travelinoutdoor.nl

1.356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.529 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
travelinoutdoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Het process verliep heel soepel en was ook snel naar mij geleverd. Wat misschien beter kan is het hebben van een maattabel op de website voor kledingstukken: ik had een jas bestelt in mijn gebruikelijke maat maar die was te groot dus ik moest hem weer retourneren en een kleinere halen.

Het eerste paar laarzen besteld in mijn eigen maat, maar te klein. Toen een maat groter besteld, maar de scherpe rand van de versteviging van de hak van de rechterlaars schuurde nogal onder mijn enkel dus die heb ik ook teruggestuurd. Het derde paar (ander model) leek goed te zijn, maar na twee keer dragen, kreukt het leer van de ene laars meer dan het leer van de andere laars zodat het net twee verschillende laarzen lijken te zijn. Ik hoop dat ik ze om kan ruilen want het zijn verder wel mooie laarzen en lekker warm. Deze laarzen hebben wel een versteviging in de punt die vrij ver doorloopt, zodat de rand precies op de plek valt waar de voet knikt bij het lopen. Dat voelde eerst heel vervelend, maar ik ga er vanuit dat het een kwestie van goed inlopen is.

Beoordelingen voor travelinoutdoor.nl

de schoenen waren van twee verschillende paren, de linkerschoen had ik niet besteld en de rechterschoen wel, na een paar dagen erop gelopen te hebben was de linkerschoen stuk aan het gaan, de zool liet los. Hierop heb ik het contactformulier ingevuld, maar heb tot heden nog geen reactie ontvangen.
Hele mooie jas, maar helaas niet de juiste maat voor mij. Valt krap over de heupen. Zojuist maat groter besteld
31 mrt 2024
De bestelde schoenen waren gebruikt. Vieze zolen...
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Bedankt voor je beoordeling en we hebben je klacht inderdaad ontvangen via onze website. Uiteraard is dit ontzettend vervelend en is de controle in het magazijn niet goed geweest. In dergelijke gevallen, ook in jouw geval, bieden wij aan om het kosteloos voor je om te ruilen uiteraard. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
20 mrt 2024

Deze beoordeling krijgen jullie omdat ik te lang moet wachten op reactie retour.

Deze beoordeling krijgen jullie omdat ik mijn schoenen moest retourneren; te klein. Dit op 7 maart gedaan en nog niets vernomen. Graag wil ik mijn geld terug zodat ik andere kan bestellen. Van DHL ook geen retour mail ontvangen. Wel een retour nr gekregen toen ik het na ging vragen. Ik zit echt te wachten op contact.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Bedankt voor je beoordeling! Je retour is in goede orde ontvangen en op 8 maart op je rekening teruggestort. We adviseren je rekening nogmaals te controleren. Zoek op Magento Buckaroo in de beschrijving. 😊

