shungite-chi.com- Logo - Beoordelingen

shungite-chi.com

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden478 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2020
shungite-chi.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jul 2023
De attentie en zorgzaamheid van Shungite-chi. Door een abusievelijk huisnummer te hebben ingevoerd, maakte ik mij zorgen om de bezorging van mijn bestelling. Een mail gestuurd bleek uit dat ik degene was die een fout had gemaakt. De bezorging was nog niet geweest, meteen een ander bezorgadres opgegeven. Shungite-chi belde mij op voor na te gaan of de bestelling wel terecht was. Uiteindelijk goed gegaan. Bij het openen van het pakket werd ik verrast door een leuk presentje. Heel lief en attent.

12 jul 2023
De product is goed daar ben ik tevreden over, alleen ze hebben het in een gigantische doos gestuurd nadat ik had gevraagd om juist in een kleine doos te sturen... wel jammer en zonder voor het milieu

Beoordelingen voor shungite-chi.com

Echte goede shungite die ook daadwerkelijk helpt, en onmiddellijk verlichting geeft van de klachten van 5g straling. Ik heb m voor alle WiFi straling genomen 👍💟🙏🕊
HV
31 mrt 2024
Snelle service en boordevol verrassingen

snelle levering goed product

snelle levering en naast hanger nog wat extra's gekregen
De liefde, het begrip en de open communicatie 😊
Prima site, overzichtelijk maar ik mis informatie. Op mails wordt niet geantwoord.
Antwoord van shungite-chi.com
Wat jammer dat het niet gelukt is. Ik ben bang doordat we aan de achterkant met vernieuwing bezig zijn er het een en ander mis is gegaan. Wat voor informatie zou je willen? Stuur je mail naar info@shungite-chi.nl? Alvast bedankt
21 jan 2024
Geloof erin kan ik niet verschaffen, maar de werking is duidelijk voor mij.
Duidelijke omschrijving bij alles..én supersnelle levering!
KP
Kim P.
Venlo
Goede service en snelle levering.
21 jan 2024
Snel geleverd , met een leuke persoonlijke boodschap
25 jul 2023
Zeer mooie Shungite stenen en hangers en als extra een prachtige Shungite steen bijgekregen omdat ik even op de bestelling moest wachten. Waarvoor hartelijk bedankt Betreft de werking…net ontvangen maar twijfel niet aan eigenschappen, genoeg studie naar gedaan vanuit wetenschappelijk bron. Peace, peace, peace 👽
ND
Nathalie D.
Vlissingen
13 sep 2023

Geweldig

Ben heel blij met mij bestelling omdat als je je eigen in shungite verdiep er achter komt hoe wonderlijk het is. Kreeg omdat ik bestelde in hun vakantie een kadootje waar ik gelijk voelbaar iets aan had Een fan is geboren!
ND
Nathalie D.
Vlissingen
16 nov 2023

Ben super blij!

Ben super blij met mij bol van shungite-chi de 70mm is gewoon mooi wist niet wat ik kon verwachten maar na een telefoontje van shungite-chi omdat de 50mm niet voorradig was.gekozen voor de 70mm Dankjewel voor het advies!
27 okt 2023

Meer dan prima

Mijn bestelling zou (zoals aangekondigd door omstandigheden) iets later verstuurd worden, waardoor ik een extraatje ontving bij mijn bestelling. Dus ik ben meer dan prima geholpen. Een aanrader. Martijn
Heel fijne ervaring voor deze aankoop. Producten voldoen precies aan wat ik besteld heb - de afhandeling van de bestelling is ook heel vlot verlopen. Ik ben er heel blij mee.
16 aug 2023
Uitstekend service, snel geleverd. En bijzonder mooi shungite stenen. Bedankt Galinavoor prachtig menselijke contact. Ik zal zeker deze webwinkel aanbevelen aan anderen.
SB
Sil B.
Huissen
27 sep 2023

love it!

super mooie producten, goeie prijs, leuke aanbiedingen. Makkelijke site, snelle verzending. Dit keer hangers besteld waar ik kettingen van maak...
Top service en snelle levering! Wat een mooie producten zijn het ook! Ik had de piramide van 10cm, schitterend stuk