travelinoutdoor.nl

1.353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.556 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
travelinoutdoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Het process verliep heel soepel en was ook snel naar mij geleverd. Wat misschien beter kan is het hebben van een maattabel op de website voor kledingstukken: ik had een jas bestelt in mijn gebruikelijke maat maar die was te groot dus ik moest hem weer retourneren en een kleinere halen.

Het eerste paar laarzen besteld in mijn eigen maat, maar te klein. Toen een maat groter besteld, maar de scherpe rand van de versteviging van de hak van de rechterlaars schuurde nogal onder mijn enkel dus die heb ik ook teruggestuurd. Het derde paar (ander model) leek goed te zijn, maar na twee keer dragen, kreukt het leer van de ene laars meer dan het leer van de andere laars zodat het net twee verschillende laarzen lijken te zijn. Ik hoop dat ik ze om kan ruilen want het zijn verder wel mooie laarzen en lekker warm. Deze laarzen hebben wel een versteviging in de punt die vrij ver doorloopt, zodat de rand precies op de plek valt waar de voet knikt bij het lopen. Dat voelde eerst heel vervelend, maar ik ga er vanuit dat het een kwestie van goed inlopen is.

Beoordelingen voor travelinoutdoor.nl

Prachtige enkellaarsjes goede pasvorm ze zitten prima
Makkelijk met bestellen, site is erg overzichtelijk
Antwoord van travelinoutdoor.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen en het is geweldig om te zien dat we daarin geslaagd zijn.
18 jan 2024
fijne schoenen waar heerlijk in de tuin werkt.
Snelle verzending, mooie schoenen!

Netjes de volgend dag gelevert

Netjes de volgend dag geleverd
Antwoord van travelinoutdoor.nl
We waarderen je positieve reactie!
Antwoord van travelinoutdoor.nl
We zijn dankbaar voor je positieve terugkoppeling!
23 nov 2023

Fijn proces, alleen maattabel zou handig zijn

Mooie kwaliteit laars

De Sweden is een hele mooie kwaliteit outdoor laars. Schitterende kleur, prachtig leer. Mooi uitgevoerd met 2 gespen. Stevig profiel onder de zool. Het binnenzooltje zit los en was al gekreukeld toen ik de laarzen kreeg en dat is jammer. Er zou een wat steviger binnenzooltje in moeten. (dat kan je eventueel zelf vervangen). Maar mijn voet blijft niet in de laars; bij elke stap beweegt mijn hiel naar boven. Ik heb wel met dikke sokken geprobeerd, maar dat hielp niet afdoende. Misschien heb ik vrij smalle voeten. De laars zou iets meer vorm moeten hebben bij de hak/hiel, zodat dit niet gebeurt. Maar dan zou de laars weer moeilijker aan en uit te krijgen zijn. Er zit namelijk geen rits, geen sluiting in. Het is een instapmodel. (dit laatste was niet op de website vermeld). Helaas gaat hij terug.
CD
CL D.
HOUTEN

Mooie site, goede producten

Mooie, stevige laarzen. Duidelijke website, met hulp (welke schoenmaat moet ik hebben, hoe kom ik in mijn nieuwe laarzen, wat kan ik van mijn laarzen verwachten en hoe moet ik ze behandelen). Wat kan beter? Sommige modellen staan dubbel in de zoekresultaten, iedere kleur één keer. Dit maakte het model kiezen onoverzichtelijker. Er staat aangegeven dat voor het eerste gebruik, de laarzen geïmpregneerd moeten worden. Er staat alleen niet bij waarmee, of een link "veel mensen kopen ook". Dit zou voor mij makkelijker zijn geweest, aangezien ik hier geen ervaring mee heb. Dank voor de snelle levering, ook rond het weekend, de laarzen bevallen erg goed met het huidige koude weer!
20 okt 2023

