Sportbay.nl- Logo - Beoordelingen

Sportbay.nl

328 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden328 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jul 2023
Sportbay.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestel regelmatig voor mijn bedrijf en alles wordt altijd netjes en vlot verzorgd. Als er een keer iets niet in orde is dan wordt het snel opgelost.

Goede producten maar de bereikbaarheid bij de klantenservice werkt zo goed als niet. Kan beter een e-mail sturen en wachten op antwoord. De beloftes over bezorging worden ook niet nagekomen, zeker 2-3 dagen langer op gewacht dan dat er aangegeven stond op de site. Normaals de prijs is laag en de qualiteit super, dus als je het niet erg vind om te wachten zou ik hier bestellen

Beoordelingen voor Sportbay.nl

3 mrt 2024
PS
p s.
hearrenfean
24 feb 2024
ik kon 11 bolsters in mijn winkelmandje steken en heb ze dan ook nog betaald om achteraf te horen te krijgen dat er nog maar 1 bolster was, in België geven ze dan hetzelfde product ook al heeft het een andere kleur dat noemt consumenten bescherming , ik heb hun die keuze gegeven maar hebben dat heel vriendelijk afgewimpeld ......

Geld nog niet retour gekregen van verkeerd geleverd artikel

Bij mijn bestelling hebben ze twee artikelen verkeerd geleverd, omdat de kleuren die ik heb besteld niet meer voorradig waren. Na weken retour heb ik tot op heden alleen het geld retour gestort gekregen van één artikel ipv twee! Telefonisch heb ik ze nooit kunnen bereiken. Op mijn mail heb ik ook nog geen reactie gekregen.
Foute informatie ivm stock. Levering hopeloos te laat. Tot op heden niks ontvangen...
Een bestelling is vertraagd, kan gebeuren. Sindsdien niets meer gehoord.
24 feb 2024
Niks gekregen, maand geleden besteld niks binnen gekomen.
3 mrt 2024
We hebben nog niets ontvangen.

Goede service

Ik heb per ongeluk een verkeerd artikel in mijn bestelling toegestuurd gekregen, en dit werd onmiddellijk opgepakt, door netjes een retourlabel voor het verkeerde artikel aan te leveren en het correcte artikel nadien na te sturen. Heel correct en professioneel aangepakt en afgehandeld.
21 jan 2024

Ruime en betaalbaar assortiment

Gevonden waar ik naar op zoek was dankzij het zere ruime assortiment. Simpel bestellen, betalen en heel snel geleverd.
18 jan 2024

goed assortiment met scherpe prijzen

goed assortiment, goede website, duidelijk & scherpe prijzen
Geweldig product voldoet aan mijn verwachting
Snelle levering. Goed produkt.
3 feb 2024
Heel zwaar 10 kg