Indusigns

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden208 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Indusigns voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

20 apr 2024
A peine installé déjà recouvert de papiers. On a juste un peu peur car le tableau est lourd et maintenu uniquement par 2 vis. On verra sur le long terme. Sinon on est content ☺️
22 apr 2024
Chère Stéphanie, merci pour votre belle critique. Nos produits sont développés de manière à pouvoir être parfaitement fixés au mur et rester suspendus. Amusez-vous bien et qui sait, à la prochaine fois ! Salutations, équipe Indusigns
Kapstok Jack bevalt prima, mooi product. De levertijd duurde ruim twee maanden, een tussentijdse update was wenselijk geweest.
Antwoord van Indusigns
Hey! Bedankt voor de mooie 5-sterren beoordeling. Worden we blij van. Op de kapstok zit inderdaad een levertijd van ongeveer 8 weken. Helaas lukt het ons vaak niet sneller, maaaaarrrr.. Dan krijg je er ook iets moois voor terug! als het goed is, is er wel een tussentijds bericht gestuurd na 4 weken. Echter hebben wij vaak gehoord dat deze mail in de spambox beland. Hier gaan we mee bezig! Veel plezier van de aankoop en wie weet tot de volgende keer. Groet team Indusigns
Mooie materialen en een uitstekende service! Contacten verliepen in een heel vriendelijke, open sfeer!
Antwoord van Indusigns
Hé Anneke, wat een super fijne beoordeling! Helemaal te gek en hiermee kunnen we toekomstige klanten overtuigen van onze service en kwaliteit. Thanks! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
De magneten die bij het bord defect zijn geleverd. Zijn na deze melding alsnog vervangen.
Antwoord van Indusigns
Hé bedankt voor de mooie beoordeling. Natuurlijk kan het zijn dat er iets kapot aankomt. We zijn blij om te lezen dat dit uiteindelijk goed opgelost is. Daar staan we ook zeker om bekend! Veel plezier van de aankoop en wie weet dat de volgende keer. Groet team Indusigns

Netjes en goed

Netjes, volgens afspraak, op tijd geleverd. Mooie producten, leuk design en praktisch.
Antwoord van Indusigns
Hey Ed, wat een fijne beoordeling! Zo kunnen onze toekomstige klanten zien wat voor service en kwaliteit we leveren. Heel erg bedankt en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Amazing shop with a wonderful support!!! Very design items and friendly people behind
Antwoord van Indusigns
Wow Mercedes, supernice review! Thanks! This is what we do it for! Enjoy your eyecatcher and who know till the next time. Best regards, team Indusigns
Prachtig product. Voldoet aan mijn verwachting. Heel blij mee.
Antwoord van Indusigns
Hey Joke! Super! Heel fijn om te lezen! Het is een design waar we erg trots op zijn! Meer dan alleen een bijzettafel! Veel plezier ervan. Groet, team Indusigns
Ik vind het mooi en het hangt in mijn open keuken
Antwoord van Indusigns
Hey Ellen, bedankt voor de mooie review! Top! Veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns
Snelle service, decoratief en degelijke kwaliteit!
Antwoord van Indusigns
Hé Ivan, bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer. Groet team Indusigns
TH
Mooi Product en keurig/veilig verpakt geleverd.
Antwoord van Indusigns
Hey Tonnie, wat een superfijne beoordeling. Worden we blij van! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Aanrader!

Goeie en snelle service en top kwaliteit
Antwoord van Indusigns
Hey Sheila, super om te lezen dat jouw aankoop zo goed is bevallen! We doen er alles aan om iedereen zoveel mogelijk tevreden te maken! Ook bij jou is dat gelukt! Veel plezier ervan! Groet, team Indusigns
Vlotte, sympathieke samenwerking
Antwoord van Indusigns
Hey Tanja, heel erg fijn deze mooie beoordeling! Worden we blij van! Veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns
Mooie dingen!! Zeer tevreden!!!
Antwoord van Indusigns
Hey! Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en superleuk om te zien dat jullie zulke trouwe klanten zijn bij ons. Worden we blij van! Heel veel plezier van jullie aankopen en hopelijk zien we jullie nog eens terug. Groet team Indusigns
Mooi ontwerp en goed kwaliteit
Antwoord van Indusigns
Hé Brenda heel erg bedankt voor jouw mooie beoordeling! Hier doen we het natuurlijk voor. Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Kwaliteit en snelle bezorging
Antwoord van Indusigns
Hey Deborah! Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat jouw aankoop zo goed bevallen is. Veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
Snelle reactie en levering
Antwoord van Indusigns
Hey Ilona, bedankt voor de 5-sterren en heel veel plezier van jouw aankoop! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
27 apr 2024
Prachtig stevig design
28 apr 2024
Hey Cindy! Bedankt voor de mooie beoordeling! Heel veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Hele gave spiegel!
Antwoord van Indusigns
Hey Simone, bedankt voor het compliment en de 5 sterren. Wist je dat we nu ook een passpiegel hebben in dezelfde stijl? Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
25 apr 2024
Top top top
26 apr 2024
Heel erg bedankt voor de fijne beoordeling! Beter dan dit wordt het natuurlijk niet, haha! Hiermee gaan we lekker het weekend in. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Alles top
Antwoord van Indusigns
Hey Lutgart, wat een fijne beoordeling! Heel erg bedankt daarvoor! Veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns