travelinoutdoor.nl

1.353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.556 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
travelinoutdoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Het process verliep heel soepel en was ook snel naar mij geleverd. Wat misschien beter kan is het hebben van een maattabel op de website voor kledingstukken: ik had een jas bestelt in mijn gebruikelijke maat maar die was te groot dus ik moest hem weer retourneren en een kleinere halen.

Het eerste paar laarzen besteld in mijn eigen maat, maar te klein. Toen een maat groter besteld, maar de scherpe rand van de versteviging van de hak van de rechterlaars schuurde nogal onder mijn enkel dus die heb ik ook teruggestuurd. Het derde paar (ander model) leek goed te zijn, maar na twee keer dragen, kreukt het leer van de ene laars meer dan het leer van de andere laars zodat het net twee verschillende laarzen lijken te zijn. Ik hoop dat ik ze om kan ruilen want het zijn verder wel mooie laarzen en lekker warm. Deze laarzen hebben wel een versteviging in de punt die vrij ver doorloopt, zodat de rand precies op de plek valt waar de voet knikt bij het lopen. Dat voelde eerst heel vervelend, maar ik ga er vanuit dat het een kwestie van goed inlopen is.

Beoordelingen voor travelinoutdoor.nl

RL
robert l.
berlicum
De pasvorm en de ritssluiting en ik vindt het een mooie schoen ( laars) het is al het 3 de laarsje dat ik via deze webshop koop ,maar zeker de prijs want zou het geen aanbieding zijn geweest had ik het niet gekocht.
9 jul 2023
In promotie aantrekkelijk geprijsde degelijke schoenen. Betaalmogelijkheden voor niet -Nederlanders zijn te klein, zelfs vervelend klein en voor mij bijna een reden om niet te bestellen ondanks het mooie aanbod.
28 okt 2023

IK BEN DANKZIJ MIJN TRAVELINJAS WINTERKLAAR!

Beste Travelin(outdoor), Snelle levering (binnen twee dagen). De winterjas oogt goed en degelijk, past perfect en voelt lekkewarm. Kwaliteit-prijsverhouding: uitstekend! Een zeer tevreden klant. Ron Martinali
29 jul 2023
Heerlijke sloffen, makkelijk in thuis gebruik, comfortabel, warm en ook om even mee naar buiten te lopen. Ze zitten goed in pasvorm en door de fijne zolen heb je goede grip op de tap en op glade onder grond
5 jun 2023

Sandaken

Ik heb sandalen besteld , maar aangezien ik een hele lage wreef heb is het middelste bandje mij te lang . Dit heb ik bij de schoenmaker laten innemen. Dus misschien 2 modellen, voor hoge en lage wreef??
5 jun 2023
Bedankt voor je feedback! We nemen alle opmerkingen mee en ook jou opmerking zal worden doorgezet naar de productafdeling voor als mogelijke ideeën voor volgende collecties. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
23 jun 2023

Wij lopen voortaan samen op Travelin's

Mijn man is erg enthousiast over zijn Travelin wandelschoenen. Ze zijn niet alleen licht van gewicht maar lopen ook zo. Bij de wandel schoenen staat helaas niet de trekking klasse vermeld.
26 mei 2023

Tevreden drager van travelin

Mooi, fijn om te dragen, goed afgewerkt... Enige nadeel, maten zijn niet altijd heel betrouwbaar, maar mogen wel gratis terug gestuurd worden. Tevreden drager van de travelin collectie
Antwoord van travelinoutdoor.nl
We zijn vereerd dat je zo'n positieve recensie hebt geschreven! Het is ons een genoegen om je van dienst te zijn en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen.
30 dec 2023
Mooie enkellaarzen met ritsje. De linker gaat moeilijk aan, maar zit daarna goed. De rechter gaat veel makkelijker. Ik zal ze inlopen, dan gaat 't beter vermoedelijk. Ze lopen lekker.

Doorslaand succes !

Ik had via NRC bruine laarzen besteld, Geen wonder dat ik nu ook net de zwarte versie binnen heb. Blij met maat 36, altijd een probleem, niet bij jullie , laarzen zijn een succes nr!

Damespantoffels grijs

Pantoffels zijn heerlijk warm en zien er prima uit. Zitten comfortabel. Ik heb schoenmaat 40 en pantoffels zijn goed op maat. Ik heb ze net een dag, maar vooralsnog dik tevreden.
30 aug 2023

Perfect!

De snelheid en aangekondigde tijdstip van levering zijn uiterst correct. Het kleingstuk is minimaal maar toch voldoende verpakt en voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Goede producten, onbegrijpelijke prijzen

Goede producten, hoge kwaliteit materialen en uitvoering. De prijzen zijn onbegrijpelijk, kortingen van 50%, dus als je zonder korting koopt betaal je 2 keer de prijs??
13 jan 2024

Schoenen

De schoenen zaten meteen perfect. Ik hoefde ze niet in te lopen. Ze zagen er mooi strak uit en vielen qua maat ook normaal uit. Kijk er naar uit ze veel te gaan dragen!
15 okt 2023
Goed afgewerkte schoenen en degelijke uitstraling. Facturatie had wat handiger gekund. Bij bevestigingsmail geen info wat je hebt besteld, alleen een bestelnummer.
19 okt 2023
We zijn vereerd om te horen dat je onze producten waardeert. Het is ons doel om onze klanten tevreden te stellen en het is fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. De factuur wordt ook altijd verstuurd per mail zodra de betaling is bevestigd. Het kan voorkomen dat dit in de ongewenste map beland. Bedankt voor je review!
29 sep 2023

Fashionable & functionele outdoor laarzen

Prachtige fashionable outdoor laarzen die ook nog eens heerlijk lopen, warm zijn en waterdicht. Perfect voor alle wandelingen met mijn hond; het hele jaar door.
7 nov 2023
Snelle service Ik zou het fijn vinden als jullie weer af en toe op zo'n kerstfair zouden staan. Daar ken ik Travelin van en het is fijn om even te kunnen passen

Bestelling is snel binnen, let op de btw

Bestelling is snel binnen, pantoffels zijn perfect. Wat jammer is zijn de prijzen die excl. btw worden weergegeven, dat zag ik pas bij het afrekenen.
18 nov 2023

Fitjar - Halfhoge wolgevoerde laarzen - Dames

Snelle levering, fijne schoenen, als je ze tot boven dicht krijgt. Ik heb geen dikke kuiten, maar kreeg de laars niet dicht, helaas!
21 jun 2023
Zeer vlotte levering van het bestelde, maar geld terug op mijn rekening, na een retourzending, gaat niet met dezelfde snelheid.
17 jun 2023

Goeie ervaring

De maten vallen groot uit dat is hord om te weten. Fijne mooie klassieke schoenen leuke kleuren zitten zacht en gemakkelijk