logistiekonline.nlReviews

logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen
logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

logistiekonline.nl - Dé e-commerce specialist voor logistieke middelen.

Door jarenlange samenwerking met klanten heeft logistiekonline als onderdeel van de Rotom Groep veel kennis en ervaring opgedaan op het gebied van productontwikkeling voor logistieke middelen. Onze producten en diensten zijn afgestemd op de individuele behoeften van de klant, wij bieden standaard verpakkingen die direct beschikbaar zijn in vrijwel geheel Europa. Ontdek het ruime assortiment ladingdragers van logistiekonline en u zal zien dat u nergens anders hoeft te zijn om uw supply chain te optimaliseren. De productie van onze producten die gemaakt zijn van hout vindt plaats op basis van de kwaliteitsnormen in overeenstemming met ISO 9001:2008. Onze kwaliteit wordt o.a. gecertificeerd door een EPAL licentie en een certificaat van de Wood Technology Institute welke recht geeft op fytosanitaire behandeling van houten verpakkingen IPPC (ISPM 15). Door onze jarenlange ervaring en internationale potentie, bieden wij onze klanten een brede selectie van producten en logistieke diensten met behoud van hoge kwaliteit en een gunstige prijs.
Rotom Nederland B.V.
Ekkersrijt 1428