Logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

Logistiekonline.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 9 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
Logistiekonline.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Logistiekonline.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

59 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

29 apr. 2022
Dat jullie zeggen hoe alles werk. en als ik moet wacheten. Hoe het in elkaar zit. Vind ik helle maal top. Jullie kommen jullie afspraken aan. Dat is super fijn.

18 jul. 2022
Op 31-5-2022 heb ik een bestelling geplaatst betreft euronorm bakken. De arriveerde bakken waren de foute kleur dan de geadviteerde euronorm bak kleur op de logistiekonline webshop (zie foto, bakken boven is de juiste kleur, bakken beneden is ontvangen). Sindsdien meerdere keren gebeld en gemailed of dit kan worden opgelost. Geen enkel emails kreeg ik reactie op en na aantal keren bellen werd ik ook nooit terug gebeld.Na het vaststellen dat mijn emails naar de spam folder ging, kreeg ik alsnog geen reactie meer desondanks het "gefixed" was. Ik heb ook direct contact gehad met de heer Mansvelt. Hierbij ook geen reactie terug gekregen na het bellen en direct emailen. Dit loopt al meer dan een maand lang. Klantenondersteuning is zeer teleurstellend!

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

de eerste keer dus geen ervaring!! het was goed geregeld en vriendelijke bezorging aan huis dus TOPPY
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt dat u ons toch direct beloond met 5 sterren! Dit is een mooie beoordeling. We willen graag iedereen de gewenste service bieden en vinden het fijn dat u het gewaardeerd heeft. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
Super makkelijk te bestellen, snelle en perfecte levering. Betaling via Ideal ook makkelijk
Antwoord van Logistiekonline.nl
Dit is waar we het allemaal voor doen. Service staat voor ons hoog in het vaandel. Bedankt voor de uitgesproken waardering! Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
9 jan. 2023
Prima product voor een gunstige prijs thuis afgeleverd. Wij zijn blij met dit bedrijf!
13 jan. 2023
Wat fijn om deze beoordeling van u te mogen lezen. Het is niet altijd makkelijk om iedereen de service te bieden die men verwacht. Om te lezen dat het gewaardeerd wordt geeft ons de energie om de hoogst mogelijk servicegraad na te blijven streven. We hopen dat de producten blijven bieden wat u van ze verwacht. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
Prima webshop met duidelijke productinformatie en doet gewoon wat ze beloven.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor de waardering en dat u ons als prima hebt ervaren! Veel succes met de zaken. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
De klantenservice-medewerker via de chat was erg behulpzaam
17 jan. 2023
prima en zeer snelle levering
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Betrouwbaar zijn richting onze klanten vinden wij zeer belangrijk. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
Bedankt voor de 4 sterren. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
11 jan. 2023
9 jan. 2023
21 dec. 2022
Duidelijke website en perfecte bevestiging en orderverwerking
25 dec. 2022
Correcte en snelle afhandeling!
2 jan. 2023
Bedankt voor de uitgesproken waardering. De meeste klanten vinden een snelle afhandeling en levering belangrijk. We proberen dit altijd na te streven. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
1 dec. 2022
Snel, efficiënt en vriendelijk
2 dec. 2022
Bedankt voor de toegekende 5 sterren! Het is voor ons erg prettig om te zien dat u juist de dingen benoemd in deze beoordeling die wij willen uitdragen als onderdeel van onze kernwaarden. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
2 dec. 2022
Snelle levering, top
5 dec. 2022
Bedankt voor de waardering en dat u ons als top hebt ervaren! Veel succes met de zaken. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
29 dec. 2022
26 dec. 2022