Logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

Logistiekonline.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden394 beoordelingen in totaal

5 okt 2023
Prettige communicatie, goed bereikbaar via zowel mail als per telefoon en levering naar behoren. Waar het uiteindelijke product aan de verwachting voldoet en deze nu volop in gebruiken zijn. Bij het plaatsen van order, bleek dat de hoeveelheid product niet voorradig was, waarna wij direct berichtgeving hierover ontvingen incl. een alternatief voorstel. Laatste, zijn wij niet op in gegaan, omdat duidelijk naar voren kwam dat de levertijd maximaal twee weken zou duren en dat wij nog wel even konden wachten. Vervolgens heeft de levering bijna een week eerder plaats gevonden, wat een prettige bijkomstigheid is, gezien wij deze nog niet hadden verwacht.

6 feb 2024
Slecht passende deksel bij de boxen geleverd waardoor deze voor ons niet geschikt waren. retour sturen kost on €96,-

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

Zelfs voor particulieren..Vriendelijk telefonisch gesprek, alle afspraken nagekomen. Uitladen voor de deur.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw beoordeling! We zien je graag terug op onze shop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
30 jun 2024
Wordt netjes nagebeld als er iets fout is gegaan bij de online bestelling.
1 jul 2024
Hartelijk dank voor je feedback! We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om je ervaring te delen. Het is fijn om te horen dat je onze nazorg waardeert en dat we problemen snel en correct hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Wieke, Team Logistiekonline
18 jun 2024

Na enige onduidelijkheid tussen dit bedrijf en de transporteur (afgeleverd op een fout adres) heeft Logistiekonline dit snel en goed afgewikkeld. Kreeg zelfs nog korting vanwege het ongemak.

Probleemoplossend.
1 jul 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We vinden het vervelend dat er aanvankelijk de levering had plaatsgevonden op een fout adres door de transporteur. We zijn echter blij dat we dit snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Heb je in de toekomst nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Wieke, Team Logistiekonline
27 jun 2024
Bedankt voor de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Wieke, Team Logistiekonline
3 jul 2024
Beter communiceren over levering. Nu heb ik zelf tot twee keer toe moeten bellen wanneer er geleverd wordt.
5 jul 2024
Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de communicatie over de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven ernaar om onze klanten altijd goed op de hoogte te houden en betreuren het dat u zelf contact moest opnemen om informatie over de levering te krijgen. We zullen uw opmerkingen intern bespreken om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Klantenservice, LogistiekOnline
26 mei 2024
Uitstekende service. Ze denken mee, hebben geholpen om op het nippertje toch nog een order te pikken (ik was laat door file). Alles netjes, snel en gewoon heel goed. Erg bedankt!
29 mei 2024
Dit is waar we het allemaal voor doen. Service staat voor ons hoog in het vaandel. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
18 mei 2024
snelle levering op de plaats neer gelegt en ff van te voren gebeld dat ze er aan komen
21 mei 2024
Bedankt voor de toegekende 5 sterren! Het is voor ons erg prettig om te zien dat u juist de dingen benoemd in deze beoordeling die wij willen uitdragen als onderdeel van onze kernwaarden. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
20 mei 2024
21 mei 2024
Bedankt dat u ons toch direct beloond met 5 sterren! Dit is een mooie beoordeling. We willen graag iedereen de gewenste service bieden en vinden het fijn dat u het gewaardeerd heeft. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
30 mei 2024
👍
3 jun 2024
Bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team Klantenservice, Logistiekonline.nl
15 jun 2024
20 jun 2024
Bedankt voor jouw positieve feedback!
13 jun 2024
20 jun 2024
Wij zijn dankbaar voor de positieve beoordeling met 5 sterren. Mocht u in de toekomst verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice, Logistiekonline.nl
10 jun 2024
13 jun 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
5 jun 2024
7 jun 2024
3 jun 2024
Wij zijn dankbaar voor de positieve beoordeling met 5 sterren. Graag zien wij u in de toekomst terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice, Logistiekonline.nl
26 mei 2024
24 mei 2024
29 mei 2024
Bedankt voor jouw positieve feedback!
23 mei 2024
29 mei 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice logistiekonline.nl
19 mei 2024
Bedankt voor de 5 sterren. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
19 apr 2024

Goede service!

Pallets besteld. Ik kwam er echter achter dat ik een hogere soort nodig had. De medewerker was zeer hulpvaardig en kon de bestelling nog omruilen daar hij ook nog niet verzonden was. Goede service. Zijn ook goed telefonisch te bereiken wat ook prettig is!
23 apr 2024