shungite-chi.com- Logo - Beoordelingen

shungite-chi.com

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden487 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
De attentie en zorgzaamheid van Shungite-chi. Door een abusievelijk huisnummer te hebben ingevoerd, maakte ik mij zorgen om de bezorging van mijn bestelling. Een mail gestuurd bleek uit dat ik degene was die een fout had gemaakt. De bezorging was nog niet geweest, meteen een ander bezorgadres opgegeven. Shungite-chi belde mij op voor na te gaan of de bestelling wel terecht was. Uiteindelijk goed gegaan. Bij het openen van het pakket werd ik verrast door een leuk presentje. Heel lief en attent.

12 jul 2023
De product is goed daar ben ik tevreden over, alleen ze hebben het in een gigantische doos gestuurd nadat ik had gevraagd om juist in een kleine doos te sturen... wel jammer en zonder voor het milieu

Beoordelingen voor shungite-chi.com

24 jun 2024
Goede service en producten
13 jun 2024
Een bijzonder goede service. Uitstekende communicatie. Had een bestelling geplaatst. Ondertussen was de koers van de roebel veranderd in mijn voordeel. Hierop kreeg ik een belletje met de vraag of ik het teveel betaalde terug wilde of extra producten wilde. Ik waardeer de eerlijkheid en moeite enorm 👍
27 mei 2024
Goede kwaliteit producten, degelijk verpakt. Goede prijs kwaliteit verhouding.
2 jun 2024
24 mei 2024
13 mei 2024
Heel fijne ervaring , bellen je als ze twijfelen om je zo goed mogelijk te bedienen. Altijd correct in verzending en topkwaliteit! Dankjewel aan de gastvrouw!❤️
12 mei 2024
Altijd prachtige spullen. Ben nog nooit teleurgesteld.
14 mei 2024
25 apr 2024
21 mrt 2024
Heel fijne ervaring voor deze aankoop. Producten voldoen precies aan wat ik besteld heb - de afhandeling van de bestelling is ook heel vlot verlopen. Ik ben er heel blij mee.
22 mrt 2024
Echte goede shungite die ook daadwerkelijk helpt, en onmiddellijk verlichting geeft van de klachten van 5g straling. Ik heb m voor alle WiFi straling genomen 👍💟🙏🕊
HV
31 mrt 2024
Snelle service en boordevol verrassingen
25 jul 2023
ND
Nathalie D.
Vlissingen
13 sep 2023

Geweldig

Ben heel blij met mij bestelling omdat als je je eigen in shungite verdiep er achter komt hoe wonderlijk het is. Kreeg omdat ik bestelde in hun vakantie een kadootje waar ik gelijk voelbaar iets aan had Een fan is geboren!
ND
Nathalie D.
Vlissingen
16 nov 2023

Ben super blij!

Ben super blij met mij bol van shungite-chi de 70mm is gewoon mooi wist niet wat ik kon verwachten maar na een telefoontje van shungite-chi omdat de 50mm niet voorradig was.gekozen voor de 70mm Dankjewel voor het advies!
27 okt 2023

Meer dan prima

Mijn bestelling zou (zoals aangekondigd door omstandigheden) iets later verstuurd worden, waardoor ik een extraatje ontving bij mijn bestelling. Dus ik ben meer dan prima geholpen. Een aanrader. Martijn
16 aug 2023
Uitstekend service, snel geleverd. En bijzonder mooi shungite stenen. Bedankt Galinavoor prachtig menselijke contact. Ik zal zeker deze webwinkel aanbevelen aan anderen.
SB
Sil B.
Huissen
27 sep 2023

love it!

super mooie producten, goeie prijs, leuke aanbiedingen. Makkelijke site, snelle verzending. Dit keer hangers besteld waar ik kettingen van maak...
30 nov 2023
Top service en snelle levering! Wat een mooie producten zijn het ook! Ik had de piramide van 10cm, schitterend stuk
31 jul 2023
Shungit-Chi is een zeer betrouwbare en klantvriendelijke website. Galina helpt je op elke mogelijke manier verder.