Sportbay.nl- Logo - Beoordelingen

Sportbay.nl

333 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden333 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jul 2023
Sportbay.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestel regelmatig voor mijn bedrijf en alles wordt altijd netjes en vlot verzorgd. Als er een keer iets niet in orde is dan wordt het snel opgelost.

Ik had oranje "bodypump" halterschijven van 5 kg besteld. Deze zouden dan passen bij eerder bestelde 2,5 kg halterschijven. Echter ik kreeg de lichtblauwe op de foto in de bijlage. Het nadeel is niet de kleur, maar het feit dat ze een meer rubber achtige coating hebben (stinkt naar rubber) ipv de meer hard plastic schijven die ik besteld had. Dat rubber achtige is nuttig als je met halters werkt, maar niet wanneer je ze vooral gebruikt met je handen voor cardio training. Het is dus eigenlijk gewoon een ander product. Helaas had ik ze zo spoedig mogelijk nodig en retourneren was geen optie. Echter voor andere klanten, lever gewoon wat ze bestellen.

Beoordelingen voor Sportbay.nl

18 jan 2024
Bestelling zou volgende dag binnen komen, tot heden niets ontvangen. Klantenservice niet te pakken te krijgen.
26 aug 2023
Binnen een dag verzonden en een week later nog niet binnen gekomen, onduidelijke bezorg tijden etc. Erg jammer
9 nov 2023

na 2 weken nog niks

Twee weken geleden een bestelling gedaan bij Sportbay en buiten een orderbevestiging niets meer vernomen.
27 aug 2023
De belofte vandaag besteld morgen in huis is een leugen wacht nu al ruim een week op mijn pull up bar
19 apr 2024
Ze zijden dat het binnen 1 dag verzonden zou zijn maar wacht nu al een week en nog steeds niks
ik heb een week geleden besteld en nog steeds geen bevestiging over verzending van het product
Product niet geleverd Ik he geen track & trace code ontvangen Wel al 2 keer om gevraagd
18 okt 2023
communicatie slecht , 3 oktober artikelen besteld en betaald en nog steeds niet binnen
4 sep 2023

balen

bestelling niet op tijd en de vervangende optie moet ik ook nog bij betalen
19 aug 2023
Ik wacht heel lang voor mijn bestelling, telefonisch is onmogelijk 😓
ALTIJD, altijd laat met de levering, zeer onbetrouwbaar, zonde!
25 dec 2023
Eerst verkeerde verzending en vervolgens is het niet geleverd
Bestelling niet geleverd en telefonisch niet bereikbaar
geen bestelling ontvangen, telefonisch niet bereikbaar
19 jul 2023
Ik verwacht nog een pakket dat ik 12 juli heb besteld.
3 dec 2023
Pakket is nog niet toegekomen na meer dan 10 dagen
29 jul 2023
Na een bestel bevestiging niets meer gehoord
VH
Vivian H.
Zeewolde
De telefoon opnemen op meer mensen aannemen!
21 nov 2023
Ik heb de bestelling nog niet ontvangen.
29 jul 2023
Konnten manche produkte nicht liefern