logistiekonline.nlBeoordelingen

logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen
logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

logistiekonline.nl - Dé e-commerce specialist voor logistieke middelen.

Door jarenlange samenwerking met klanten heeft logistiekonline als onderdeel van de Rotom Groep veel kennis en ervaring opgedaan op het gebied van productontwikkeling voor logistieke middelen. Onze producten en diensten zijn afgestemd op de individuele behoeften van de klant, wij bieden standaard verpakkingen die direct beschikbaar zijn in vrijwel geheel Europa. Ontdek het ruime assortiment ladingdragers van logistiekonline en u zal zien dat u nergens anders hoeft te zijn om uw supply chain te optimaliseren. De productie van onze producten die gemaakt zijn van hout vindt plaats op basis van de kwaliteitsnormen in overeenstemming met ISO 9001:2008. Onze kwaliteit wordt o.a. gecertificeerd door een EPAL licentie en een certificaat van de Wood Technology Institute welke recht geeft op fytosanitaire behandeling van houten verpakkingen IPPC (ISPM 15). Door onze jarenlange ervaring en internationale potentie, bieden wij onze klanten een brede selectie van producten en logistieke diensten met behoud van hoge kwaliteit en een gunstige prijs.
Rotom Nederland B.V.

4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over logistiekonline.nl

Beoordeling
Goed advies via de chat en een super snelle levering!
Via internet een anti-diefstal rolcontainer besteld en na bevestiging naar Son gereden. Daar papierwerk geregeld en gelijk doorgereden naar het afhaalpunt. De medewerker was vriendelijk en hielp me direct, ook met inladen in de auto. Dank en tot de volgende bestelling!
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Snel, kwaliteit en betrouwbaar.
Fijn
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Een paar opslagkisten besteld. Veel goedkoper dan elders. Wel moest ik ze afhalen. Groot magazijn waar je even je weg moet vinden, maar vriendelijk geholpen en met ene goed product weer op weg naar huis.
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Snelle levering, echter het verkeerde artikel besteld.Retour zending ingevuld, meteen retour opgehaald.
Super!
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
mooie producten en goede prijs. artikelen die niet voorradig is en tijdig bezorgd kan worden, wordt netjes gemeld. dat is netjes afgehandeld.
Het is in orde!
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Goede hulp en snelle levering
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Hoewel ik een klantje van niks was, ben ik zeer vriendelijk en correct geholpen, zowel bij de administratieve verwerking als de fysieke afhandeling.
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
goed maar langzamerhand een (te) grote kostenpost, waar ik mij ook beraden of dit anders aangepakt moet worden met alternatieven.
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Zeer goed advies en vlotte levering.
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
ik kon geen bodem platen vinden voor pallets op de site, na een belletje hebben ze dit voor ons geregeld.
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Voordelige magazijnbakken, goede prijs-kwaliteit verhouding.
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
een vlotte levering van een deugdelijke stelling voor een schappelijke prijs.
Fijne communicatie, eerlijke levering
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
lange levertijd voor product dat op voorraad is!
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Ik was op zoek naar een bijzondere maat pellets, en daarvan slechts 10 stuks, nergens te krijgen! Na een telefoontje alles geregeld , en ze zijn al afgeleverd.. Een absolute top service!!
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Degelijke kwaliteit en snelle levering