wvdzonwering.nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden269 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2020
wvdzonwering.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Duidelijke website, op afspraak winkel/magazijn te bezoeken. Vriendelijk en deskundig. Betalen bij afleveren. Deze keer ging het om een volant aan ons bestaande zonnescherm. Niet de mooiste kleuren combinatie maar zeer effectief. Heel tevreden.

20 aug 2023
De eerste keer toen we een screen bestelde werd alles vlot afgehandeld ,werd de bestelling op de afgesproken tijd geleverd. Nu,bij de tweede bestelling ,zou de levering zijn in week 32.Het is inmiddels bijna week 34 en hebben we nog niets gehoord.Bij een felefoontje werd er geïrriteerd gereageerd en het excuus voor de vertraging in de levering was : degene die voor de levering zorg draagt is met vakantie !! Waarom dan week 32 opgeven terwijl je weet dat degene die het moet brengen niet beschikbaar is. Wij zitten hier óók met onze afspraken !! Groeten H& M van Balen

Beoordelingen voor wvdzonwering.nl

Beter op de hoogte houden wanneer het product in de maak is
20 aug 2023
Antwoord van wvdzonwering.nl
22 aug 2023
Beste H&M van Balen, Dank u wel voor uw feedback over de leveringsverwarring. In ons systeem was week 32 aangegeven voor de ontvangst van het product vanuit de fabriek, waarna het nog ingepland moest worden. Dit is ook telefonisch aan u doorgegeven. Mocht u verdere vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar.
11 sep 2023
Duidelijke informatie vermelden bij de onderdelen die je vekoopt
12 sep 2023
Snelheid van leveren van artikelen die op voorraad zijn
22 nov 2023
Lange. Levertijden