Orbitelectronic.nl- Logo - Beoordelingen

Orbitelectronic.nl

108 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden132 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 dec 2022
Orbitelectronic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik zocht naar een compacte 4 kanaals mixer met tulp aansluitingen voor in een fligtcase Om 3 apparaten te kunnen combineren op een extern mengpaneel Een USB/SD recorder CD speler/minidisk recorden En een bluetooth ontvanger/zender (staat niet op de foto achterkant flightcase) Gezien de minimale ruimte was het mixertje een uitstekende uitkomst. De levering was snel en correct. Enige minpuntje de info bij het product klopt niet helemaal er zit geen eq instellingen op de passieve mixer zoals staat beschreven. Maar dat was ook geen issue. Het belangrijkste was dat de 3 stereo signalen op volume op elkaar kunnen worden afgestemt en daar werkt dit passieve mixertje prima voor. Gezien de minimale afmetingen en gewicht was het prima in te bouwen.

23 aug 2023
Snelheid van levering is prima. Maar verkeerde product/ productomschrijving. Een condensator van https://webshop.orbitelectronic.nl/shop/installatie/componenten/condensatoren/ohmeron-aanloop-running-condensator-16%C2%B5f-450vac-40x70mm-5-85c/ 40X70 mm, maar in omschrijving staat: Afmetingen (D*L): 30mm x 57mm . Ik moest juist een condensator van die kleinere afmetingen hebben, maar kreeg de grotere geleverd.

Beoordelingen voor Orbitelectronic.nl

AD
A.K.P.G. D.
Beek en Donk
Ik had een kabel besteld om mijn oude DVD recorder aan te sluiten naar mijn nieuwe TV, het bleek echter dat de DVD recorder stuk was, ik had niks aan de kabel. Kon hem zonder probleem retour sturen. Dit vind ik nog eens SERVICE.!!!
17 apr 2024
Toesel aangekocht die met schade geleverd is , na een mailtje te sturen met foto heb ik eerstdaags een nieuw toestel ontvangen. Super goede service. Top !
Snel en verpakking kan wel wat beter stop even twee kartonnen deeltjes in texbol enverlop. Ter bescherming Electronic.

Wifi USB

USB werkte niet op heel hoge snelheid, maar werkt wel gewoon prima op 6 mb/s
Snelle levering nette en verzorgde levering perfecte deal zeker aanrader
Product voldoet aan mijn verwachting. Snelle correcte levering. Top

Toppertje

besteld, en de volgende dag in huis, Top zaak geweldige webwinkel
prima, snel geleverd geen poespas.
Mooi spul & goed beschreven.
Snelle en complete levering
Snelle opsturen. Supper