Sportbay.nl- Logo - Beoordelingen

Sportbay.nl

328 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden328 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jul 2023
Sportbay.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestel regelmatig voor mijn bedrijf en alles wordt altijd netjes en vlot verzorgd. Als er een keer iets niet in orde is dan wordt het snel opgelost.

Goede producten maar de bereikbaarheid bij de klantenservice werkt zo goed als niet. Kan beter een e-mail sturen en wachten op antwoord. De beloftes over bezorging worden ook niet nagekomen, zeker 2-3 dagen langer op gewacht dan dat er aangegeven stond op de site. Normaals de prijs is laag en de qualiteit super, dus als je het niet erg vind om te wachten zou ik hier bestellen

Beoordelingen voor Sportbay.nl

17 apr 2024

Good store, terrible delivery service.

Store is good, but PostNL delivery service is terrible. The delivery person refused to use the proper route and didn't want to deliver the packages to my door, so instead of completing the delivery, the packages were delivered to a collection location, where I had to collect the packages by car. For next orders, I will reconsider buying at Sportbay if delivery will be with PostNL.
21 apr 2024
Na fout van post.nl onmiddellijk gereageerd op mijn mail en product opnieuw verstuurd.
Snelle levering terwijl in bevestiging stond dat niet alles op voorraad was
mijn bestelling werd precies op tijd geleverd en goede kwaliteit
Snel geleverd en product zoals beschreven.
3 mrt 2024
het product is wat ik er van verwachtte. Mijn naam stond niet op het adreslabel, wat voor vertraging zorgde het afhaalpunt
24 feb 2024
17 aug 2023
Goede prijs/kwaliteit en snelle levering Ik heb 4 fractional olympische gewichten gekocht en zijn prima, hoewel eentje niet goed past in mijn olympische bar en blijft op het randje
Goede aanbiedingen voor kwalitatief goede spullen. Telefonisch helaas slecht bereikbaar, maar via de mail word alles opgelost!
30 jul 2023
Goede prijs-kwaliteit. Het dekt niet al mijn vechtsportbenodigdheden, maar dat is niet echt de focus van sportbay.
4 nov 2023
Duidelijke communicatie (automatisch na bestelling) en prima op de hoogte gehouden van picken orde tot afleveren.
30 dec 2023
Betere telefonische bereikbaarheid. Zorgen dat je de Black friday drukte aan kunt in het magazijn
20 jul 2023
pakket dienst levert niet in het weekend dus donderdag avond besteld dan heb je het dinsdag middag
JB
jeannette b.
koog aan de zaan
27 sep 2023
netjes verzorgd, goede kwaliteit voor een gunstige prijs. en snel bezorgd.
26 okt 2023
Snelle levering en product ziet er goed uit, zoals verwacht.
Prima artikel voor een prima prijs. Keurig op tijd geleverd
5 nov 2023
Goeie dag ik heb mijn bestelling ontvangen 2 november 2023