Orbitelectronic.nl- Logo - Beoordelingen

Orbitelectronic.nl

160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden199 beoordelingen in totaal

1 mei 2024
Ik zocht naar een compacte 4 kanaals mixer met tulp aansluitingen voor in een fligtcase Om 3 apparaten te kunnen combineren op een extern mengpaneel Een USB/SD recorder CD speler/minidisk recorden En een bluetooth ontvanger/zender (staat niet op de foto achterkant flightcase) Gezien de minimale ruimte was het mixertje een uitstekende uitkomst. De levering was snel en correct. Enige minpuntje de info bij het product klopt niet helemaal er zit geen eq instellingen op de passieve mixer zoals staat beschreven. Maar dat was ook geen issue. Het belangrijkste was dat de 3 stereo signalen op volume op elkaar kunnen worden afgestemt en daar werkt dit passieve mixertje prima voor. Gezien de minimale afmetingen en gewicht was het prima in te bouwen.

Ik bestelde Flens lampjes (3,3 V, 300mA) Ik ontving ze op tijd (PostNL). Het bolletje (met lens) was van een iets afwijkend formaat t.o.v. de foto van de aanbieding. De lampjes branden prima, passen goed in de fitting, maar steken wel verder uit in mijn houdertje, dan de bedoeling is (schroefdop past nu niet meer). Ik vind het niet zo erg, maar plaatje was dus niet geheel werkelijkheidsgetrouw. .

Beoordelingen voor Orbitelectronic.nl

FH
Frans H.
Leiden
31 aug 2024

Prijs was aantrekkelijk en telefoon is top.

Prijs was aantrekkelijk. Telefoon is geweldig. Verzendinginfo via DHL ging tot aan de grens goed. Daarna is het wachten totdat je melding krijgt, wij komen dan en dan afleveren. Aangezien wij niet zulke goede ervaringen hebben met DHL was dit even billenknijpen. Maar alles goed verlopen.
29 aug 2024
Fout van mij werd snel opgelost. Aardige reactie van medewerkster.
MK
3 sep 2024
Binnen 24 uur bezorgd, In goede verpakking, positieve ervaring

Snelle levering, goede service. Goede producten
Snelle verzending en goede communicatie
6 sep 2024
Goed product en volgende dag in huis
Snelle levering en Top service!
26 aug 2024
Snelle levering en betaalbaar.
Duidelijk en snel geregeld
25 aug 2024