na een week binnen, nog een week later en nog steeds geen resultaat
12 nov. 2021
Donderdag besteld en een week later vrijdag nog steeds niets ontvangen.
23 apr. 2022
Ik wacht nog steeds op het resultaat...