Logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

Logistiekonline.nl

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden397 beoordelingen in totaal

De magazijnkratten zijn voordelig en van prima, degelijke kwaliteit. De verzendkosten daarentegen zijn absurd en onrealistisch hoog. Er werd tijdens het bestelproces aangegeven dat de 6 kratjes op een pallet geleverd zouden worden; de kosten daarvoor waren rond de € 60-70! (de kratjes zelf waren nog geen € 50.) Gelukkig was het bedrijf dat de kratten leverde voor ons niet al te ver weg, dus maar besloten ze zelf op te halen. Toen bleek pas hoe absurd het was dat de kratjes op een pallet vervoerd hadden moeten worden. Ze waren zo klein verpakt en zo licht van gewicht dat ik de hele bestelling met gemak in één keer op kon pakken. Zie foto’s. Voor een bedrijf dat zich ‘logistiek online’ noemt, vind ik dit logistiek niet uit te leggen.

Slecht passende deksel bij de boxen geleverd waardoor deze voor ons niet geschikt waren. retour sturen kost on €96,-

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

Artikelen goed; verzendkosten onrealistisch hoog

Antwoord van Logistiekonline.nl
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze magazijnkratten. Tegelijkertijd betreuren wij het dat de verzendkosten als onrealistisch hoog zijn ervaren. We willen graag uitleggen dat de verzendkosten niet alleen de daadwerkelijke transportkosten omvatten, maar ook de kosten voor picking en packing, en de carrier. Deze factoren dragen bij aan de totale verzendkosten, en we begrijpen dat dit soms onredelijk kan lijken, vooral bij kleinere, lichte items zoals de door u bestelde kratjes. Om klanten zoals u tegemoet te komen, bieden wij de optie aan om bestellingen zelf op te halen. Dit kan een aanzienlijk kostenvoordeel opleveren, zoals u ook heeft ervaren. Nogmaals bedankt voor uw feedback en excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Logistiekonline.
8 jul 2024
Zelfs voor particulieren..Vriendelijk telefonisch gesprek, alle afspraken nagekomen. Uitladen voor de deur.
9 jul 2024
Bedankt voor jouw beoordeling! We zien je graag terug op onze shop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
30 jun 2024
Wordt netjes nagebeld als er iets fout is gegaan bij de online bestelling.
1 jul 2024
Hartelijk dank voor je feedback! We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om je ervaring te delen. Het is fijn om te horen dat je onze nazorg waardeert en dat we problemen snel en correct hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Wieke, Team Logistiekonline
Snelle service en afhandeling.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Dit is waar we het allemaal voor doen. Service staat voor ons hoog in het vaandel. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor deze 5 sterren beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LogistiekOnline
27 jun 2024
Bedankt voor de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Wieke, Team Logistiekonline
3 jul 2024
Beter communiceren over levering. Nu heb ik zelf tot twee keer toe moeten bellen wanneer er geleverd wordt.
5 jul 2024
Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de communicatie over de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven ernaar om onze klanten altijd goed op de hoogte te houden en betreuren het dat u zelf contact moest opnemen om informatie over de levering te krijgen. We zullen uw opmerkingen intern bespreken om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Klantenservice, LogistiekOnline
17 jun 2024

Supersnel!

Supersnelle levering en vriendelijke en behulpzame klantenservice.
20 jun 2024
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling!
18 jun 2024

Na enige onduidelijkheid tussen dit bedrijf en de transporteur (afgeleverd op een fout adres) heeft Logistiekonline dit snel en goed afgewikkeld. Kreeg zelfs nog korting vanwege het ongemak.

Probleemoplossend.
1 jul 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We vinden het vervelend dat er aanvankelijk de levering had plaatsgevonden op een fout adres door de transporteur. We zijn echter blij dat we dit snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Heb je in de toekomst nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Wieke, Team Logistiekonline
30 mei 2024
👍
3 jun 2024
Bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team Klantenservice, Logistiekonline.nl
15 jun 2024
20 jun 2024
Bedankt voor jouw positieve feedback!
13 jun 2024
20 jun 2024
Wij zijn dankbaar voor de positieve beoordeling met 5 sterren. Mocht u in de toekomst verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice, Logistiekonline.nl
10 jun 2024
13 jun 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
5 jun 2024
7 jun 2024
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling!
29 mei 2024
3 jun 2024
Wij zijn dankbaar voor de positieve beoordeling met 5 sterren. Graag zien wij u in de toekomst terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice, Logistiekonline.nl
26 mei 2024
Uitstekende service. Ze denken mee, hebben geholpen om op het nippertje toch nog een order te pikken (ik was laat door file). Alles netjes, snel en gewoon heel goed. Erg bedankt!
29 mei 2024
18 mei 2024
snelle levering op de plaats neer gelegt en ff van te voren gebeld dat ze er aan komen
21 mei 2024
Bedankt voor de toegekende 5 sterren! Het is voor ons erg prettig om te zien dat u juist de dingen benoemd in deze beoordeling die wij willen uitdragen als onderdeel van onze kernwaarden. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
3 mei 2024

Steeds weer met plezier!

Snelle levering de volgende dag. Zeer vriendelijke klantenservice.
21 mei 2024
Dit is waar we het allemaal voor doen. Service en betrouwbaarheid staan bij ons hoog in het vaandel. Bedankt voor de uitgesproken waardering! Met vriendelijke groet, Klantenservice logistiekonline.nl
27 apr 2024
Snelle levering en lijkt me goed produkt
29 apr 2024
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Hopelijk zien we je snel terug. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
20 mei 2024
21 mei 2024
Bedankt dat u ons toch direct beloond met 5 sterren! Dit is een mooie beoordeling. We willen graag iedereen de gewenste service bieden en vinden het fijn dat u het gewaardeerd heeft. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl