Tegelhuis Nederland- Logo - Beoordelingen

Tegelhuis Nederland

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden543 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2019
Tegelhuis Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Ik wil beginnen met het bedanken van Rob en Marnix. Zij hebben mij enorm goed geholpen. Ik was al 2 weken op zoek naar tegels met hele specifieke eigenschappen die binnen 4 weken geleverd konden worden. Na tig webshops en winkels nog steeds zonder succes. Tot Rob en Marnix mij hielpen. Samen vonden we een tegel die exact aan al mijn wensen voldeed, en ook nog eens leverbaar binnen 3 dagen!!! Toen ik per ongeluk de verkeerde tegels geleverd kreeg werd ik wel even wat zenuwachtig, maar na een belletje met Marnix kon een dag later de juiste tegels geleverd worden. Bedankt mannen!

19 nov 2023
Al werkt het in de branche bij iedereen hetzelfde moet ik nogsteeds wennen aan de extra kosten die er gerekend worden. Je hebt een doos van 72 euro, die plotseling 135 euro blijkt te zijn omdat er geen btw en handelingskosten op zitten. Het zijn een beetje de voorrijkosten van een dakbedekker. De site die zorgt dat je maar een beperkte keuze hebt en het net als een vakantiesite uiteindelijk toch veel duurder uitkomt. Dus mijn advies geef de prijs inclusief btw en handlingskosten weer waardoor de klant weet waar hij aan toe is.

Beoordelingen voor Tegelhuis Nederland

Prima communicatie , tegels netjes geleverd en goeie prijzen. Ver vooruit bestellen is niet zo handig omdat de betalingsmogelijkheden daar geen rekening mee houden .
Behulpzaam en vriendelijk. Er waren twee tegels gebroken tijdens transport en die zijn direct nageleverd
Snel en prima geholpen
13 apr 2024
3 mrt 2024

Beste service in jaren!

AD
André D.
Den haag
Het bestellen gaat zeer eenvoudig en wordt netjes thuis bezorgd
goede bereikbaarheid,ruime keuze,snel iemand om te helpen
EH
Eugenio H.
Valkenswaard
Perfecte Tegels
alles perfect behalve de levering we hadden gevraagd om een telefoontje te krijgen van de chauffeur dat gebeurde niet de zware palet werd daardoor geleverd bij de buren
Snel geleverd
10 feb 2024
Prima service
4 feb 2024
Ik heb 6 dozen tegels besteld en wacht al 10 dagen op de 6e.
Antwoord van Tegelhuis Nederland
De 6e doos, de Mosa 15240 hebben we voor u aangepast naar de Mosa 19950, zoals verzocht omdat de 15240 niet bij Mosa in voorraad was. Deze zou 19-2 worden geleverd, maar bleek vertraagd vanaf Mosa en helaas hadden wij dat bericht niet doorgekregen tijdens de voorjaarsvakantiesluiting. De doos wordt daarom nu 27-2 bij u geleverd. Excuses voor de vertraging vanaf Mosa.
Ik vind perfect geregeld Ik heb mijn order afhaal datum verzet, Ik werd vriendelijk geholpen Kleur van de tegel niet zelfde mag ik achter laten, De meneer mij heeft geholpen denkt met me mee. Ik ben heel erg goed geholpen.
30 dec 2023

Doen wat ze beloven.

Doen wat ze beloven en helpen nog een handje bij het inladen.
MR
marina r.