dekruidelier.nl

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden179 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 mei 2022
dekruidelier.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Leuke gezellige potjes, een mooi assortiment wat net even anders is dan sommige kruiden reeksen. Ik had een kortingsbon via een kookblad, hierdoor kwam ik bij deze shop terecht. En na het kunnen proberen van de 1e 2 kruiden, ben ik daar erg blij mee. Altijd fijn om te weten dat er geen rare toevoegingen in zitten. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar eerst genieten van alle gekozen smaken.
EW
Edith W.
Bilthoven

13 jul 2023
Na bestelling en betaling krijg je de melding dat hard voor je aan de slag wordt gegaan. Helaas na een week nog geen enkele reactie of mededeling. Na e-mail met verzoek om informatie een mail dat er zo snel mogelijk een track en trace wordt verzonden. Helaas pas na een paar dagen en nog een mail een bevestiging van verzending. Tot op heden nog niets ontvangen.

Beoordelingen voor dekruidelier.nl

Heerlijke kruiden, groot assortiment, goede verzending!

Heerlijke kruiden

Het geeft net dat beetje extra aan de spijzen.
Heel lekkere kruiden, gezond en eerlijk biologisch.
Zeer lekkere kruiden, eerlijke kwaliteit.
mischien ze in plastic sealen

- duur en trage levering

- dure producten - relatief lange leveringstijd (DPD !) van één week - technische problemen zàt bij de vervoerder (moeilijk inloggen en telkens pakketnummer moeten ingeven (14 cijfers !), waardeloze chatbot, onzin als uitleg voor de vertraging b.v. beweert DPD dat in België 2 mei nationale feestdag is, enz.)
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Het spijt me dat we je niet hebben kunnen overtuigen van onze specerijen. Onze specerijen zijn niet de goedkoopste op de specerijenmarkt, maar je krijgt wel specerijen van topkwaliteit, speciale melanges en alles in een duurzame verpakking. Het spijt ons ook dat de verzending zo lang duurde. We hebben echter geen invloed op de verzendtijden van de dienstverleners. We zouden het fijn vinden als u alleen ons en onze specerijen beoordeelt. Hartelijk dank! Als jong bedrijf horen we altijd graag over mogelijkheden voor verbetering. Stuur ons een e-mail op hallo@dekruidelier.nl Vriendelijke groeten Stephie
29 apr 2024
Goede producten en vlotte levering
28 apr 2024
JV
José v.
Heerlen
25 apr 2024
Goede verpakking. En mooie potjes
25 apr 2024
22 apr 2024
Mooie producten, goed verpakt, snel geleverd
17 apr 2024
16 apr 2024
Snelle en correcte levering. Mooi binnen de opgegeven levertijd, netjes verpakt. En mooie kortingsbonnen erbij
14 apr 2024
HL