ik kan geen titel bedenken misscien is aankoop onvolledig dekkend

Wat me beviel was dat ik mijn ontzettend dure laarzen binnen een dag bezorgd kreeg. Wat me heeeeel erg gestoord heeft is dat de mond van travelin vol is over het onderhoud van de laarzen om op deze manier lang van mijn laarzen zal genieten. maar materiaal om de laarzen te impregneren ontbrak. En was ik genoodzaakt voor weer veel geld een bus spray in de winkel te gaan kopen. Travelin was niet bereid cq in staat mij een bus spray na te sturen en was ik daardoor geneigd de laarzen terug te sturen, het geen ik niet heb gedaan omdat wss de reden van terugsturen geen aanleiding zou zijn.
30 dec 2023
Hele mooie schoenen, in het echt nog mooier dan op de foto's van de website. Ik heb ze pas twee dagen, maar heb ze direct uit de doos twee dagen aan gehad zonder de bekende pijn in de hiel te krijgen. Zaten als gegoten. Voelt als kwaliteit. Loopt zalig. Ik heb maar een minpunt en dat is dat de binnenkant van stroef materiaal is gemaakt, wat niet handig is bij het instappen. Dat kost toch enige moeite zo.
17 nov 2023
Goede laars,,,, maar de leest is aan de smalle kant voor mijn voeten die breed zijn door t lopen op klompen .Maar degelijk afgewerkt. en natuurlijke look.
18 nov 2023

Silkeborg, lievelings laarzen!

Met een mooie aanbieding mijn lievelings laarzen Silkeborg gekocht in de cognac kleur maat 39. 'Savonds besteld en volgende dag al in huis. Ik heb de zwarte nu ruim een jaar en ze zitten super fijn, heerlijk warm wolgevoerd. Goede pasvorm en maat valt goed. Ik draag ze onder bijvoorbeeld een jurkje maar juist ook tijdens een boswandeling, door weer en wind. Top kwaliteit en super comfortabel!
20 jun 2023
Fijne, superlichte sandalen. Je voelt ze bijna niet. Had na een uur niet meer in de gaten dat ik nieuwe schoenen aan had. Enige minpunt is de positionering van het klittenband. Bij mij heb ik slechts 1 cm waar het klittenband overlapt op mijn wreef. Met dus een grote flap over. Omdat de schoenen verder zo lekker zitten heb ik ze toch gehouden.
De pantoffels zitten ok. Jammer dat de binnenzool er niet uit kan. Stond bij beschrijving dat het een losse inleg ook was. Gelukkig kan mijn steunzool er wel in en past de pantoffel nog steeds. Zag dat de zool van plastic was. Mogelijk dat jullie rubber kan gebruiken. Beter voor milieu en rubber is denk meer anti-slip.
21 okt 2023

Snelle levering - goede schoenen

Snelle levering, precies zoals verwacht. Schoenen zien er goed uit. Wat beter kan is dat er instructies voor onderhoud bij de schoenen zit. Nu was dat met een QR-code en moest je zelf nog zoeken naar het materiaal dat de schoen had. Verzorgingsproducten direct via de eigen site aanbieden zou een mooie plus zijn.
MV
Mieke V.
Garsthuizen
20 jul 2023

Super Nubuck laarsjes maar ze mooi houden!!?

Mijn gekochte laarsjes zijn prachtig! Heel blij mee. Echter: het zijn nubuck leer laarsjes. Deze moeten geïmpregneerd worden etc Ik vind het een gepuzzel om uit te vinden wat precies en hoe doe je dat. Waarom kan je de onderhoudsmiddelen niet bij jullie kopen?! Maak het wel even gemakkelijker.
12 okt 2023
Goed afgewerkte schoenen, vakmanschap is duidelijk te zien. Goede kwaliteit materialen gebruikt. Klein minpunt: een factuur bij de bevestigingsmail of pakket wordt niet meegestuurd. Bij de bestelbevestingsmail zie je dus niet wát en voor welk bedrdag je hebt besteld, alleen dát je hebt besteld.
19 okt 2023
We zijn vereerd om te horen dat je onze producten waardeert. Het is ons doel om onze klanten tevreden te stellen en het is fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. De factuur wordt ook altijd verstuurd per mail zodra de betaling is bevestigd. Het kan voorkomen dat dit in de ongewenste map beland. Bedankt voor je review!

Mooie laarzen maar helaas een te kleine schacht.

Wat een mooie laarzen van een super goede kwaliteit. De bestelprocedure is optimaal ingericht en de levering was heel snel ondanks black friday. Daarom is extra zuur dat de laarzen weer retour gaan omdat de schacht te klein is voor mijn voeten. Gelukkig is de retourneren ook goed geregeld.

Jas is prachtig, klein defect maar daarna meteen super goed geholpen.

De jas is prachtig, lekker warm, niet te dik. Helaas ging al na een keer dragen de bovenste ritssluiter kapot. Kan gebeuren, en ontzettend snel en goed geholpen door de klantenservice. Ik krijg geld tegoed om de ritssluiter te laten maken. Wel even wat gedoe, maar goed geholpen!