Logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

Logistiekonline.nlReviews

: 211Goed

Gecertificeerd sinds: 9 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
Logistiekonline.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Logistiekonline.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

42 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

29 apr. 2022
Dat jullie zeggen hoe alles werk. en als ik moet wacheten. Hoe het in elkaar zit. Vind ik helle maal top. Jullie kommen jullie afspraken aan. Dat is super fijn.

18 jul. 2022
Op 31-5-2022 heb ik een bestelling geplaatst betreft euronorm bakken. De arriveerde bakken waren de foute kleur dan de geadviteerde euronorm bak kleur op de logistiekonline webshop (zie foto, bakken boven is de juiste kleur, bakken beneden is ontvangen). Sindsdien meerdere keren gebeld en gemailed of dit kan worden opgelost. Geen enkel emails kreeg ik reactie op en na aantal keren bellen werd ik ook nooit terug gebeld.Na het vaststellen dat mijn emails naar de spam folder ging, kreeg ik alsnog geen reactie meer desondanks het "gefixed" was. Ik heb ook direct contact gehad met de heer Mansvelt. Hierbij ook geen reactie terug gekregen na het bellen en direct emailen. Dit loopt al meer dan een maand lang. Klantenondersteuning is zeer teleurstellend!

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

25 aug. 2022
- Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.
29 aug. 2022
Bedankt voor deze mooie 5-sterren beoordeling!
12 aug. 2022
Zeer behulpzaam en vriendelijk!
29 aug. 2022
Bedankt voor jouw mooie beoordeling!
14 jul. 2022
Het afleveradres was verwisseld met het factuuradres, maar de chauffeur was zo vriendelijk om dat alsnog te herstellen.
19 jul. 2022
Fijn om te horen dat de bestelling goed is aangekomen en bedankt voor jouw mooie beoordeling!
7 jul. 2022
Snelle service, prijstechnisch prima en lekker dichtbij.
19 jul. 2022
Bedankt voor de mooie 5-sterren beoordeling!
19 jul. 2022
Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling!
19 jul. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling!
18 jul. 2022
27 jul. 2022
Beste heer Thull, Het is heel vervelend dat we een aantal technische issues hebben om per mail met elkaar te communiceren. Onze verkoopafdeling heeft u enige tijd geleden een nieuwe mail gestuurd waarin een oplossing is aangedragen. Daar is nog geen reactie op gekomen. Wij hebben nu een paar keer geprobeerd om telefonisch in contact te komen en dat is nog niet succesvol geweest. Zou u ons kunnen bellen op 0499-491034 want uw klacht willen we graag oplossen alleen moeten we even wat praktische zaken kortsluiten met u.
23 jul. 2022
opzetrand besteld betaald maar daar na niets meer gehoord ook nog niet geleverd ik ben gebeld door logistiekonline er was intern iets fout gegaan maar ze hebben het zeer netjes opgelost
29 aug. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat er iets mis is gegaan met de bestelling. Fijn dat ons team het netjes voor je heeft opgelost. We zien je graag nog een keer terug op onze shop.
16 jun. 2022
van MWG V.
fijne mensen Fijne site, bij contact helder en duidelijk antwoord, snelle en mooie levering! Top bedrijf.
17 jun. 2022
Wat een mooie beoordeling, bedankt!
16 jun. 2022
Quick and reasonably priced delivery. Item received as described. Thanks.
17 jun. 2022
Thank you for your review!
22 jun. 2022
een van de weinige bedrijven die op tijd levert
5 jul. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling op Logistiekonline.nl
29 apr. 2022
2 mei 2022
Een hele mooie beoordeling, bedankt!
4 okt. 2021
Door omstandigheden waren we afwezig, het product is toch afgeleverd en op precies de goede plaats neergezet, niet zichtbaar vanaf de weg en goed vastgezet.
15 mrt. 2022
ze komen hun belofte van voor 12:00 besteld, volgende dag geleverd niet helemaal na, het kwam een dag later.
16 mrt. 2022
Bedankt voor je review! Vervelend dat de producten een dag vertraagd waren. Wij doen elke dag ons uiterste best om de producten zo snel mogelijk bij de klant af te leveren. Wij zullen er alles aan doen om de volgende keer de producten op tijd te laten leveren.
18 okt. 2021
Moest helaas het bestelde weer annuleren. Geen probleem. Geld ook meteen weer teruggestord gekregen.
14 apr. 2022
Prima leverancier alleen niet altijd een goede voorraad!
15 apr. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling! In deze uitdagende tijden proberen wij ons assortiment zo actueel mogelijk bij te houden.
21 mei 2022
Goede afhandeling order en stipte levering.
23 mei 2022
Bedankt voor deze mooie beoordeling van 5 sterren!
9 mei 2022
Goed geregeld, sneller dan verwacht
10 mei 2022
Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wij proberen iedere dag onze kwaliteit, service en snelheid te verbeteren.
7 dec. 2021
uitstekend, goed geholpen telefonisch en bestelling was snel in huis. Team Porza automaterialen
18 jan. 2022
Bedankt voor deze mooie review Team Porza!
18 nov. 2021
goede service, fijn dat er een mogelijkheid is om producten zelf op te halen.