Sportbay.nl- Logo - Beoordelingen

Sportbay.nl

332 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden332 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jul 2023
Sportbay.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestel regelmatig voor mijn bedrijf en alles wordt altijd netjes en vlot verzorgd. Als er een keer iets niet in orde is dan wordt het snel opgelost.

Ik had oranje "bodypump" halterschijven van 5 kg besteld. Deze zouden dan passen bij eerder bestelde 2,5 kg halterschijven. Echter ik kreeg de lichtblauwe op de foto in de bijlage. Het nadeel is niet de kleur, maar het feit dat ze een meer rubber achtige coating hebben (stinkt naar rubber) ipv de meer hard plastic schijven die ik besteld had. Dat rubber achtige is nuttig als je met halters werkt, maar niet wanneer je ze vooral gebruikt met je handen voor cardio training. Het is dus eigenlijk gewoon een ander product. Helaas had ik ze zo spoedig mogelijk nodig en retourneren was geen optie. Echter voor andere klanten, lever gewoon wat ze bestellen.

Beoordelingen voor Sportbay.nl

Snelle levering.
Foute informatie ivm stock. Levering hopeloos te laat. Tot op heden niks ontvangen...
24 feb 2024
Niks gekregen, maand geleden besteld niks binnen gekomen.

Top shop

Snel levering en good product ! Ik kom zeker terug!
24 feb 2024
Niks alles perfect. Artikel zoals beschreven en snelle levering

Bestelling

Bestellen, betalen, correcte levering en kwalitatief goed.
Bestelling was snel geleverd. Doos/verpakking wel beschadigd.
18 feb 2024
Makkelijk, goedkoop en snel

Retour brengen van gedeelte bestelling.

Per mail contact gehad over een gedeeltelijke retourzending. Dat verliep prima en ook bij het retour brengen in Maarsseveen uiterst vriendelijk geholpen.
ik kon 11 bolsters in mijn winkelmandje steken en heb ze dan ook nog betaald om achteraf te horen te krijgen dat er nog maar 1 bolster was, in België geven ze dan hetzelfde product ook al heeft het een andere kleur dat noemt consumenten bescherming , ik heb hun die keuze gegeven maar hebben dat heel vriendelijk afgewimpeld ......
Zoals gewoonlijk op tijd ( zeer vlug) geleverd. Goed materiaal en prijs kwaliteit.
Beter kan eigenlijk niet, scherpe prijzen, goed materiaal en supersnelle levering, wat wil een mens nog meer.

Betrouwbaar

Goede prijs, kwaliteit en service
Degelijke producten aan een goeie prijs. Snelle levering. Voldoende keuze.
Een bestelling is vertraagd, kan gebeuren. Sindsdien niets meer gehoord.
Goede producten maar de bereikbaarheid bij de klantenservice werkt zo goed als niet. Kan beter een e-mail sturen en wachten op antwoord. De beloftes over bezorging worden ook niet nagekomen, zeker 2-3 dagen langer op gewacht dan dat er aangegeven stond op de site. Normaals de prijs is laag en de qualiteit super, dus als je het niet erg vind om te wachten zou ik hier bestellen
De bestelde producten zijn nog niet binnen
3 feb 2024
Heel zwaar 10 kg