Tegelhuis Nederland- Logo - Beoordelingen

Tegelhuis Nederland

72 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden546 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2019
Tegelhuis Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Ik wil beginnen met het bedanken van Rob en Marnix. Zij hebben mij enorm goed geholpen. Ik was al 2 weken op zoek naar tegels met hele specifieke eigenschappen die binnen 4 weken geleverd konden worden. Na tig webshops en winkels nog steeds zonder succes. Tot Rob en Marnix mij hielpen. Samen vonden we een tegel die exact aan al mijn wensen voldeed, en ook nog eens leverbaar binnen 3 dagen!!! Toen ik per ongeluk de verkeerde tegels geleverd kreeg werd ik wel even wat zenuwachtig, maar na een belletje met Marnix kon een dag later de juiste tegels geleverd worden. Bedankt mannen!

19 nov 2023
Al werkt het in de branche bij iedereen hetzelfde moet ik nogsteeds wennen aan de extra kosten die er gerekend worden. Je hebt een doos van 72 euro, die plotseling 135 euro blijkt te zijn omdat er geen btw en handelingskosten op zitten. Het zijn een beetje de voorrijkosten van een dakbedekker. De site die zorgt dat je maar een beperkte keuze hebt en het net als een vakantiesite uiteindelijk toch veel duurder uitkomt. Dus mijn advies geef de prijs inclusief btw en handlingskosten weer waardoor de klant weet waar hij aan toe is.

Beoordelingen voor Tegelhuis Nederland

17 apr 2024
Ik heb 6 dozen tegels besteld en wacht al 10 dagen op de 6e.
Antwoord van Tegelhuis Nederland
De 6e doos, de Mosa 15240 hebben we voor u aangepast naar de Mosa 19950, zoals verzocht omdat de 15240 niet bij Mosa in voorraad was. Deze zou 19-2 worden geleverd, maar bleek vertraagd vanaf Mosa en helaas hadden wij dat bericht niet doorgekregen tijdens de voorjaarsvakantiesluiting. De doos wordt daarom nu 27-2 bij u geleverd. Excuses voor de vertraging vanaf Mosa.
19 nov 2023

Meerkosten

Antwoord van Tegelhuis Nederland
Alle prijzen op de website zijn incl. BTW. De verzendkosten worden direct getoond in de winkelwagen, dit omdat die niet voor alle tegels gelijk zijn en er ook nog gekozen worden voor afhaal. Doorgaans zijn de bezorgkosten € 75, maar soms ook meer door bijvoorbeeld kratkosten bij de slabs van 280 cm lang. De totale kosten zijn altijd zichtbaar in de winkelwagen op op de pagina waar u de bestelling plaatst.
17 mei 2023

25% kapotte tegels bij levering

Bij mij levering van 20 dozen wandtegels bleken na opening de tegels van tenminste 4 dozen kapot dan wel beschadigd. UIteraard direct hier een melding van gemaakt. Helaas na 4 werkdagen, behoudens een in ontvangstname e-amil, geen bericht met passende oplissing vanuit Tegeloverzicht.nl. Daar mijn tegelzetter graag door wilde werken heb ik op eigen initiatief én kosten 5 nieuwe dozen gekocht. Online verkopen is een koud kunstje, goede aftersales leveren blijkt een stuk lastiger.
6 sep 2023
Het spijt me dat u vindt dat de afhandeling niet snel genoeg ging. Op vrijdag meldde u de breuk, op dinsdag was dit met vervoerder en leverancier afgehandeld en werd de nalevering gepland, maar helaas had uw tegelzetter toen al nieuwe tegels besteld. Breuk is helaas niet uit te sluiten maar kan altijd kostenloos worden vervangen, maar daar gaat soms inderdaad wel 1-3 werkdagen overheen.
22 aug 2023

De sample die ik heb ontvangen was beschadigd op verschillende punten

De sample die ik heb ontvangen was dubbelgevouwen in de doos en daardoor aan verschillende hoeken beschadig. Na een mail gestuurd te hebben wordt dit afgeschoven als “het is toch maar een sample”. Dit vind ik niet klantvriendelijk aangezien ik er toch €30 voor moet betalen. Dan mag er ook beter mee omgegaan worden.
6 sep 2023
Om de kosten zo laag mogelijk te houden worden monsters verzonden per pakketdienst, maar zoals duidelijk staat aangegeven op de monster-bestelpagina: bij pakketzendingen is er altijd kans op breuk of beschadiging, omdat tegels kwetsbaar zijn en pakketbezorgers helaas vaak niet zorgvuldig met de doosjes omgaan ondanks de Breekbaar tape die we gebruiken. Dit is ook de reden dat ook de kleinste orders van 1 doosje tegels altijd op een pallet met een vrachtwagen bezorgd worden. Bij een uiteindelijke bestelling kunnen monsterkosten wel geheel of gedeeltelijk worden vergoed.