shungite-chi.com- Logo - Beoordelingen

shungite-chi.com

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden498 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor shungite-chi.com

Hele snelle service,en kreeg een extra mooie steen cadeau erbij. Hele fijne stenen erg blij mee!
5 okt 2024

Top service

Extratje gekregen. Snelle levering. Product zoals omschreven en zeer tevreden mee. Dank!
3 okt 2024
Snel geleverd, goed verpakt. Alles prima. Moet de werking nog uit proberen.
5 okt 2024
16 sep 2024
27 jul 2024
Snelle bezorging en de gratis steen gebruik ik in mijn drinkwater. Super bedankt!
5 aug 2024
Snelle, correcte afhandeling van de bestelling.
24 jul 2024
De snelle bezorging en de goede verpakking.
31 jul 2024
31 jul 2024
24 jun 2024
Goede service en producten
13 jun 2024
Een bijzonder goede service. Uitstekende communicatie. Had een bestelling geplaatst. Ondertussen was de koers van de roebel veranderd in mijn voordeel. Hierop kreeg ik een belletje met de vraag of ik het teveel betaalde terug wilde of extra producten wilde. Ik waardeer de eerlijkheid en moeite enorm 👍
ND
Nathalie D.
Vlissingen
16 nov 2023

Ben super blij!

Ben super blij met mij bol van shungite-chi de 70mm is gewoon mooi wist niet wat ik kon verwachten maar na een telefoontje van shungite-chi omdat de 50mm niet voorradig was.gekozen voor de 70mm Dankjewel voor het advies!
27 okt 2023

Meer dan prima

Mijn bestelling zou (zoals aangekondigd door omstandigheden) iets later verstuurd worden, waardoor ik een extraatje ontving bij mijn bestelling. Dus ik ben meer dan prima geholpen. Een aanrader. Martijn
Heel fijne ervaring voor deze aankoop. Producten voldoen precies aan wat ik besteld heb - de afhandeling van de bestelling is ook heel vlot verlopen. Ik ben er heel blij mee.
Echte goede shungite die ook daadwerkelijk helpt, en onmiddellijk verlichting geeft van de klachten van 5g straling. Ik heb m voor alle WiFi straling genomen 👍💟🙏🕊
13 mei 2024
Heel fijne ervaring , bellen je als ze twijfelen om je zo goed mogelijk te bedienen. Altijd correct in verzending en topkwaliteit! Dankjewel aan de gastvrouw!❤️
Top service en snelle levering! Wat een mooie producten zijn het ook! Ik had de piramide van 10cm, schitterend stuk
MR
marielle r.
purmerend
16 nov 2023
mooie producten, snelle levering, beschrijving van het product hoe te onderhouden en er zat een kadootje bij