eurodeals.nl- Logo - Beoordelingen

eurodeals.nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5 beoordelingen in totaal

Redelijk

Gecertificeerd sinds: 8 aug 2023
eurodeals.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor eurodeals.nl

What I ordered is not what I received.
24 jul 2023
Snelle levering en uitstekende kwaliteit!
24 jul 2023
Goed bereikbaar en snelle levering!
28 jul 2023
Snelle levering en prima product!

Geld betaald, geen product ontvangen

Ik heb nog steeds niets gehoord. Status van de verzending is ongewijzigd.
Antwoord van eurodeals.nl
Beste , Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het verlies van jouw pakket tijdens de drukke feestdagen. We begrijpen hoe vervelend dit moet zijn geweest. We willen je laten weten dat we direct actie hebben ondernomen door een grondig onderzoek bij DHL te starten. Na het afwachten van de resultaten hebben we onmiddellijk een gloednieuw product naar je opgestuurd, zodat je alsnog kunt genieten van je aankoop. We waarderen je geduld en begrip gedurende deze periode en hopen dat je nu tevreden bent met de oplossing. Nogmaals onze excuses en hartelijk dank voor je begrip. Met vriendelijke groet, www.eurodeals.nl