Sportbay.nl- Logo - Beoordelingen

Sportbay.nl

328 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden328 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jul 2023
Sportbay.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestel regelmatig voor mijn bedrijf en alles wordt altijd netjes en vlot verzorgd. Als er een keer iets niet in orde is dan wordt het snel opgelost.

Goede producten maar de bereikbaarheid bij de klantenservice werkt zo goed als niet. Kan beter een e-mail sturen en wachten op antwoord. De beloftes over bezorging worden ook niet nagekomen, zeker 2-3 dagen langer op gewacht dan dat er aangegeven stond op de site. Normaals de prijs is laag en de qualiteit super, dus als je het niet erg vind om te wachten zou ik hier bestellen

Beoordelingen voor Sportbay.nl

Foute informatie ivm stock. Levering hopeloos te laat. Tot op heden niks ontvangen...
28 aug 2023
Het product kwam niet overeen met de productinformatie op de website. Daarnaast werd de uiterlijke leverdatum ruim overschreden en werd er pas na contact via email tot verzending overgegaan. Helaas bleek het product dus niet zoals verwacht te zijn. De communicatie per email was wel adequaat en vlot.
28 aug 2023
Balance board is niet nieuw. Beschadigd aan de onderkant. Uitgeprobeerd en terug gestuurd en weer als nieuw verkocht? Ik neem niet de moeite het terug te sturen, maar koop volgende keer als in iets nodig heb bij een ander bedrijf.
13 aug 2023
As expected the quality was not there, for the cones and the jump rope is ok, but the parachute was something else, really bad quality, broke at the first try, I wasn’t even sprinting, just jogging. For the rest it’s ok.
20 aug 2023
De doos leek al geopend te zijn. Daarbijkomend kreeg ik een artikel niet. Daarnaast had ik niet alles ontvangen van wat ik heb besteld. Voor de rest zijn de andere artikelen die ik heb besteld wel van goede kwaliteit.
Product niet geleverd Ik he geen track & trace code ontvangen Wel al 2 keer om gevraagd
4 sep 2023

balen

bestelling niet op tijd en de vervangende optie moet ik ook nog bij betalen
19 aug 2023
Ik wacht heel lang voor mijn bestelling, telefonisch is onmogelijk 😓
29 jul 2023
Konnten manche produkte nicht liefern