Bomenexpress.nl

20 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden313 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2023
Bomenexpress.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 nov 2023
Goede levering met een bezorger die weet hoe je een kland moet bedienen. Helaas zelf een foutje gemaakt bij de bestelling, maar dit was geen probleem en is netjes opgelost. Al met al super tevreden. Ps. nog ff hopen of de 4 bomen ook aangaan in het voorjaar. 👍💪

omdat de order niet volgens de toegezegde levertijd geleverd kon worden ( bij lange na niet....) heb ik de order direct geannuleerd. 1 week later nog steeds geen bevestiging of credit ontvangen!

Beoordelingen voor Bomenexpress.nl

TB
Snel bezorgd en prima boom! Vriendelijke bezorger! Bovendien een aanplant instructie bijgeleverd!
16 mrt 2024
Duidelijkheid met de tijd van levering , 👍
Goede snelle levering.

Mooie bomen Goede kwaliteit

Mooie rechte bomen Goede kwaliteit Op tijd geleverd Zeker voor herhaling vatbaar!
14 jan 2024
vlotte levering
18 nov 2023
28 okt 2023
Bestelling was niet compleet. Na enig aandringen toch ontvangen wat ik besteld had omdat mijn bestelling één van de eerste leveringen was van die dag.
8 okt 2023
Duidelijke website, vriendelijk te woord gestaan via de telefoon. Er is een mooie boom geleverd binnen 5 werkdagen en op de afgesproken tijd. De medewerker die de boom kwam afleveren gaf nog wat tips voor het planten van de boom.
25 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima
19 sep 2023
Keurige bezorging en goed advies.
28 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Perfect

Alles super gelaufen! Pflanzen machen einen guten Eindruck! Geren wieder.
25 aug 2023