travelinoutdoor.nl

1.354 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.464 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
travelinoutdoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Het process verliep heel soepel en was ook snel naar mij geleverd. Wat misschien beter kan is het hebben van een maattabel op de website voor kledingstukken: ik had een jas bestelt in mijn gebruikelijke maat maar die was te groot dus ik moest hem weer retourneren en een kleinere halen.

Het eerste paar laarzen besteld in mijn eigen maat, maar te klein. Toen een maat groter besteld, maar de scherpe rand van de versteviging van de hak van de rechterlaars schuurde nogal onder mijn enkel dus die heb ik ook teruggestuurd. Het derde paar (ander model) leek goed te zijn, maar na twee keer dragen, kreukt het leer van de ene laars meer dan het leer van de andere laars zodat het net twee verschillende laarzen lijken te zijn. Ik hoop dat ik ze om kan ruilen want het zijn verder wel mooie laarzen en lekker warm. Deze laarzen hebben wel een versteviging in de punt die vrij ver doorloopt, zodat de rand precies op de plek valt waar de voet knikt bij het lopen. Dat voelde eerst heel vervelend, maar ik ga er vanuit dat het een kwestie van goed inlopen is.

Beoordelingen voor travelinoutdoor.nl

IP

De schoenen en laarzen zijn mooi en kwalitatief heel goed.

De schoenen en laarzen zijn van buitengewoon goede kwaliteit. Omdat ik vaak met pijn loop, zocht ik naar wandelschoenen waarmee ik goede grip heb en die niet knellen of zeer doen waar mijn voeten kwetsbaar zijn. Na lang zoeken heb ik een voor mij perfecte schoen gevonden in de Travelin' Ervik Softshell Lady Grey maat 36. Ik heb pijn altijd voor lief genomen als ik nieuwe schoenen kocht (pumps, maar die (ver)draag ik niet meer), maar nu ervaar ik voor het eerst dat lopen fijn kan zijn en zie ik er niet meer tegenop. Het enige wat beter kan is misschien een stevigere verpakking, want bij de zending van 3 dozen, was 1 doos beschadigd.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Dank je wel voor je constructieve commentaar en wij zijn blij dat je geniet van onze wandelschoen!

Voor de 2e keer iets besteld en wederom prima

Voor de 2e keer iets besteld. Werd ook nu weer de volgende dag geleverd. De kwaliteit is uitstekend. Mooi leer en netjes afgewerkt. Degelijke schoen. Precies zoals omschreven. Merkbaar met passie ontworpen en gemaakt. Men wil duidelijk een kwaliteitsproduct leveren. Dat is zeker gelukt. Ook ooit iets retour gezonden en dat verliep ook goed. We hadden snel ons geld terug. We zouden weer voor Travelin kiezen. Aan de labels zit een klein reepje leer met de merknaam en het logo: dat hangt nu aan onze sleutelhanger. Een leuk extraatje.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Dank je wel voor je geweldige recensie! We waarderen je feedback enorm en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Prachtige schoenen, heel snel bezorgd. Helaas niet gezien dat er geen rits in zat en de schoenen konden, ondanks dat ik smalle voeten heb, niet over mijn wreef en hak. Jammer! Hopelijk de volgende keer weer geluk, aangezien ik op mijn andere paar al de hele winter loop.
CL
Cornelia L.
Kirchwalsede

Klare Kaufempfehlung!

Habe jetzt verschiedene Schuhe bei Travelin gekauft. Stiefeletten, Wanderschuhe, Sandalen, alle super Qualität und gutes Design. Passform ist gut und bequem sind sie auch. Über die Haltbarkeit kann ich leider noch nichts sagen. Aber ich bin da sehr optimistisch.

Mooie laarzen

Hele mooie laarzen. Helaas moet ik ze terug sturen omdat mijn voeten er niet in passen. (Overgang schacht en voet is voor mijn voeten te smal, rits zou uitkomst zijn, maar dan zijn ze niet 100% waterdicht) Via de mail kan je snel vragen stellen, heel fijn
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Het is fantastisch om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt!

Inmiddels 10 paar en we zijn nog niet klaar!

De service is uitstekend, snelle levering en uitstekende kwaliteit kleding en schoenen. Mijn man en ik hebben inmiddels samen 10 paar schoenen van Travelin, dus dat zegt genoeg. En we zijn nog niet klaar met bestellen. We zijn echt fan van Travelin☺️.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Jouw support en positiviteit worden enorm gewaardeerd, bedankt!

