logistiekonline.nlBeoordelingen

logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen
logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

logistiekonline.nl - Dé e-commerce specialist voor logistieke middelen.

Door jarenlange samenwerking met klanten heeft logistiekonline als onderdeel van de Rotom Groep veel kennis en ervaring opgedaan op het gebied van productontwikkeling voor logistieke middelen. Onze producten en diensten zijn afgestemd op de individuele behoeften van de klant, wij bieden standaard verpakkingen die direct beschikbaar zijn in vrijwel geheel Europa. Ontdek het ruime assortiment ladingdragers van logistiekonline en u zal zien dat u nergens anders hoeft te zijn om uw supply chain te optimaliseren. De productie van onze producten die gemaakt zijn van hout vindt plaats op basis van de kwaliteitsnormen in overeenstemming met ISO 9001:2008. Onze kwaliteit wordt o.a. gecertificeerd door een EPAL licentie en een certificaat van de Wood Technology Institute welke recht geeft op fytosanitaire behandeling van houten verpakkingen IPPC (ISPM 15). Door onze jarenlange ervaring en internationale potentie, bieden wij onze klanten een brede selectie van producten en logistieke diensten met behoud van hoge kwaliteit en een gunstige prijs.
Rotom Nederland B.V.

Beoordelingen voor logistiekonline.nl

4.64/5.00

26 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over logistiekonline.nl

Beoordeling
ondanks dat niet het volledig bestelde op voorraad was werd er gebeld of dit een probleem was en of dat het een week later geleverd kan worden, een prima service toch.
alles snel en goed
Snelle service, goede communicatie en doen wat er beloofd is
Goede kwaliteit
Niet alles wat besteld en bevestigd was is geleverd. Geen bericht. Zelf moeten nabellen. Nog geen bevestiging van de nalevering ontvangen.
Keurig afgeleverd op plek naar wens
Snel en goed
goed contact en snelle levering.
top
Pallet meteen weer mee terug genomen. Vriendelijke chauffeur. Volgende (werk)dag geleverd. Hele redelijke bezoergkosten!
Blij met de aankoop
Stonden redelijk onverwacht voor de deur met 7 pallets. Particulier. Verder prima.
Alles goed geregeld en meegedacht
Fijne vlotte transactie
Top
goed telefonisch bereikbaar - goede advies ontvangen en snel geleverd.
Prima volgens bestelling geleverd
Producten zijn ruim op tijd geleverd en zijn van uitstekende kwaliteit. De extra gevraagde informatie vooraf aan het bestellen is netjes opgestuurd door de verkoper.
Prima!
Snelle & accurate levering