dekruidelier.nl

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden179 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 mei 2022
dekruidelier.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Leuke gezellige potjes, een mooi assortiment wat net even anders is dan sommige kruiden reeksen. Ik had een kortingsbon via een kookblad, hierdoor kwam ik bij deze shop terecht. En na het kunnen proberen van de 1e 2 kruiden, ben ik daar erg blij mee. Altijd fijn om te weten dat er geen rare toevoegingen in zitten. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar eerst genieten van alle gekozen smaken.
EW
Edith W.
Bilthoven

13 jul 2023
Na bestelling en betaling krijg je de melding dat hard voor je aan de slag wordt gegaan. Helaas na een week nog geen enkele reactie of mededeling. Na e-mail met verzoek om informatie een mail dat er zo snel mogelijk een track en trace wordt verzonden. Helaas pas na een paar dagen en nog een mail een bevestiging van verzending. Tot op heden nog niets ontvangen.

Beoordelingen voor dekruidelier.nl

- duur en trage levering

- dure producten - relatief lange leveringstijd (DPD !) van één week - technische problemen zàt bij de vervoerder (moeilijk inloggen en telkens pakketnummer moeten ingeven (14 cijfers !), waardeloze chatbot, onzin als uitleg voor de vertraging b.v. beweert DPD dat in België 2 mei nationale feestdag is, enz.)
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Het spijt me dat we je niet hebben kunnen overtuigen van onze specerijen. Onze specerijen zijn niet de goedkoopste op de specerijenmarkt, maar je krijgt wel specerijen van topkwaliteit, speciale melanges en alles in een duurzame verpakking. Het spijt ons ook dat de verzending zo lang duurde. We hebben echter geen invloed op de verzendtijden van de dienstverleners. We zouden het fijn vinden als u alleen ons en onze specerijen beoordeelt. Hartelijk dank! Als jong bedrijf horen we altijd graag over mogelijkheden voor verbetering. Stuur ons een e-mail op hallo@dekruidelier.nl Vriendelijke groeten Stephie
Ik heb een e-mail gestuurd om het artikel terug te sturen, maar er is 1 week lang niet op gereageerd. Gelieve onmiddellijk te reageren
30 mrt 2024
Nog niets ontvangen,
16 apr 2024
Hallo, Het spijt me dat de levering van uw bestelling is vertraagd. Dit is niet zoals we het willen! Volgens de tracking van de zending is uw bestelling met succes afgeleverd. Ik hoop dat we u hebben kunnen overtuigen van onze specerijen. We hopen dat u ze met plezier blijft proeven! Vriendelijke groeten Stephie
YV
Yvonne V.
Tilburg
Bestelling niet ontvangen. Weet ook niet bij welk afhaalpunt deze is afgegeven
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Hartelijk dank voor uw recensie! We hebben navraag gedaan bij de leverancier van de verzendservice en hopen snel iets van je te horen. Als het pakket niet gevonden kan worden, sturen we je je specerijen natuurlijk opnieuw toe. We zouden het erg op prijs stellen als u ons en onze specerijen een beoordeling geeft. Hartelijk dank :) Vriendelijke groeten Stephie
13 jul 2023

Nog niets ontvangen in afwachting van levering!

Jammer

Pakketje word verzonden zonder het te kunnen volgen, niks mogen ontvangen helaas en op de mail word niet gereageerd.
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo! Het spijt me dat er problemen zijn met de levering van uw bestelling. Is je pakket ondertussen aangekomen? Als er nog steeds problemen zijn, schrijf dan naar onze klantenservice op: hallo@dekruidelier.nl. We zullen een oplossing vinden. Met vriendelijke groeten Stephie
Tot op heden de bestelling niet ontvangen. Dan kan ik ook geen beoordeling invullen.
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Het spijt me dat de verzending van uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zijn uw specerijen ondertussen veilig aangekomen? Als er nog steeds problemen zijn, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice op hallo@dekruidelier.nl. Als de specerijen zijn aangekomen, hoop ik dat je tevreden bent :) Vriendelijke groeten Stephie
Er valt nog niets te beoordelen. Nog niets ontvangen (na een week)
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Het spijt me dat er een vertraging is opgetreden in de levering van uw bestelling. Ik hoop dat je je specerijen inmiddels hebt ontvangen. Veel plezier met proeven! We zouden het fijn vinden als je de smaak van de specerijen beoordeelt. Vriendelijke groeten Stephie
7 jul 2023
Wacht al langer dan 1 week op mijn bestelling
Nog steeds niets mogen ontvangen.
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Het spijt me dat je langer moest wachten op je bestelling. Het pakket heeft ons magazijn 2 dagen na je bestelling verlaten. Helaas lijkt de levering iets vertraagd te zijn. Ik hoop echter dat je blij bent met je specerijen. We zouden het erg op prijs stellen als u ons een beoordeling geeft voor onze producten. Helaas hebben we geen invloed op de bezorging van onze bezorgers. Met vriendelijke groeten Stephie