Bedel.Shop- Logo - Beoordelingen

Bedel.Shop

176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden677 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
Bedel.Shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2024
Bestellen en betalen verliep soepel. Alleen bij andere webshop krijg je na het bestellen een mail met wat je besteld hebt en eventueel de factuur. Deze heb ik niet ontvangen. Ook had ik per mail een vraag gesteld omdat het een cadeau voor mijn nichtje was die 18 werd maar geen reactie terug. Wel was mijn nichtje waarvoor het cadeau was super blij met het cadeau en er zat ook een hele leuke geurhanger bij met de tekst Drive Safe dus mijn mail bleek wel opgepakt te zijn. Levering ging heel snel dus super blij en onthoud de site want ze hebben leuke dingen

1 jan 2024
ik heb nog niets ontvangen
PG

Beoordelingen voor Bedel.Shop

Super geregeld!!

Ik wilde een boeddha bedel maar had weinig tijd. Gebeld met ze en gevraagd of ik het kon ophalen (ik woon ook in Hoofddorp). Volgende ochtend lag het bedeltje klaar, ingepakt en wel. Superfijn dat het zo geregeld kon worden! Daarnaast hebben zij bedels die je bij pandora niet kunt kopen (deze boeddha was uit de pandora collectie gehaald).

Mooie producten

Dat er persoonlijke aandacht aan besteed wordt door Tineke Een handgeschreven kaart, mooi gebaar. De producten die ik besteld heb zijn super mooi.
LD
Lynn D.
Roeselare
Super al meerdere malen besteld en ik zal blijven bestellen 🥰🥰🥰 Super shop , heel vlotte verzending en super mooie afgewerkte bedels 🥰
29 apr 2024

Fantastisch

Snelle levering met een leuk persoonlijk kaartje en klein extra'tje. Altijd fantastisch.

Zeer tevreden!

Levering zoals afgesproken. Goede site.ik zou zo weer daar bestellen. Zeer tevreden!
22 apr 2024
Supersnelle verzending en zeer mooie bedel. Zeker aan te raden
20 apr 2024
Snel bezorgd, komt overeen met foto's
Antwoord van Bedel.Shop
22 apr 2024
Hoi Selma, Dank je wel voor de mooie recentie! Groetjes Monique
3 mei 2024
Snelle levering. Super leuk verpakt.
2 mei 2024
Snelle levering en juiste info
30 apr 2024
Super fijne en goede service!
mooie bedel, snel geleverd
2 mei 2024
X
29 apr 2024
28 apr 2024
CF
Super service. Heel erg netjes verpakt, een lief persoonlijk kaartje erbij en met super veel zorg leuk ontvangen. Ik ben er echt ontzettend blij mee!

Helemaal goed!

Vriendelijk te woord gestaan en het cadeau keurig verpakt ontvangen. En..ook netjes op de afgesproken tijd ontvangen.