dekruidelier.nl

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden179 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 mei 2022
dekruidelier.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Leuke gezellige potjes, een mooi assortiment wat net even anders is dan sommige kruiden reeksen. Ik had een kortingsbon via een kookblad, hierdoor kwam ik bij deze shop terecht. En na het kunnen proberen van de 1e 2 kruiden, ben ik daar erg blij mee. Altijd fijn om te weten dat er geen rare toevoegingen in zitten. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar eerst genieten van alle gekozen smaken.
EW
Edith W.
Bilthoven

13 jul 2023
Na bestelling en betaling krijg je de melding dat hard voor je aan de slag wordt gegaan. Helaas na een week nog geen enkele reactie of mededeling. Na e-mail met verzoek om informatie een mail dat er zo snel mogelijk een track en trace wordt verzonden. Helaas pas na een paar dagen en nog een mail een bevestiging van verzending. Tot op heden nog niets ontvangen.

Beoordelingen voor dekruidelier.nl

3 dec 2023
Er is vocht in een van de kruidenpotjes gekomen waardoor deze volledig hard is geworden..
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Hartelijk dank voor uw recensie! Het spijt me om te horen dat een kruidenmix hard is geworden. Neem contact op met onze klantenservice op: hallo@dekruidelier.nl en we zullen een oplossing vinden. Ik hoop dat je blij bent met de rest van je kruiden. Vriendelijke groeten Stephie
24 nov 2023
Nog niets ontvangen.
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Het spijt me dat de levering van uw bestelling is vertraagd. Ik hoop echter dat het pakket op tijd is aangekomen en dat je de specerijen al hebt kunnen proberen. We horen graag of we je hebben kunnen overtuigen van de smaak van onze specerijen. Vriendelijke groeten Stephie
6 okt 2023

Ik heb de bestelling niet ontvangen, wel betaald😁

I heb de bestelling
te dure producten
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Hartelijk dank voor uw recensie! Het spijt me dat we u niet hebben kunnen overtuigen van onze specerijen. Je hebt gelijk, onze specerijen zijn niet de goedkoopste op de specerijenmarkt. Maar we bieden wel specerijen van topkwaliteit in een duurzame verpakking. Desalniettemin hoop ik dat je blijft genieten van je specerijen. Vriendelijke groeten Stephie
Erg duur
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Hartelijk dank voor uw recensie! Je hebt gelijk, onze specerijen zijn niet de goedkoopste op de specerijenmarkt. We bieden echter wel speciale kruidenmengsels aan in een duurzame verpakking van topkwaliteit. We hopen dat je de specerijen nog steeds met veel plezier gebruikt. Vriendelijke groeten Stephie