Logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

: 199GoedGecertificeerd

Logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Logistiekonline.nl

Logistiekonline.nl - Beschrijving

Door jarenlange samenwerking met klanten heeft logistiekonline als onderdeel van de Rotom Groep veel kennis en ervaring opgedaan op het gebied van productontwikkeling voor logistieke middelen. Onze producten en diensten zijn afgestemd op de individuele behoeften van de klant, wij bieden standaard verpakkingen die direct beschikbaar zijn in vrijwel geheel Europa. Ontdek het ruime assortiment ladingdragers van logistiekonline en u zal zien dat u nergens anders hoeft te zijn om uw supply chain te optimaliseren. De productie van onze producten die gemaakt zijn van hout vindt plaats op basis van de kwaliteitsnormen in overeenstemming met ISO 9001:2008. Onze kwaliteit wordt o.a. gecertificeerd door een EPAL licentie en een certificaat van de Wood Technology Institute welke recht geeft op fytosanitaire behandeling van houten verpakkingen IPPC (ISPM 15). Door onze jarenlange ervaring en internationale potentie, bieden wij onze klanten een brede selectie van producten en logistieke diensten met behoud van hoge kwaliteit en een gunstige prijs.
Rotom Nederland B.V.
Ekkersrijt 1428
5692AK Son en Breugel
Kamer van Koophandel 17059495
Richard Kuiper

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

70 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Dat jullie zeggen hoe alles werk. en als ik moet wacheten. Hoe het in elkaar zit. Vind ik helle maal top. Jullie kommen jullie afspraken aan. Dat is super fijn.

Op 15-12-21 een bestelling gedaan, die per 15-12-21 met Ideal voldaan is, levering was niet compleet, via kopersbescherming gemeld, bedrijf heeft mij gebeld en ze zeiden dat product niet voldoende op voorraad was en zou nagelevert worden, tot nu toe 27-02-21 nog niets ontvangen

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

Antwoord van Logistiekonline.nl
Een hele mooie beoordeling, bedankt!
Goed geregeld, sneller dan verwacht
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wij proberen iedere dag onze kwaliteit, service en snelheid te verbeteren.
Prima leverancier alleen niet altijd een goede voorraad!
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw beoordeling! In deze uitdagende tijden proberen wij ons assortiment zo actueel mogelijk bij te houden.
Super service, bedankt!
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Hopelijk zien we je snel terug.
ze komen hun belofte van voor 12:00 besteld, volgende dag geleverd niet helemaal na, het kwam een dag later.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor je review! Vervelend dat de producten een dag vertraagd waren. Wij doen elke dag ons uiterste best om de producten zo snel mogelijk bij de klant af te leveren. Wij zullen er alles aan doen om de volgende keer de producten op tijd te laten leveren.
Probleemloos bestellen Snelle levering
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw mooie beoordeling!
snelle levering
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw reactie!
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw beoordeling!
van PJ K.
mooi assortiment en goed geleverd
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw beoordeling! We zien je graag terug op onze shop.
Door omstandigheden waren we afwezig, het product is toch afgeleverd en op precies de goede plaats neergezet, niet zichtbaar vanaf de weg en goed vastgezet.
2 - 2e hands rolcontainers levering binnen 48 uur, wieltjes moesten wel ingespoten worden met WD40 waarna alles prima functioneerde
Moest helaas het bestelde weer annuleren. Geen probleem. Geld ook meteen weer teruggestord gekregen.
Even onduidelijkheid over wel of niet hebben betaald, doch daarna perfect behandeld en geleverd.
uitstekend, goed geholpen telefonisch en bestelling was snel in huis. Team Porza automaterialen
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor deze mooie review Team Porza!
goede service, fijn dat er een mogelijkheid is om producten zelf op te halen.
van Cor v.
Zo hoort een onlinewinkel te werken; bestellen en leveren zonder problemen.
van Wim H.
Prima overleg zowel bij bestelling als bij het ophalen van de bestelling.
producten zijn niet 100% in top conditie maar de service is helemaal top
Antwoord van Logistiekonline.nl
Beste klant, goed om te horen dat onze service top was. We zijn elke dag bezig om onze producten en services te verbeteren. Wanneer onze producten niet zijn zoals je dat verwacht dan zouden we dat graag van je willen weten. Daar komt ook de gewenste kwaliteit van producten bij kijken. Je kunt even een mail sturen naar info@logistiekonline.nl zodat we jou verder kunnen helpen.
Niets op aan te merken misschien duur maar prima kwaliteit,
Antwoord van Logistiekonline.nl
Beste klant, bedankt voor jouw feedback! Wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze producten hoog te houden en de prijs laag. Wij vinden het erg fijn dat je zo tevreden bent over onze producten en services. Graag tot snel!
Ik heb de spullen zelf afgehaald en werd goed geholpen.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw positieve feedback.