Prima laars op de lus na

Jammer dat bij aanpassen, ik gelijk een lus van de laars kapot trok. Bovendien paste ik hem niet, maar mijn beste maar wel. Wederom een prima product maar jammer van de lus
Antwoord van travelinoutdoor.nl
We waarderen je positieve reactie en inderdaad heel vervelend van de lus! dat kan soms helaas gebeuren wanneer er niet iets te hard aan wordt getrokken. We hopen uiteraard dat je heel veel plezier zult hebben met de laars!
Maat 40 net iets te klein.maat 41 vandaag ontvangen veel te groot.erg jammer.opmerking over de verpakking,zo slordig ingepakt,je kan het niet normaal open krijgen.
MW
Marijke W.
Groningen
4 feb 2024
De rits is stuk, ik heb de jas terug gestuurd ik heb er geen vertrouwen meer in
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Bedankt voor het melden en uiteraard onze excuses voor het ongemak!
MW
Marijke W.
Groningen
De rits van de jas is kapot, ik heb hem terug gestuurd
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Bedankt voor het melden en uiteraard onze excuses voor het ongemak!
Ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Waardeloos
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Bedankt voor je beoorderling en uiteraard ook voor je bestelling. We hebben na je bericht aan ons een postonderzoek opgestart. Het is uiteraard vervelend wanneer je een bestelling plaatst en dit niet ontvangt op tijd. We informeren je zo snel mogelijk met betrekking tot de uitslag van het postonderzoek en komen uiteraard met een geschikte oplossing. Bedankt voor je geduld!
28 jan 2024
1. U op de hoogte stellen van de regels in zake intracommunautaire leveringen tussen BTW-plichtigen en dit ook voorzien op Uw site; 2. Een transporteur belasten die betrouwbare info geeft en aldus levert; 3. De maten van het product weergeven: heren, leren knielaars, maat 43: waarbij de schacht zo smal is dat mijn voet niet eens raakt tot de plaats waar de enkel begint!!!! Ongezien en ongehoord zo vind ik ( en, ik heb absoluut geen olifantspoot ); 4. Retourformulier kan best de retourinstructies weergeven; is nu niet zo.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Bedankt voor je beoordeling en we zullen je kritiek zeker ter harte nemen!
Prachtige laarzen besteld. Snelle levering. Helaas te strak; wel mijn kuiten opgemeten en dan zou de laars zeker passen qua schachtmaat. Echter is de schachtwijdte waarschijnlijk wel goed aan de bovenkant, maar de laars is vrij smal net boven de enkel waardoor de rits alsnog niet dicht kan. Geen retourformulier in de verpakking ontvangen. Wel contact opgenomen ( kan alleen via contactformulier) maar nog geen antwoord terug gekregen. Zou ze graag zsm willen retourneren voordat de 14 dagen voorbij zijn.
20 jan 2024
Op 17 januari een track & tracé code ontvangen. De status bij Post NL is nog steeds “nog niet door Post NL ontvangen” Beoordelen van een nog niet ontvangen pakket, is niet mogelijk. De melding bij bestelling is voor 20.00 u bestellen is de volgende dag ontvangen. Helaas niets ontvangen, geen duidelijkheid waar het pakket is zie status Post NL.
Heb mijn laarzen 3 keer moeten bestellen omdat er telkens een verkeerde maat in de doos zat. Er zaten maat 37 laarzen in de dozen in plaats van de bestelde maat 36. Ik vind dat de inhoud van de dozen gecontroleerd moet worden voordat ze naar de klant gestuurd worden. Nu heb 2x laarzen retour moeten sturen…
Loopschoenen besteld maar maat 40 te klein nu 41 besteld. Eerste paar terug gestuurd dus nu eerst afwachten wanneer geld op de bank staat daarna review opnieuw schrijven.
De laarzan gaan minder lang mee dan ik verwacht had. Zowel de rits is een paar keer kapot gegaan. Daarnaast moest de zool opnieuw verlijmd worden.
Laarzen teruggestuurd en al 4 dagen geen reactie

4x is scheepsrecht?

19 aug 2023
Bij vragen of opmerkingen kun je niet telefonisch terecht terwijl dit wel moet kunnen, nergens een telefoonnummer om zaken te regelen. Ik kreeg schoenen van maat 47 en geen 42 zoals besteld. Keurig excuus gemaakt. Ik mocht de schoenen kosteloos terugsturen alsof ik de fout had gemaakt. De schoenen worden gratis omgeruild, Dat lijkt me meer dan logisch. Het DHL afgiftepunt was gesloten terwijl er op de website staat dat ze geopend zijn. Ik wacht op de andere schoenen.
Heb 2 weken geleden 2 paar laarzen besteld en betaald en nog steeds niets ontvangen. Mijn bericht aan klantenservice wordt beantwoord met een automatisch bericht en vervolgens hoor of lees ik niets mee. Telefonisch kan ik ze niet bereiken.
LJ
laura j.
houten
3 sep 2023

website goed bijwerken en sneller reageren bij niet-leverbaarheid

website goed bijwerken en sneller reageren als iets niet leverbaar is. Nu moest ik zelf navraag doen na een week niets te horen, en wel een verzoek per mail kreeg om het product te beoordelen. Heel teleurstellend, toch 2 sterren door goede ervaringen in het verleden maar ik hoop dat dit probleem wordt opgepakt. en natuurlijk erg teleurgesteld over de onmogelijkheid om te leveren.