travelinoutdoor.nl

1.356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.529 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
travelinoutdoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Het process verliep heel soepel en was ook snel naar mij geleverd. Wat misschien beter kan is het hebben van een maattabel op de website voor kledingstukken: ik had een jas bestelt in mijn gebruikelijke maat maar die was te groot dus ik moest hem weer retourneren en een kleinere halen.

Het eerste paar laarzen besteld in mijn eigen maat, maar te klein. Toen een maat groter besteld, maar de scherpe rand van de versteviging van de hak van de rechterlaars schuurde nogal onder mijn enkel dus die heb ik ook teruggestuurd. Het derde paar (ander model) leek goed te zijn, maar na twee keer dragen, kreukt het leer van de ene laars meer dan het leer van de andere laars zodat het net twee verschillende laarzen lijken te zijn. Ik hoop dat ik ze om kan ruilen want het zijn verder wel mooie laarzen en lekker warm. Deze laarzen hebben wel een versteviging in de punt die vrij ver doorloopt, zodat de rand precies op de plek valt waar de voet knikt bij het lopen. Dat voelde eerst heel vervelend, maar ik ga er vanuit dat het een kwestie van goed inlopen is.

Beoordelingen voor travelinoutdoor.nl

Zondagochtend de mail van Travelin ontvangen met fijne, zachte vesten in een aanbieding. Gelijk besteld, niet maandag in de bus, maar door mijn eigen fout, toch al dinsdag in huis. Erg blij met dit vest, zeker heerlijk draagbaar nu al, tijdens de koude periode in April, die ons plaagt.
Voor 23:00 uur besteld de volgende dag in huis! En het is nog waar ook. Een paar sneakers besteld en de volgende middag kon ik er al een wandeling op maken. Kreeg van twee kanten te horen wat een mooie nieuwe schoenen heb je aan. Super en voor herhaling vatbaar.
Top service, ik ha tegen het advies in toch een maat groter besteld, wat uiteraard niet goed zat, direct retour gestuurd en binnen 4 dagen geld retour en de juiste maat besteld en binnen 48 uur ontvangen

Super service

Via de website een jas besteld die twee dagen later al werd bezorgd. Helaas was de jas te groot. In de verpakking zit al een retour adres zodat je dit heel eenvoudig en snel kan doen. Top.
Al mijn derde paar schoenen van Travelin. Goede pasvorm en kwaliteit. Helaas bij mijn nieuwe paar schoenen heeft de hond van 9 maanden deze te pakken gekregen…, heb ze nog nooit aangehad.
Goede schoenen Maar graag persoonlijk gesprek Wil wel wat meer weten ivm moeilijke voet moeilijk contact te maken Ook retour duurt te lang Voor het bedrag is terug gestort .
13 apr 2024
Snelle levering Wel een vraag Waarom geen telefoon nummer ter beschikking voor persoonlojk advies over schoenen bv maar breedte Wil graag advies Met vr groet Wim Annokkee
De goede informatie op de site en de kwaliteit van de schoenen. Het is alweer het 4de paar Travelin wandelschoenen dat ik heb gekocht. Super schoenen. Zeer tevreden dus.

Goede en mooie schoenen van Travelin

Voor het eerst schoenen besteld bij Travelin. Dit verliep allemaal heel soepel. De schoenen voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Goede kwaliteit, en ze zitten prima.

Goede producten, onbegrijpelijke prijzen

Goede producten, hoge kwaliteit materialen en uitvoering. De prijzen zijn onbegrijpelijk, kortingen van 50%, dus als je zonder korting koopt betaal je 2 keer de prijs??
snelle en goede levering altijd op tijd en spullen zijn zoals afgesproken . Prima kwaliteit zogoed dat ik voor mijn dochter ook dezelfde laarzen heb besteld
Snelle bezorgingen een super fijn , mooi vest heb ik vandaag ontvangen. Mooie kleur en prima kwaliteit. Ben er super blij mee; zal het met plezier dragen
Geweldige mooie producten van zeer goede kwaliteit, echt een aanrader. Al meerdere schoenen en laarzen gekocht en nu een jas. Ik blijf zeker terugkomen.
Gisteren de travelin Nyborg ontvangen. Vandaag meteen de hele dag aangehad. Zonder pijnlijke voeten gewoon aandoen en gaan!
Prachtige laarzen voor mijn vrouw besteld, ze heeft ondertussen meerdere keren aangegeven hoe blij ze was. Zij blij, ik blij.

goede kwaliteit

De snelle toezending. De goede kwaliteit van het jack dat ik heb gekocht, mooie kleur ook en heerlijk zachte sto
Goed verpakt en snelle levering. Fijne sandalen, comfortabel en goed afgewerkt, zoals altijd bij Travelin.

Heel mooie jas.

Goede pasvorm en fijne lengte en heel mooie kwaliteit. Communicatie en verzending verliepen uitstekend.
30 mrt 2024
Fijne stevige laars. Mooi en soepel. Goed voetbed en stevige zool. Ze zitten en lopen heeeerlijk!
Antwoord van travelinoutdoor.nl
We zijn blij met je vriendelijke woorden, dank je wel!
13 apr 2024
Goede pasvorm en kwaliteit is goed. Al mijn 4de paar wandelschoenen van Travelin en zeer tevreden