dekruidelier.nl

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden179 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 mei 2022
dekruidelier.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Leuke gezellige potjes, een mooi assortiment wat net even anders is dan sommige kruiden reeksen. Ik had een kortingsbon via een kookblad, hierdoor kwam ik bij deze shop terecht. En na het kunnen proberen van de 1e 2 kruiden, ben ik daar erg blij mee. Altijd fijn om te weten dat er geen rare toevoegingen in zitten. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar eerst genieten van alle gekozen smaken.
EW
Edith W.
Bilthoven

13 jul 2023
Na bestelling en betaling krijg je de melding dat hard voor je aan de slag wordt gegaan. Helaas na een week nog geen enkele reactie of mededeling. Na e-mail met verzoek om informatie een mail dat er zo snel mogelijk een track en trace wordt verzonden. Helaas pas na een paar dagen en nog een mail een bevestiging van verzending. Tot op heden nog niets ontvangen.

Beoordelingen voor dekruidelier.nl

OP TIJD LEVEREN?????????
16 apr 2024
Hallo, Hartelijk dank voor uw recensie! Het spijt me dat de levering van uw bestelling zo lang duurde. We hebben uw specerijen de dag nadat u uw bestelling had geplaatst ingepakt en overgedragen aan onze expediteur. Ik hoop echter dat u uw specerijen nu kunt proberen en dat we u kunnen overtuigen van hun smaak. Met vriendelijke groeten Stephie
17 mrt 2024
Lange levertijd.
20 mrt 2024
Hallo, Het spijt me dat de levering van uw bestelling is vertraagd. Helaas hebben we geen invloed op de levering van de verzenddienstverlener. Ik hoop echter dat je je specerijen inmiddels hebt ontvangen en net zo blij bent met de kwaliteit als wij. Als er problemen zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail (hallo@dekruidelier.nl).
Ik begrijp de €20 kortingscard boven de €40 grens niet. Lokkertje dus. Gewoon een marktconforme prijs rekenen is toch veel klantvriendelijker!?
16 apr 2024
Hallo, Hartelijk dank voor uw recensie! Met onze kortingsbon kunnen nieuwe klanten onze specerijen proberen voor een lagere prijs. Ik hoop nog steeds dat u veel plezier beleeft aan uw specerijen. Blijf ervan genieten. Vriendelijke groeten Stephie
Correcte levering, nog geen tijd gehad de producten te gebruiken vandaar geen hoger cijfer
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Hartelijk dank voor uw recensie! We hopen dat we u hebben kunnen overtuigen van onze specerijen. Heb je jullie producten ondertussen al kunnen uitproberen? We kijken uit naar uw feedback. Vriendelijke groeten Stephie
26 nov 2023
Men belooft levering 1 tot 3 dagen. Dat werden er 6 en de track&trace klopte voor geen meter. Pakket zou in depot Vijfhuizen liggen maar toen stond bezorger voor de deur. Of de kruiden goed zijn weet ik nog niet; pas 2 dagen in huis
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Hartelijk dank voor uw recensie! Het spijt me dat u zo lang op uw bestelling moest wachten. Normaal gesproken wordt na verzending automatisch een verzendbevestiging met een trackinglink verzonden. Het spijt me als dit voor u niet het geval was. We horen graag hoe de specerijen u bevallen en hopen dat we u qua smaak hebben kunnen overtuigen. Met vriendelijke groeten Stephie
Potjes waren kleiner dan verwacht en daarmee is prijs best stevig. Product is wel goed. En het viel me tegen dat het vanuit Duitsland moest komen. Had liever gehad dat het uit NL kwam ivm ecologische voetafdruk.
JT
Jan T.
Dordrecht
29 jun 2023
Hoge prijs voor de (goede) kruiden. Redelijk vlotte levering vanuit Duitsland.

bestellen goed, levering traag

bestellen op de website erg goed, maar levertijd scoort laag
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo Astrid, Hartelijk dank voor je beoordeling. Volgens ons systeem is je pakket een dag na je bestelling voltooid. Helaas hebben we geen invloed op de levertijd van onze bezorgdienst. Ik hoop van harte dat je blij bent met je specerijen. Met vriendelijke groeten Stephie
de recepten zijn niet erg duidelijk. bv patatas bravas.
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Hartelijk dank voor uw recensie! Het spijt me dat je niet helemaal zeker weet hoe je de kruiden moet gebruiken. Je kunt contact met ons opnemen via hallo@dekruidelier.nl. Onze collega's geven je graag wat tips. Ik hoop dat je blijft genieten van je specerijen. Vriendelijke groeten Stephie