wvdzonwering.nl

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden268 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2020
wvdzonwering.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Duidelijke website, op afspraak winkel/magazijn te bezoeken. Vriendelijk en deskundig. Betalen bij afleveren. Deze keer ging het om een volant aan ons bestaande zonnescherm. Niet de mooiste kleuren combinatie maar zeer effectief. Heel tevreden.

20 aug 2023
De eerste keer toen we een screen bestelde werd alles vlot afgehandeld ,werd de bestelling op de afgesproken tijd geleverd. Nu,bij de tweede bestelling ,zou de levering zijn in week 32.Het is inmiddels bijna week 34 en hebben we nog niets gehoord.Bij een felefoontje werd er geïrriteerd gereageerd en het excuus voor de vertraging in de levering was : degene die voor de levering zorg draagt is met vakantie !! Waarom dan week 32 opgeven terwijl je weet dat degene die het moet brengen niet beschikbaar is. Wij zitten hier óók met onze afspraken !! Groeten H& M van Balen

Beoordelingen voor wvdzonwering.nl

Gemakkelijk bestellen op de site, scherpe prijzen, vlotte levering en afhalen ook gemakkelijk zelf inplannen. Is al de 3e bestelling bij dit bedrijf.
Klantvriendelijk, behulpzaam bij vragen. En een snelle levering
Goed geleverd
Beter op de hoogte houden wanneer het product in de maak is

Tot de volgende keer

Al vele verschillende bestellingen geplaatst, en altijd tot vele tevredenheid geleverd. Ze staan altijd klaar voor uitleg, tips en advies.
JV
Jan V.
Lekkerkerk
Scherpe prijs, snelle levering en behulpzaam bij het afhalen. Eén tip: betere naamsaanduiding op pand.
Beschrijving installeren ontbrak idem achterplaat schakelaar
Antwoord van wvdzonwering.nl
Beste Gerard, Dank u wel voor uw feedback. We betreuren het dat u ontevreden bent over het ontbreken van de installatiebeschrijving en de achterplaat van de schakelaar. We willen graag verduidelijken dat u geen achterplaat heeft besteld en daarom is deze niet meegeleverd. Bovendien hebben we tijdens het afhalen van uw bestelling aangegeven dat alle handleidingen online beschikbaar zijn. De URL voor de handleidingen staat onderaan de factuur, zoals ook bij het afhalen is vermeld. We hopen dat u hiermee de benodigde informatie kunt vinden om de installatie succesvol uit te voeren. Als u nog verdere vragen heeft of hulp nodig heeft bij het installatieproces, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te assisteren. Met vriendelijke groet, Team WvD Zonwering
4 feb 2024
Een goed advies. Niet opdringerig.
Ik vond persoonlijk het uitrekenen voor de hoogte incl kast niet echt duidelijk. Maar na een paar telefoontjes wel. Verder alles netjes en kompleet afgeleverd.
5 okt 2023
8 okt 2023
Alle afmetingen klopte precies. Mooie zonwering. Ook de prijs is heel redelijk.wij zijn er blij mee.
1 aug 2023
Mooi en niet te duur i.v.m andere leveranciers. Ik had twee pantsers besteld maar bij een een fout gemaakt dit werd snel opgelost. Jammer vond ik alleen dat de persoon die de pantsers bracht alleen was, de mijne waren best zwaar dus heb ik hem maar geholpen.
9 sep 2023

Mooie zonwerende screen / matige handleidingen

Mooie zonwerende screen. Alleen zouden montage,- handleidingen en gebruiksaanwijzingen van de producten overeen dienen te komen met wat je gekocht hebt. Dat zou een hoop telefoontjes naar het bedrijf hebben kunnen voorkomen.
26 jul 2023
Netjes geholpen met bestellen Bij het bestellen goed advies gekregen en een mooi product ontvangen. Ook bij montage/installeren telefonische hulp gekregen