Sportbay.nl- Logo - Beoordelingen

Sportbay.nl

321 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden321 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jul 2023
Sportbay.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestel regelmatig voor mijn bedrijf en alles wordt altijd netjes en vlot verzorgd. Als er een keer iets niet in orde is dan wordt het snel opgelost.

Goede producten maar de bereikbaarheid bij de klantenservice werkt zo goed als niet. Kan beter een e-mail sturen en wachten op antwoord. De beloftes over bezorging worden ook niet nagekomen, zeker 2-3 dagen langer op gewacht dan dat er aangegeven stond op de site. Normaals de prijs is laag en de qualiteit super, dus als je het niet erg vind om te wachten zou ik hier bestellen

Beoordelingen voor Sportbay.nl

Good store, terrible delivery service.

Store is good, but PostNL delivery service is terrible. The delivery person refused to use the proper route and didn't want to deliver the packages to my door, so instead of completing the delivery, the packages were delivered to a collection location, where I had to collect the packages by car. For next orders, I will reconsider buying at Sportbay if delivery will be with PostNL.

Goede service

Kettlebels besteld, eentje was niet voorradig. Dankzij vriendelijke klantenservice snel contact en een passende oplossing gekregen. Dankjewel!
Snelle levering terwijl in bevestiging stond dat niet alles op voorraad was
Zeer goede kwaliteit en top prijs voor mijn besteld artikel ontvangen !

Prima shop

Leuke dingen, ruim assortiment, snelle verzending.
Goed product en snelle levering
Snelle levering, prima product
Super snel bezorgd! Echt top!

Voorraad niet actueel

2 dumbells besteld en betaald waarvan er uiteindelijk slechts 1 geleverd kon worden. Slecht dat de voorraden blijkbaar niet worden bijgehouden en dat ik hier op de dag van de levering moet achterkomen. Nog achteraan gebeld en er kon geen excuses vanaf. Weiger de bezorging maar was het enige wat ik vijf keer te horen kreeg.
Squad rek besteld helaas miste we veel onderdelen en hierdoor kon het niet in elkaar gezet worden. Telefonisch kan je ze niet bereiken heb ze gemaild hoe nu verder. Wat betreft de levering liep alles verder goed. De producten werden snel aangeleverd.
Contact gehad over een vervangt product waarvan jullie geen prijs aanpassing hebben gedaan. Nu moet ik het dubbele betalen voor een goedkoper product.

Poor delivery service. Post NL are amateurs

Pakkets are dispatched across the city. Have to hire a détective to find them. I am becoming crazy
Product had al geleverd moeten zijn maar geen update op datum Van levering over vertraging oid
Ze zijden dat het binnen 1 dag verzonden zou zijn maar wacht nu al een week en nog steeds niks
19 mrt 2024

De producten zijn goed maar...

De producten zijn goed, maar ik had een zwarte spieren roller besteld en vervolgens kreeg ik een oranje spieren roller. De kleur maakte mij niet heel veel uit, het was het niet waard om het terug te sturen (milieuvriendelijker). Hierdoor heb ik het ook niet verder gemeld en gelaten voor wat het is.
Schade aan het pakket is netjes afgehandeld, korting gekregen van €25. Vlotte reactie op mijn e-mail en snel actie ondernomen op mijn klacht.