rubenrobijn.nl- Logo - Beoordelingen

rubenrobijn.nl

479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.366 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2022
rubenrobijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jul 2023
Ik heb een robijn in zoisiet hartje besteld en gevraagd of het mogelijk was een hartje te ontvangen waar duidelijk kleur van het robijn in te zien is want er zijn ook die teveel groen zijn naar mijn zin,...in email schreven ze dat ze hun best zouden doen voor me. Ze hebben naar mijn idee hun stinkende best gedaan,..ik heb zo'n ontzettend mooi hartje mogen ontvangen,...heel erg bedankt ruben robijn

16 aug 2023
BTW wordt zelfs op verzendingskosten meegerekend. Dat kan niet. Kleine zelfstandige (gepensioneerd) moet evengoed voor een groot bedrag aankopen willen de verzendingskosten vermeden worden. Kan dit aub aangepast worden.

Beoordelingen voor rubenrobijn.nl

Bestelling nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van rubenrobijn.nl
Beste Patty, wat vervelend. Zou je ons een mailtje hierover willen sturen naar info@rubenrobijn.nl. Dan zorgen we natuurlijk voor een passende oplossing. Bedankt, groetjes Joyce - team Ruben Robijn
17 apr 2024
19 mrt 2024
Ik had 3 armbandjes besteld, mooi verpakt, snelle levering, maar helaas bij alle 3 gebarsten kralen, waarschijnlijk gevallen, kan ook door de postbode, maar dan zou het steviger verpakt moeten zijn. Wat ik persoonlijk ook leuk zou vinden is een kaartje erbij met de betekenis. Dit kun je natuurlijk op de website vinden, maar is een leuke toevoeging als je het als cadeau wil geven.
19 mrt 2024
Goedemiddag Daisy, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat de armbandjes zo snel kapot gegaan zijn. Zou je een mail willen sturen naar info@rubenrobijn.nl, dan zorgen we ervoor dat je 3 nieuwe armbandjes krijgt. Graag hoor ik van je. Rianne - Team Ruben Robijn
De verhoudingen vond ik niet helemaal kloppen. Op de foto lijkt de drakenkop groter dan dat ie in werkelijkheid is.
EJ
Edy J.
Elst.
3 feb 2024
Mijn klacht werd niet naar tevredenheid opgelost. Geen mooie gave steen ontvangen.
AB
Adolf B.
kerkrade

lampjes en armbandje

ze adviseren ledlampjes in selenit lampen en doen er gewone lampjes in en het bestelde armbandje lag zonder verpakking tussen het verpakpapier
28 jan 2024
Ik was niet zo tevreden over de uitvoering van de oorstekers. De steker zelf stond redelijk scheef en het sluitstukje “sluit” niet voldoende
Antwoord van rubenrobijn.nl
Goedemiddag Cecilia, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het sluitstukje niet goed functioneert. Zou je een mail willen sturen naar info@rubenrobijn.nl? Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Rianne – team Ruben Robijn
Zonnesteen vol nare krassen erg bleke steen alles behalve zonnig
Antwoord van rubenrobijn.nl
Hallo Sharon, Wat vervelend voor je dat een beschadigde Zonnesteen hebt ontvangen. Ik zag in jouw bestelling dat het om een Donut gaat. Nou, maak je geen zorgen, want ik heb opdracht gegeven om een nieuwe naar jou te sturen. Aangezien je wel meer bij ons besteld informeer ik je dat Ruben Robijn 100% garantie op haar artikelen. Aangezien we meer dan 14.000 artikelen voeren doen we uiterste best om de mooiste mineralen en alle andere mooi artikelen onbeschadigd te versturen. Helaas gaat het wel eens fout blijkt. Daarom niet goed, geld terug. En sorry voor het ongemak. Groeten Paul, Team Ruben Robijn.
4 mei 2023
Ik heb een steen (tijgeroog-hanger druppel)gekregen die waarschijnlijk is gevallen. Er zijn duidelijk barstjes te zien. En waar een stuk afgebroken is, is de steen lelijk gerepareerd. Maar ik heb wel de volle prijs betaald. Zo'n steen moet vermaakt worden tot iets anders. Nu is het erg zichtbaar en dat vind ik niet mooi en jammer voor Zo'n dure steen
5 mei 2023
Goeiemorgen Chantalle, dank je wel voor je melding! Het kan natuurlijk zijn dat er natuurlijke breuklijnen te zien zijn, maar als het erg is en je vindt het helemaal niks, dan mag je uiteraard retourneren of ruilen. Stuur ons dan even een mailtje met de foto's en we gaan een passende oplossing voor je maken. Ik wens je een heel fijn weekend!
29 mei 2023
De enige reden voor maar 3 sterren is dat ik een week geleden een hanger en een trommel steen heb besteld en betaald, alleen heb ik ze nog niet ontvangen. Daarover ga ik morgen bellen. Wat dat betreft, de klantenservice, was helemaal prima! Snel contact, goed te woord gestaan en geholpen.
6 jun 2023
Is het inmiddels ontvangen?