Happy Travelin'

Handige website, duidelijk en gemakkelijk. Snelle levering. Heb een paar prachtige gewaxte laarzen gekocht, waarmee mijn lange wandelingen met hond nog fijner worden. Zitten heerlijk en kunnen tegen een stootje zonder lomp te zijn. Love it!

Zeer tevreden klant

Nog geen 24 uur tussen bestelling en levering, van Nederland naar Belgie.zeer vlotte communicatie ivm levering, laarsjes voldoen volledig aan mijn verwachtingen,prijs kwaliteit super. Bedankt voor de goede service!
Antwoord van travelinoutdoor.nl
We zijn blij dat we aan je verwachtingen konden voldoen, dank je wel!
LAARZEN GEKOCHT, MAAR MODEL PASTTE NIET. Firma op de hoogte gebracht, vlgd dag antwoord gekregen , dat ik ze mocht terugsturen. Geretourneerd , en vlot mijn terugbetaling ontvangen. Voor mij top service, Bedankt
Antwoord van travelinoutdoor.nl
We zijn blij dat we een positieve indruk hebben achtergelaten, dank je wel!
Snelle service en levering. Product ziet er goed uit. En PTT post leverd het vlug en snel af. Bij retour zijn ze ook niet moeilijk, en word goed afgehandeld. Dus een correct netjes internet bedrijf.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Jouw support en positiviteit worden enorm gewaardeerd, bedankt!
CK
Catherina K.
Westervoort
Snelle levering(volgende dag in huis) voldoet aan mijn strenge eisen ben een enorme koukleum heb nu heerlijke warme voeten door rubber laarzen met Neopreen voering. Ideaal erg blij mee lopen fijn!
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Dank je wel voor je mooie woorden! We zijn zo blij dat we je blij hebben kunnen maken.
Fijne stoere maar toch vrouwelijke laars. Loopt heerlijk, fijne pasvorm . Beetje ruim , maar met dikke wandelkousen zitten ze heerlijk👍heel blij mee. Loop iedere dag lange wandelingen in het bos.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Bedankt voor je lovende woorden! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn.

prachtige jas, mouwen veel te lang

prachtige jas, zoals ik graag wilde maar helaas waren de mouwen veel te lang en was de gewenste kleur uitverkocht. Toch maar gehouden. Een coupeuze maakt de mouwen korter dus geen foto
De laarzen zijn snel geleverd en zijn erg mooi. Helaas zit er ter hoogte van de enkel een harde rand wat maakt dat de linkerlaars niet lekker zit. De laarzen gaan daarom toch retour.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Dank je wel voor je constructieve commentaar!
RD
rose D.
ostkamp
Die laarzen zitten zo goed..warm met die wollen voering. Netjes verpakt en vlot geleverd. Ze zijn nog mooier dan ik dacht.. Betalen met bancontact zou wel gemakkelijk zijn.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Dank je wel voor je constructieve commentaar!
GB
Gerda B.
Alteveer

Goede service!

Wat een goed merk is Travelin! Super kwaliteit en ze lopen erg lekker! Inmiddels nou 3 paar in de kast staan. Van dagelijkse schoenen, stoere laarzen en nette laarzen.

Ik kan ze iedereen aanbevelen

Helaas gaat deze aankoop retour, ondanks maat net te krap, maar al meerdere schepen en laarzen van Travelin en deze bevallen zeer goed, ik kan ze iedereen aanbevelen.
We zijn dankbaar voor je positieve beoordeling!
Top schoenen en laarzen. Goede pas vorm. Wat ik jammer vond is dat laarzen niet altijd de zelfde maat hebben. Maar retourneren was goed geregeld en geen probleem.
We zijn dankbaar voor je positieve beoordeling!
Ruime keuze en prima kwaliteit. Mijn man was erg blij me zijn nieuwe schoenen. Met dank aan Travelin, waar hij eerder ook een prachtige jas-vest had besteld.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
We zijn vereerd dat je zo'n positieve recensie hebt geschreven! Het is ons een genoegen om je van dienst te zijn en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

De laarzen zien er erg mooi uit

De laarzen zagen er erg mooi uit, de kwaliteit is aan af te zien, helaas zijn mijn voeten te breed voor deze laarzen en heb ik ze moeten terugsturen.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Hartelijk dank voor je positieve evaluatie!