Logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

Logistiekonline.nl

107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden433 beoordelingen in totaal

24 jul 2024
De magazijnkratten zijn voordelig en van prima, degelijke kwaliteit. De verzendkosten daarentegen zijn absurd en onrealistisch hoog. Er werd tijdens het bestelproces aangegeven dat de 6 kratjes op een pallet geleverd zouden worden; de kosten daarvoor waren rond de € 60-70! (de kratjes zelf waren nog geen € 50.) Gelukkig was het bedrijf dat de kratten leverde voor ons niet al te ver weg, dus maar besloten ze zelf op te halen. Toen bleek pas hoe absurd het was dat de kratjes op een pallet vervoerd hadden moeten worden. Ze waren zo klein verpakt en zo licht van gewicht dat ik de hele bestelling met gemak in één keer op kon pakken. Zie foto’s. Voor een bedrijf dat zich ‘logistiek online’ noemt, vind ik dit logistiek niet uit te leggen.

Slecht passende deksel bij de boxen geleverd waardoor deze voor ons niet geschikt waren. retour sturen kost on €96,-

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

30 sep 2024

Toch geen deellevering.

Een belletje dat het misschien een deellevering werd, maar de volgende dag werd alles netjes afgeleverd. Top.
4 okt 2024
Graag gedaan en u bedankt voor deze mooie 5 sterren beoordeling. Fijn weekend en gewenst en hopelijk mogen we u nog vaker van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
29 sep 2024
Snel geleverd
4 okt 2024
Fijn om te lezen dat u onze service waardeert. Bedankt voor de 5 sterren. Veel plezier / succes met de bestelde items. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor de waardering d.m.v. deze 5 sterren beoordeling. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
23 sep 2024
27 sep 2024
Bedankt voor deze mooie beoordeling van 5 sterren! Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zien je graag terug op onze shop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw beoordeling! We zien je graag terug op onze shop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
7 okt 2024
3 okt 2024
24 sep 2024
BK
Bert K.
Sterksel
23 aug 2024
Het lukte niet om te bestellen. Met tablet onder de arm naar kantoor. Prima geholpen en kon mijn pallets meteen meenemen
26 aug 2024
We zijn blij om te horen dat je uiteindelijk goed bent geholpen in ons kantoor en je pallets meteen kon meenemen. Onze excuses dat het bestellen online niet lukte; we nemen je opmerking ter harte en zullen ons best doen om dit in de toekomst te verbeteren. Mocht je nog vragen of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen! Met vriendelijke groet, Team Logistiekonline.nl
MV
Marco V.
Zwolle
9 sep 2024
Verzamel- en verzendkosten zijn hoog als je een relatief kleine en goedkope bestelling doet
12 sep 2024
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat de verzend- en verzamelkosten soms hoog kunnen lijken, vooral bij kleinere bestellingen. Deze kosten zijn echter niet alleen voor het transport, maar omvatten ook de processen van het verzamelen, verpakken en het inschakelen van de vervoerder. We beseffen dat dit bij kleinere aankopen een grotere impact kan hebben op de totale prijs. Om onze klanten tegemoet te komen, bieden we ook de mogelijkheid om uw bestelling gratis af te halen. Dit kan een voordelige optie zijn als u verzendkosten wilt besparen. Nogmaals dank voor uw opmerking, en we blijven streven naar een optimale service. Mocht u nog vragen hebben, staan we altijd klaar om u te helpen.
8 sep 2024

Foutje in levering goed hersteld

Foutje in levering , direct hersteld Goed opgelost 👍👍
9 sep 2024
Bedankt dat u ons toch direct beloond met 5 sterren! Dit is een mooie beoordeling. We willen graag iedereen de gewenste service bieden en vinden het fijn dat u het gewaardeerd heeft. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
20 sep 2024
Correcte prijs en levertijd. Kwaliteit prima.
27 sep 2024
Bedankt voor de 5 sterren en de uitgesproken waardering! Wij hebben een goede service hoog in het vaandel staan en zijn blij om te horen als klanten daar tevreden over zijn. Veel succes met de aangekochte producten. Met vriendelijke groet, Klantenservice logistiekonline.nl
3 sep 2024
prima club, goede spullen en snel
3 sep 2024
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling!
RK
Rens K.
HELMOND
18 sep 2024

Goeie prodcten en leveren snel

Goeie producten en leveren snel
27 sep 2024
Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Hopelijk zien we u snel terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
18 sep 2024
8 sep 2024
9 sep 2024
Bedankt voor jouw positieve feedback!
5 sep 2024
6 sep 2024
4 sep 2024
6 sep 2024
Bedankt voor deze mooie beoordeling.