Bedel.Shop- Logo - Beoordelingen

Bedel.Shop

162 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden656 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
Bedel.Shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellen en betalen verliep soepel. Alleen bij andere webshop krijg je na het bestellen een mail met wat je besteld hebt en eventueel de factuur. Deze heb ik niet ontvangen. Ook had ik per mail een vraag gesteld omdat het een cadeau voor mijn nichtje was die 18 werd maar geen reactie terug. Wel was mijn nichtje waarvoor het cadeau was super blij met het cadeau en er zat ook een hele leuke geurhanger bij met de tekst Drive Safe dus mijn mail bleek wel opgepakt te zijn. Levering ging heel snel dus super blij en onthoud de site want ze hebben leuke dingen

24 mrt 2024
De goederen werden snel verzonden en zijn ook erg mooi. Helaas wil ik een onderdeel retourneren. Ik wacht al bijna 2 weken op een retourlabel of in ieder geval bevestiging waar ik (op eigen kosten) kan retourneren. Ik heb meerdere e-mails geschreven, zowel publiekelijk als in de messenger op Facebook, helaas zijn de e-mails in ieder geval beantwoord, maar niets heeft geholpen.

Beoordelingen voor Bedel.Shop

CF
Super service. Heel erg netjes verpakt, een lief persoonlijk kaartje erbij en met super veel zorg leuk ontvangen. Ik ben er echt ontzettend blij mee!

Helemaal goed!

Vriendelijk te woord gestaan en het cadeau keurig verpakt ontvangen. En..ook netjes op de afgesproken tijd ontvangen.
31 mrt 2024
Vind het persoonlijke briefje in het pakketje echt heel leuk
Niets, jullie doen het echt super goed👍en betaalbaar....
Snelle bezorging en verzorgde (attente) verpakking.
Fijne overzichtelijke webshop en snelle verzending.
Vrij groot pakket voor een kleine bedel
Mooi bedeltje en snelle levering
Snelle levering en mooie bedels
24 mrt 2024

Geen hulp bij retourneren

31 mrt 2024
Kwaliteit van de bedeltjes niet naar verwachting.prijs kwaliteit niet in verhouding Levering goed.
Net terug mevrouw van de hulpdesk aan de telefoon gekregen, de omruiling van het armbandje zal tijdig gebeuren. Naar dienstverlening heel toegankelijk.

Snel geleverden leuk verpakt met…

Snel geleverde en leuk verpakt met persoonlijke boodschap