Sportbay.nl- Logo - Beoordelingen

Sportbay.nl

328 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden328 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jul 2023
Sportbay.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestel regelmatig voor mijn bedrijf en alles wordt altijd netjes en vlot verzorgd. Als er een keer iets niet in orde is dan wordt het snel opgelost.

Goede producten maar de bereikbaarheid bij de klantenservice werkt zo goed als niet. Kan beter een e-mail sturen en wachten op antwoord. De beloftes over bezorging worden ook niet nagekomen, zeker 2-3 dagen langer op gewacht dan dat er aangegeven stond op de site. Normaals de prijs is laag en de qualiteit super, dus als je het niet erg vind om te wachten zou ik hier bestellen

Beoordelingen voor Sportbay.nl

18 jan 2024
18 jan 2024
Bestelling zou volgende dag binnen komen, tot heden niets ontvangen. Klantenservice niet te pakken te krijgen.
Ik heb mijn pakket tot op heden nog niet ontvangen.
De bestelde producten zijn nog niet binnen

Heel tevreden!

14 aug 2023

Goede kwaliteit in producten en dienstverlening

Website en bestelmogelijkheden zijn prima. Producten, ook van eigen merk, zijn van goede kwaliteit. Klein verbeterpunt is het overzicht van de website. Hoewel de eenvoud van de website juist prettig navigeren is, is het soms lastig om verschillende producten van dezelfde categorie in een overzicht te zien. Daarvoor moet ik vaker op “meer” drukken. Niet schokkend hoor.
2 nov 2023

Gewichtsvest Strongman 15kg

Allereerst kreeg ik een nette aankondiging per email, dat het gewenste produkt weer op voorraad was. Na bestelling is het de volgende dag al vroeg geleverd. Tussentijdse communicatie over status pakket was ook uitstekend.
10 nov 2023

Hex Dumbbells en RawFitness rack

Ik heb hier mijn Hex Dumbbells voordeelset 220 kg en RawFitness Dumbbell rack (3 laags) gekocht. Snelle levering en alles was prima verpakt. Zeer tevreden met beide producten. Uitstekende service.
17 aug 2023
Goede prijs/kwaliteit en snelle levering Ik heb 4 fractional olympische gewichten gekocht en zijn prima, hoewel eentje niet goed past in mijn olympische bar en blijft op het randje
20 aug 2023
Fijne klantenservice en denken mee als je iets vergeten bent of als er iets fout is gegaan. Wel jammer dat sommige producten lang niet op voorraad zijn.
15 okt 2023

Alles gekregen wat ik wilde!

Lekker duidelijke website, en precies gekregen wat ik dacht te bestellen en mooi op tijd geleverd. Extra belangrijk omdat het voor een verjaardag was.
27 sep 2023

Geweldige klantenservice!

Er is het e.e.a. in het magazijn misgelopen maar de klantenservice van Sportbay is werkelijk waar top! Ik koop mijn sportartikelen voortaan hier.

Goede service

Kettlebels besteld, eentje was niet voorradig. Dankzij vriendelijke klantenservice snel contact en een passende oplossing gekregen. Dankjewel!

Hula Hoop Love

Hab mir schon den zweiten von Sportbay bestellt und bin mega zufrieden. Es macht einfach Spaß und süchtig noch dazu..... Ich liebe es
14 aug 2023

Aanrader

In de middag besteld, de volgende dag had ik het al in huis. Ook het product overtrof de verwachtingen, en dat voor zo’n fijne prijs.
Levertijd week ver af van wat op de site stond en contact voor betaling was niet heel helpend waardoor ik het opnieuw moest bestellen
Goede aanbiedingen voor kwalitatief goede spullen. Telefonisch helaas slecht bereikbaar, maar via de mail word alles opgelost!
17 sep 2023
Precies zoals het hoort te gaan, product besteld, de volgende dag in huis. De weerstandsbanden zijn van goede kwaliteit!
25 aug 2023
Goede kwaliteit van de producten die ik gekocht heb. Alles was ook goed ingepakt zodat alles onbeschadigd is aangekomen.