Te snel stuk!!!

Onze hond was de hanger binnen zes uur kwijt. Gewoon afgebroken van de sluitingsdatum edelsteen op zich was prima en mooi afgewerkt. Verzending was uitstekend.
25 nov 2023
Verpakking is nogal nonchalant en jammer dat er bij de producten niet nog een gebruiksaanwijzing is toegevoegd, vooral als het een kadootje is.
Antwoord van rubenrobijn.nl
Dankje wel voor je review! Goed om dit soort dingen te horen van 1 van onze vaste klanten. Wij voegen bewust geen gebruiksaanwijzingen bij, daar alles onlin te vinden is op onze website. Ook recyclen wij vaak materialen bij het inpakken van pakketten, beide om verspilling en onnodig gebruik van nieuwe materialen te voorkomen om bewuster met natuur en milieu om te gaan. Heeft u een foto van hoe u het pakket ontvangen heeft? Wilt u die mailen naar info @ rubenrobijn .nl ? Dan kan ik e.e.a. voor u beter en persoonlijke oppakken. Hartelijk dank! Marijke - team Ruben Robijn
20 jul 2023
niet van toepassing. ik vind het niet leuk om overal weer te moeten vertellen hoe of ik iets ervaren heb en doe dat dus niet meer.
22 jun 2023
Sorry maar klantenvriendelijkheid is ver te zoeken. Coulance / Garantie beleid is ondermaats.
22 jun 2023
Goedemorgen meneer Blijlevens, dank voor uw review. Wij hebben service hoog in het vaandel staan en als wij ook maar enige schuld hebben in een schade oid dan zullen we dit oplossen voor u. Helaas bent u zelf uw stenen verloren, roekeloos omgaan met uw stenen is helaas niet onze verantwoordelijkheid. U gaf aan dat u tot 2 keer toe uw stenen bent kwijtgeraakt, misschien kunt u de stenen beter thuis laten in plaats van meenemen op pad? Mochten wij in de toekomst wel iets voor u kunnen betekenen, dan horen we het graag. Ik wens u een heel prettige dag!
12 sep 2023

Niks ontvangen

1,5 week geleden besteld maar niks ontvangen. Een foto kan ik dus ook niet toevoegen
13 sep 2023
Goeiemiddag Monique! Vervelend dat je het nog niet ontvangen hebt. Heb je hem met briefpost besteld? Dan kan hij er 8 werkdagen over doen. Wil je ons anders even een mailtje sturen op info@rubenrobijn.nl met je postcode en huisnummer erbij? Dan gaan we het nakijken voor je. Groetjes Marijke!
BJ
Bob J.
Kapelle
10 sep 2023

Slechte kwaliteit !!!

Kwaliteit van het geleverde stuk is erg slecht. Deze komt niet overeen met de foto.
11 sep 2023
Goeiemorgen meneer/mevrouw Joustra, dank je wel voor je beoordeling. Helaas is het onmogelijk om van alle stukken die we verkopen een foto te maken, daarom hebben we ook in onze algemene voorwaarden opgenomen dat items niet altijd overeenkomen met de foto's. Als u het niet een mooi stukje vindt, dan mag u natuurlijk altijd retourneren, u kunt daarvoor contact opnemen met info@rubenrobijn.nl. Heel fijne dag gewenst!
5 jun 2023
Afbeelding en informatie op de website komen niet overeen met hetgeen geleverd is.
6 jun 2023
Goedemorgen, dank voor uw reactie! Zoals aangegeven hebben wij reeds de uitleg bij het betreffende product aangepast. Omdat stenen allemaal een ander uiterlijk hebben, zijn foto's niet altijd representabel, dit staat ook in onze voorwaarden. U kunt bij uw order altijd vragen om foto's vooraf, zodat u zeker weet wat u krijgt, of eventueel nog iets aan kunt passen. Fijne dag!