pvo-direct.com

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 jan 2024
pvo-direct.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een fijne webshop met een ruim assortiment. Ook werd ik goed geholpen door de klantenservice bij vragen over mijn bestelling. Ik had aangegeven dat de producten voor 8 uur geleverd moesten worden en de levering kwam netjes op tijd. Dus helemaal top!

Goede communicatie met een vaste persoon. Bestelling op tijd geleverd. Alleen sommige artikelen niet voorradig. Prettig bedrijf om mee samen tevwerken

Beoordelingen voor pvo-direct.com

communicatie is duidelijk; levering ging volgens verwachting. wel zouden we graag eerder een tijdsslot ontvangen (een dag eerder dan de leveringsdag, bijv. de avond ervoor)
Antwoord van pvo-direct.com
Hartelijk bedankt voor je positieve review! Ook bedankt voor je suggestie. We zijn helaas afhankelijk van het beleid van onze vervoerders wat betreft de communicatie over het tijdstip van levering, maar we kunnen dit zeker een keer aanstippen bij hen.
Prima, geen bijzonderheden.
Antwoord van pvo-direct.com
Bedankt voor de vier sterren! Mochten we nog iets in onze dienstverlening kunnen verbeteren, horen we het graag.
Goed geregeld
Antwoord van pvo-direct.com
Bedankt voor je positieve review! We hopen je snel weer te zien in onze webshop!
Antwoord van pvo-direct.com
Hartelijk bedankt voor de vijf sterren! Graag tot ziens bij PVO Direct!
Antwoord van pvo-direct.com
Bedankt voor de vier sterren! Als er nog iets is waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren, horen we het graag.
Antwoord van pvo-direct.com
Bedankt voor je eerlijke review. Fijn dat je tevreden bent over de communicatie en de levering. Wat betreft de voorraad, we proberen altijd genoeg voorraad van onze artikelen te hebben. Helaas zijn we hierin ook afhankelijk van een aantal factoren die buiten ons liggen. We hopen je snel weer te zien bij PVO Direct!
makkelijk bestellen via een webshop, snelle levering en netjes verzorgd.
Antwoord van pvo-direct.com
Hartelijk bedankt voor je positieve review! Graag tot ziens bij PVO Direct!
Heldere communicatie, prettig prijsniveau, keurige levering.
Antwoord van pvo-direct.com
Heel erg bedankt voor je positieve review! We zien je graag terug bij PVO Direct!
Snelle service en vriendelijke mensen
Antwoord van pvo-direct.com
Hartelijk bedankt voor je positieve review! We zien je graag terug bij PVO Direct!
Vriendelijk en ook gelijk contact
19 mrt 2024
Goede samenwerking
Antwoord van pvo-direct.com
Hartelijk bedankt voor je positieve review! Graag tot ziens in onze webshop!
Antwoord van pvo-direct.com
Hartelijk dank voor de vijf sterren!
Na 10 jaar zaken met ze te doen willen ze nog steeds eerst een betaling hebben. Totaal geen vertrouwen
Antwoord van pvo-direct.com
Beste Marco, We vinden het erg jammer dat je een 1-ster review hebt achter gelaten. En helemaal om de reden die je geeft. In de laatste vijf jaar heeft u pas vier keer een bestelling geplaatst. Het beleid van onze kredietverzekeraar is dat de eerste drie bestellingen altijd op vooruitbetaling gaan. Vanaf dan kan er krediet aangevraagd worden bij onze kredietverstrekker. We hebben dit nu voor je in gang gezet, maar dit hadden we ook al graag gedaan bij je vorige bestelling, als je dit had gevraagd aan je accountmanager. We hopen dat je kredietaanvraag voorspoedig verloopt en dat je snel met krediet bestellingen kunt plaatsen op onze webshop. Mocht je nog vragen hebben, verzoeken wij je om contact op te nemen met je accountmanager. Met vriendelijke groet, Team PVO Direct
Heel prettig om mee samen te werken. Je hebt 1 vaste contact persoon, waar je een prettige werkbank mee krijgt. Bestellingen worden goed verzorgd, kloppen en wordt volgens afspraak bezorgd.
Antwoord van pvo-direct.com
Bedankt voor je positieve review! Graag tot ziens bij PVO Direct!
11 feb 2024
snelle en directe communicatie, oplossing gericht
Antwoord van pvo-direct.com
Hartelijk dank voor je positieve review! Graag tot ziens bij PVO Direct!
Antwoord van pvo-direct.com
Bedankt voor de 5 sterren!
1 jan 2024
Een goed assortiment. Bezig met verbetering website. Ontzettend aardige en hulpvaardige medewerkers!
Antwoord van pvo-direct.com
Bedankt voor je positieve review! Vinden we leuk om te horen. Graag tot ziens!
Fijne nieuwe site, snel en correct geleverd, goeie prijzen
Antwoord van pvo-direct.com
Bedankt voor je positieve review! Graag tot ziens!
snelle levering
Antwoord van pvo-direct.com
Bedankt voor je positieve review! We zien je graag terug bij PVO Direct!
Antwoord van pvo-direct.com
Bedankt voor de 5 sterren!