Logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

Logistiekonline.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden354 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2020
Logistiekonline.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Prettige communicatie, goed bereikbaar via zowel mail als per telefoon en levering naar behoren. Waar het uiteindelijke product aan de verwachting voldoet en deze nu volop in gebruiken zijn. Bij het plaatsen van order, bleek dat de hoeveelheid product niet voorradig was, waarna wij direct berichtgeving hierover ontvingen incl. een alternatief voorstel. Laatste, zijn wij niet op in gegaan, omdat duidelijk naar voren kwam dat de levertijd maximaal twee weken zou duren en dat wij nog wel even konden wachten. Vervolgens heeft de levering bijna een week eerder plaats gevonden, wat een prettige bijkomstigheid is, gezien wij deze nog niet hadden verwacht.

Op de website geeft dit bedrijf aan laatste stuks beschikbaar. Als je het daarna besteld, bellen ze op dat ze deze niet meer hebben. Ze bieden een alternatief aan die 250% duurder is. Maar de website passen ze niet aan. Dus je kan ze blijven bestellen, en dan blijven ze je bellen dat ze die niet meer hebben.

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

Snelle levering. Vriendelijke bezorger. Keurig product, zoals verwacht en gelijk aan de foto’s. Netjes ingepakt en zonder schade geleverd.
14 minuten geleden

Pallets at a fair price

Thank you for the fast deliveries. We regularly order pallets and are very satisfied. The customer service is very fast and friendly!
Antwoord van Logistiekonline.nl
Good morning, Thanks very much for this 5 star review. We are pleased to hear that you had a great experience with us! We appreciate your business and hope to see you again soon. With kind regards,, Klantenservice Logistiekonline.nl
snelle levering, alleen ontbreekt onze referentie altijd op de factuur dit geeft problemen bij het lossen
Antwoord van Logistiekonline.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback, ik zal uw punt betreffende de missende referentie op de factuur oppakken zodat dit in de toekomst er wel correct op komt te staan. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
Duidelijke website en prima bestelproces.
DD
Dick D.
Apeldoorn
makkelijk bestellen en snel geleverd.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Fijn om te lezen dat u onze service waardeert. Bedankt voor de 5 sterren. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
15 minuten geleden
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling!
13 minuten geleden
Wij zijn dankbaar voor de positieve beoordeling met 4 sterren. Graag zien wij u in de toekomst terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice, Logistiekonline.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling!
JG
Jack G.
NUENEN

prima product

vandaag de bestelling in goede orde ontvangen. pallets zien er uitstekend uit, beter dan verwacht. volgens de chaufeur lag de vetraging aan een verkeerde labeling.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Hartelijk dank voor uw nieuwe beoordeling. Heel fijn om te horen dat de bestelling alsnog naar wens is aangekomen. Dit is waar we het allemaal voor doen, bedankt voor de uitgesproken waardering! Met vriendelijke groet, Klantenservice logistiekonline.nl
Snelle levering en krijg bericht als levering iets later wordt.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Fijn om te lezen dat u onze service waardeert. Bedankt voor de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
Kleine schade prima opgelost.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het heel vervelend dat uw levering beschadigd was aangekomen Erg prettig om te horen dat ons klantenserviceteam u naar wens heeft geholpen om het probleem naar wens op te lossen. Met logistieke groet, Team Logistiekonline
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
Slecht passende deksel bij de boxen geleverd waardoor deze voor ons niet geschikt waren. retour sturen kost on €96,-
Antwoord van Logistiekonline.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het heel vervelend dat uw bestelling niet naar wens is. Een slecht passende deksel niet de bedoeling. We doen er alles aan om te voorkomen dat dit in de toekomst niet weer gebeurt. Wilt u contact opnemen met ons klantenservice team zodat zei uw bestelling kunnen bekijken en een passende oplossing te zoeken voor dit probleem. U kunt telefonisch of mail contact opnemen op werkdagen, tel 0499 491 034 of info@logistiekonline.nl. Met logistieke groet, Team Logistiekonline
Goede bezorging & duidelijke communicatie vanuit de chauffeur! Erg blij mee.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat ook onze chauffeur de vriendelijke uitstraling van ons bedrijf heeft kunnen overbrengen en dat u dit gewaardeerd heeft. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
Snel geleverd, goede prijs-kwaliteit
Antwoord van Logistiekonline.nl
Service staat voor ons hoog in het vaandel. We willen heel graag voldoen aan de verwachting van onze klanten. Bedankt dat u dat zo gewaardeerd heeft en ons beloond met 5 sterren. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
snelle levering
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw beoordeling! We zien je graag terug op onze shop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
24 nov 2023

Leverancier smileys

Behulpzaam , meedenkend , snel en keurige producten. Bakken niet gevuld met ellende maar met smileys . Want die zag ik op de gezichten van de collega's.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Fijn om te lezen dat u onze service waardeert! Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl