Rubbermatten24.nl

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.962 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 okt 2019
Rubbermatten24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Snelle bezorging, goede informatie, al haalde ik die ook uit de reviews. Zo zou het bedrijf zelf ook de volgende positieve kenmerken kunnen benoemen: (a) de mat is van echt zware kwaliteit, dat is echt heel aangenaam; (b) de mat houdt heel weinig rondvliegende blaadjes vast, dat vinden wij prettig, want we gebruiken hem buiten en de oude ringmat moesten we veel vaker uitkloppen dan deze platte gevlochten mat; (c) de mat is makkelijker schoon te maken en sneller te drogen dan een ringmat; (d) huisdieren lopen er veel makkelijker overheen dan over een ringmat. Kortom, wij zijn tevreden!
PK
P. K.
Niederlande

17 feb 2024
Ik had een mat besteld. Maar na een week nog steeds niets binnen. Wederom de site bekeken en bij het wisselen van kleuren bleek toen (bij die kleur vrij klein aangegeven) dat die kleur voorlopig niet op voorraad was. Sterker, die zou pas na anderhalve maand weer op voorraad komen. Dat duurde mij echt te lang. Dus een nette mail gestuurd dat ik graag een andere kleur wilde ontvangen die wel op voorraad zou zijn. Geen reactie. Dus toen zelf maar gebeld. Het hele gesprek door werd op allerlei vlakken aangegeven dat zij alles geweldig doen en het allemaal aan mij ligt. Dat de lange reactietijd heel normaal was omdat ze een grote internationale speler zijn. Het omzetten naar een andere kleur zou ook zeker een aantal dagen gaan duren. En op deze manier nog een aantal vergelijke argumenten. Uiteindelijk kon ik de order het beste annuleren zodat ik geld terug zou krijgen en dan moest ik zelf maar weer een nieuwe bestelling doen. Overeengekomen dat de bestelling geannuleerd zou worden. Wat dan wel weer snel ging volgens de medewerker. Dezelfde dag nog een mail dat de ticket gesloten was. En alles opgelost. Niet dus want nog steeds na een week geen cent terug gekregen. Kortom slechte service van een bedrijf die zichzelf erg goed vindt. Teleurstellingen alom. ====================================== Update 17-02-2024 ====================================== Na deze review kreeg ik weer een mail met de melding dat ik niet geannuleerd had, na navraag bij de desbetreffende collega. En dus dat er geen verdere actie was ondernomen. Ik zou akkoord zijn gegaan om maar te wachten tot het product weer op voorraad was. Terwijl ik heel specifiek had gezegd dat ik dat zeker niet wilde. Pas na het beantwoorden van deze mail dat ik mijn geld terug wilde is dat proces pas ingezet. Al met al drie weken verder . Aankoopdatum van deze ervaring: 24 januari 2024

Beoordelingen voor Rubbermatten24.nl

uitstekende rubberen matten, goed gewicht, gemakkelijk uit te snijden noodzakelijke gaten en verbindingsstukken waren perfect. Maar het kostte meer dan twee uur om de borstelinzetstukken (40) in hun respectievelijke gaten te krijgen. De flens in de matuitsparing is erg zacht en komt moeilijk in de gleuf op de borstelbasis! uiteraard is er een truc om dit te doen, die nogal wat tijd kostte om onder de knie te krijgen! Instructies zouden helpen als er een truc is!!! Anders goede service.

Geen enkel probleem ervaren, wel een opmerking

Geen enkel probleem ervaren. Alleen de vervoerder DPD meldt dat wijziging van leverdatum of uitwijken naar een ophaal punt mogelijk is. Dit wordt ook benoemd in de email van de leverancier. Helaas lukte dat niet, iets om rekening mee te houden
De vervoerder bracht de mat tot in de hal en belde mij op om hem op te halen.De mat was loei zwaar en wij moesten hem met 2 man maar boven brengen.Ik was hier niet blij mee.Verder een prima snelle levering.Groet jan van Zijl

Perfect

Ik had deze rubbermat ,zelfde dikte en model op het dak liggen van mijn camper maar was in de loop der jaren kapot gegaan en heb nu dank zij jullie weer nieuw op het dak liggen
BK
Bika K.
Zoetermeer
De website vond ik overzichtelijk en het aanbod erg groot! De bestelling is goed verpakt en snel verzonden. Het bestelde is van goede kwaliteit: blij mee!
Snelle en vakkundig geholpen en ook geleverd andere dag zoals er verteld werd . Top
Het was fijn dat er iets extra van de rol was afgesneden.
Kwaliteit. Zwaar! Dikke 1m matten 11m m genomen. Tevreden
FB
Fred B.
Alphen aan den Rijn
Goed advies ontvangen en geleverd zoals beloofd
Vandaag besteld en morgen in huis super.
Snelle levering. Goede kwaliteit tegels
zeer snelle levering beter kan niet
delivery in time and as expected
LV
Lydia v.
Amsterdam
Snelle service, goed product.
10 mrt 2024
Snelle levering . Topkwaliteit