Shop.bosrubber.nl- Logo - Beoordelingen

Shop.bosrubber.nl

25 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 feb 2023
Shop.bosrubber.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Shop.bosrubber.nl

14 apr 2024
Vriendelijke service en behulpzaam! Wij hebben de extreme outdoortegels . Het zijn stevige mooie rubberen tegels. Ze liggen perfect! 👍🏼 Aanrader!!
Antwoord van Shop.bosrubber.nl
Hartelijk dank voor de review, heel fijn om te horen:) Veel train plezier op de tegels en hopelijk weer tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Egon - team Bos Rubber

Topkwaliteit en geweldige service!

Naar aanleiding van een tip heb ik bosrubber een mailtje gestuurd om mijn garagegym te voorzien van een rubberen vloer. Ik kreeg direct een mail terug met opties en aanbevelingen. Ik heb na het mail contact direct een bestelling geplaatst en deze kwam de volgende dag al binnen. De interlock blue sparkle. Super mooie functionele tegels. Helemaal tevreden :-)
19 mrt 2024
Wauw, bedankt voor je geweldige review! Hier worden we erg blij van! Heel graag gedaan, veel plezier van de vloer en hopelijk weer tot een volgende keer! :) Groet, Egon - Team Bos Rubber
Mooi product (Ultra Interlock 15mm) waarmee je eenvoudig een naadloze sportvloer kunt neerleggen en snel geleverd.
Antwoord van Shop.bosrubber.nl
Super te horen dat de vloer goed bevalt, heel veel sportplezier hierop en hopelijk weer tot een volgende keer:) Met vriendelijke groet, Egon - Team Bos Rubber
Super fijn bedrijf. Snel geleverd en willen graag helpen en meedenken.
Heel fijn om te horen, bedankt hiervoor! Groet, Egon - Team Bos Rubber
Goede communicatie ivm levering en top materiaal!
Antwoord van Shop.bosrubber.nl
Bedankt voor deze review, heel fijn om te horen en de woorden "top materiaal" worden we helemaal blij van! :) Hopelijk tot een volgende keer weer. Groet, Egon - team Bos Rubber

Betrouwbaar en vriendelijk

Betrouwbara en vriendelijk
Persoonlijk contact, goed advies , sample de volgende dag in huis en na bestelling vrijdag maandag al geleverd. Prima zaak👍
Antwoord van Shop.bosrubber.nl
Heel fijn te horen dat u tevreden bent en heel veel plezier van de nieuwe vloer. Hopelijk weer tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Remco - Team Bos Rubber
Snelle service
Antwoord van Shop.bosrubber.nl
Bedankt voor je positieve recensie en hopen u een volgende keer weer van dienst te mogen zijn! :) Met vriendelijke groet, Remco - Team Bos Rubber

Gemakkelijk en snel

Gemakkelijk te bestellen via website, snel antwoord indien vragen, snel geleverd.
Antwoord van Shop.bosrubber.nl
Bedankt voor de mooie complimenten en hopelijk tot een volgende keer weer:) Met vriendelijke groet, Remco - Bos Rubber
Erg fijn en snel geholpen!
Antwoord van Shop.bosrubber.nl
Heel fijn om te horen, hopelijk weer tot een volgende keer! Groet Egon - Team Bos Rubber
15 mei 2023

Goed advies, snelle levering!

Ik zocht een CrossFit vloer voor buiten en kwam uit bij Bos Rubber. Ze hebben veel ervaring met dit soort vloeren. Van Remco goed advies gekregen welke vloer te nemen. Deze werd de volgende dag zelfs al geleverd!
15 mei 2023
Bedankt voor de mooie review, veel sportplezier op jullie nieuwe ondergrond! :) Groet team Bos Rubber
4 jul 2023
Erg snelle service en uitstekend verpakt.. levering ook goed.. 2de bestelling daardoor ook snel gedaan.. Aanrader. Top.
4 jul 2023
Bedankt voor deze mooie review, erg fijn om te horen. Tot een volgende keer weer:) Groet, Team Bos Rubber
24 aug 2023

Snelle service

Heel snelle afhandeling van de bestelling. Vlotte en correcte communicatie.
25 aug 2023
Vincent, heel erg bedankt voor je mooie en positieve review. Hopelijk weer tot een volgende keer! :) Team Bos Rubber
20 mei 2023
Goed advies, snelle en nette levering. Product was van verwachte kwaliteit.
22 mei 2023
Heel fijn om te horen, bedankt voor het vertrouwen en hopelijk weer tot een volgende keer:)
19 jul 2023
Fijne en duidelijke begeleiding tijdens het inkoopproces
22 mei 2023
Product naar wens, en wordt snel geleverd !
28 mei 2023
Snelle service en goede producten
Antwoord van Shop.bosrubber.nl
Hi Reinier, Wauw, dat ziet er weer strak gelegd uit! Bedankt voor het vertrouwen en hopelijk weer tot een volgende keer! Groet, Egon Bos Bos Rubber