travelinoutdoor.nl

1.353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.556 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
travelinoutdoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Het process verliep heel soepel en was ook snel naar mij geleverd. Wat misschien beter kan is het hebben van een maattabel op de website voor kledingstukken: ik had een jas bestelt in mijn gebruikelijke maat maar die was te groot dus ik moest hem weer retourneren en een kleinere halen.

Het eerste paar laarzen besteld in mijn eigen maat, maar te klein. Toen een maat groter besteld, maar de scherpe rand van de versteviging van de hak van de rechterlaars schuurde nogal onder mijn enkel dus die heb ik ook teruggestuurd. Het derde paar (ander model) leek goed te zijn, maar na twee keer dragen, kreukt het leer van de ene laars meer dan het leer van de andere laars zodat het net twee verschillende laarzen lijken te zijn. Ik hoop dat ik ze om kan ruilen want het zijn verder wel mooie laarzen en lekker warm. Deze laarzen hebben wel een versteviging in de punt die vrij ver doorloopt, zodat de rand precies op de plek valt waar de voet knikt bij het lopen. Dat voelde eerst heel vervelend, maar ik ga er vanuit dat het een kwestie van goed inlopen is.

Beoordelingen voor travelinoutdoor.nl

Mooie, stevige laarzen
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Jouw positieve feedback betekent veel voor ons, dank je wel!
17 feb 2024
Snelle service
DP
Danielle P.
Milheeze Nederland
17 feb 2024
20 jan 2024
Mooie duidelijke site. Bestelling snel en netjes in huis. Mooie laarzen voelen stevig en warm aan. Tot nu toe zitten ze erg lekker, ben ze nog aan het inlopen. Bij de beschrijving staat dat je je eigen maat moet bestellen. Ik vind dat de laarzen wat klein en smal vallen. Ik had gelukkig een maar groter besteld en die zitten goed.
Makkelijk retour te sturen zonder kosten! Op een redelijke termijn geld terug. Handig als daarbij zou staan waarvoor het retour bedrag is. Nieuwe laarzen snel ontvangen en zien er mooi uit! Onderhouds tip zou handig zijn.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen en het is geweldig om te zien dat we daarin geslaagd zijn. We zullen je kritiek uiteraard ook meenemen en proberen dit te verbeteren!

Eerste aankoop Travelin laarzen

Voor mij de eerste keer dat ik laarzen heb gekocht bij Travelin. Deze zijn snel geleverd en zien er mooi afgewerkt uit. Nu kijken of het comfort en de kwaliteit van deze laarzen in de praktijk voldoen.
Prachtige leren 3/4-laarzen. Hoop dat ze waterdicht zijn. Goed afgeprijsd. Helaas op 1site van € 320 naar € 120 en op een andere site staat van € 170 maar € 120. Hetzelfde model.
Helaas waren de sloffen te klein en was het de grootste maat (43). Ik heb ze terug gestuurd en vind dat best jammer want ze zagen er wel erg goed uit.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Dat spijt ons te horen. We waarderen je feedback en zullen dit doorgeven aan ons team. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of op zoek zijn naar een ander product, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder1
Fijne website met een goede beschrijving van het product. Na bestelling snelle levering! De schoenen zijn zelf zitten echt heerlijk. Heel blij mee.
Mooie,warme betaalbare ,goede kwaliteit laarzen,heb al verschillende laarzen van jullie zeer tevreden. Snelle bezorging
21 jan 2024
Snelle bezorging de volgende dag, de laarzen komen goed overeen met de beschrijving en passen prima voor mijn maat.
Levering zo als afgesproken en retour zending was ook goed geregeld. Geld netjes teruggestort
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Hartelijk dank voor je positieve evaluatie!

Maatvoering kan duidelijker

Maatvoering kan duidelijker: valt de maat groot/klein uit; brede/smalle voet Snelle levering

Super service

Snel leveren, dag erna, en makkelijk retourneren, alkes is voorbereid
Antwoord van travelinoutdoor.nl
We zijn vereerd dat je zo'n positieve recensie hebt geschreven! Het is ons een genoegen om je van dienst te zijn en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen.
Mooie aanbiedingen en fijne tussentijdse updates van mijn levering

Top!!!!! Snelle afhandeling van bestelling en…

Snelle afhandeling van bestelling en duidelijke communicatie
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Bedankt voor je lovende woorden! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn.
18 jan 2024
Ik bedoel eigenlijk zeer goed. Snelle correcte levering .