Rubbermatten24.nl

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.014 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 okt 2019
Rubbermatten24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Snelle bezorging, goede informatie, al haalde ik die ook uit de reviews. Zo zou het bedrijf zelf ook de volgende positieve kenmerken kunnen benoemen: (a) de mat is van echt zware kwaliteit, dat is echt heel aangenaam; (b) de mat houdt heel weinig rondvliegende blaadjes vast, dat vinden wij prettig, want we gebruiken hem buiten en de oude ringmat moesten we veel vaker uitkloppen dan deze platte gevlochten mat; (c) de mat is makkelijker schoon te maken en sneller te drogen dan een ringmat; (d) huisdieren lopen er veel makkelijker overheen dan over een ringmat. Kortom, wij zijn tevreden!
PK
P. K.
Niederlande

17 feb 2024
Ik had een mat besteld. Maar na een week nog steeds niets binnen. Wederom de site bekeken en bij het wisselen van kleuren bleek toen (bij die kleur vrij klein aangegeven) dat die kleur voorlopig niet op voorraad was. Sterker, die zou pas na anderhalve maand weer op voorraad komen. Dat duurde mij echt te lang. Dus een nette mail gestuurd dat ik graag een andere kleur wilde ontvangen die wel op voorraad zou zijn. Geen reactie. Dus toen zelf maar gebeld. Het hele gesprek door werd op allerlei vlakken aangegeven dat zij alles geweldig doen en het allemaal aan mij ligt. Dat de lange reactietijd heel normaal was omdat ze een grote internationale speler zijn. Het omzetten naar een andere kleur zou ook zeker een aantal dagen gaan duren. En op deze manier nog een aantal vergelijke argumenten. Uiteindelijk kon ik de order het beste annuleren zodat ik geld terug zou krijgen en dan moest ik zelf maar weer een nieuwe bestelling doen. Overeengekomen dat de bestelling geannuleerd zou worden. Wat dan wel weer snel ging volgens de medewerker. Dezelfde dag nog een mail dat de ticket gesloten was. En alles opgelost. Niet dus want nog steeds na een week geen cent terug gekregen. Kortom slechte service van een bedrijf die zichzelf erg goed vindt. Teleurstellingen alom. ====================================== Update 17-02-2024 ====================================== Na deze review kreeg ik weer een mail met de melding dat ik niet geannuleerd had, na navraag bij de desbetreffende collega. En dus dat er geen verdere actie was ondernomen. Ik zou akkoord zijn gegaan om maar te wachten tot het product weer op voorraad was. Terwijl ik heel specifiek had gezegd dat ik dat zeker niet wilde. Pas na het beantwoorden van deze mail dat ik mijn geld terug wilde is dat proces pas ingezet. Al met al drie weken verder . Aankoopdatum van deze ervaring: 24 januari 2024

Beoordelingen voor Rubbermatten24.nl

30 mrt 2024

Makkelijke site, ruim aanbod, snelle levering.ezocht werd naar een 'mat' om over een…

Gezocht werd naar een 'mat' om over een stroomkabel te leggen die geregeld op het trottoir wordt uitgerold. Het moet voorkomen dat voetgangers erover zouden struikelen. Op het internet is er best wel een aantal aanbieders te vinden. Bij deze shop is het kiezen echter erg gebruikersvriendelijk gemaakt; heldere site, goede productfoto's, verschillende dikte- en maatvoeringen. En dat tegen een scherpe prijsvoering. Het bestelde werd vervolgens inderdaad de volgende dag al bezorgd; weliswaar in een veel en veel te grote doos, maar dat verder nergens afbreuk aan.

Prima service

Organisatie hield zich prima aan de afgesproken tijdslijnen en de producten waren van een uitstekende kwaliteit
Antwoord van Rubbermatten24.nl
Beste heer, hartelijk dank voor de mooie 5-sterren review! Hier worden wij blij van! Met vriendelijke groet, IVOL.nl

Top service top product.

De levering van de door mij bestelde rubber ging probleemloos en snel. De door mij bestelde meter rubbermat op rol SBR heb ik inmiddels toegepast als afwerking op het blad van mijn werkbank. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Top service top product.

mat niet op maat, maar makkelijk op maat te snijden.

mat was niet helemaal op maat, maar gelukkig iets te groot, konden we makkelijk op maat snijden. Verder alles ok. Ook makkelijk schoon te houden. Bedenk wel als je een mat koopt, dat deze echt wel een paar dingen flink "ruikt"

De tegels zijn van goede kwaliteit.

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bezorging. De tegels zijn van goede kwaliteit. Alleen wijkt de tegel enigszins af van het plaatje op de website. Maar dat vind ik niet zo'n probleem,
Snelle service Op eerste gezicht goede prijs/kwaliteit verhouding. De mat is nog niet in gebruik
14 apr 2024
Snelle levering en netjes verpakt. Precies zoals op de foto. Stevige matten, heel blij mee!
Geweldig ervaring met deze firma, super service en levering. Zal zeker nog eens bestellen.
Snelle levering, producten in goede staat. Vaker besteld en altijd dezelfde ervaring.
Snelle levering en goede kwaliteit. Site ook overzichtelijk. Hebben wat je zoekt.

Vlotte levering

Net als voorgaande levering, vlotte bezorging. Product voldoet aan de verwachting
Product voldeed voledig aan de verwachting zolas beschreven op de site.
Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering en afhandeling.
Prima verpakt. Keurig op tijd. Product zoals vooraf aangegeven
Goed product, goede procedure bestellen, betalen en bezorgen.
Snelle levering; goede verpakking en uiteraard goed product!

Zeer tevreden.

Net als de vorige keer een goed product en snelle levering.
Precies goed. Mooie groene kleur Past bij mijn boshuisje.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Snel geleverd.
7 apr 2024
Snel geleverd en voldeed aan de verwachtingen