travelinoutdoor.nl

1.353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.553 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
travelinoutdoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Het process verliep heel soepel en was ook snel naar mij geleverd. Wat misschien beter kan is het hebben van een maattabel op de website voor kledingstukken: ik had een jas bestelt in mijn gebruikelijke maat maar die was te groot dus ik moest hem weer retourneren en een kleinere halen.

Het eerste paar laarzen besteld in mijn eigen maat, maar te klein. Toen een maat groter besteld, maar de scherpe rand van de versteviging van de hak van de rechterlaars schuurde nogal onder mijn enkel dus die heb ik ook teruggestuurd. Het derde paar (ander model) leek goed te zijn, maar na twee keer dragen, kreukt het leer van de ene laars meer dan het leer van de andere laars zodat het net twee verschillende laarzen lijken te zijn. Ik hoop dat ik ze om kan ruilen want het zijn verder wel mooie laarzen en lekker warm. Deze laarzen hebben wel een versteviging in de punt die vrij ver doorloopt, zodat de rand precies op de plek valt waar de voet knikt bij het lopen. Dat voelde eerst heel vervelend, maar ik ga er vanuit dat het een kwestie van goed inlopen is.

Beoordelingen voor travelinoutdoor.nl

1 dag geleden
Zeer snel geleverd
Prima en snelle levering. Schoenen (Travelin Faaborg) lopen de eerste 20 km al prima! Kleine kanttekening: Op de eigensite staan de schoenen voor 279,00 afgeprijsd voor 208,00 Maar als je een kleine zoekslag doet op internet kun je de schoenen vrij eenvoudig voor rond de 100 euro aanschaffen. Als ik dit eerder had geweten zou ik waarschijnlijk verder hebben gekeken omdat 180 euro prijsverschil een beetje vreemd overkomt. Zelf heb ik de schoenen via de ING rentepunten met korting gekocht met 50% korting. En zoals hierboven aangegeven lopen de schoenen prima. Maar vreemd blijft het wel deze grote prijsverschillen, een adviesprijs is veelal hoger natuurlijk maar in dit geval is het verschil wel heel hoog.
WW
w w.
almere
voor mijn voeten een goede pasvorm, het zijn stevige wandel schoenen .een zeer snelle levertijd, al met al een zeer correcte afhandeling van mijn bestelling.
netjes op tijd geleverd
Snel geleverd, maar de schoenen hadden een 'kleine' maat, waardoor ze niet pasten.

Leren Schoenen!!!!!!!

Op zondag besteld en al maandag in huis. Geweldig zo snel. De schoenen zien er geweldig uit en lopen heerlijk. Tegenwoordig erg moeilijk om leren schoenen te kopen en bij jullie kun je zelfs nog kiezen, echt fantastisch. Ga hier s.v.p. Mee Door. Met vriendelijke groet, Karyn
Prima schoen , niet mijn eerste paar. Snelle levering
RC
Ruud C.
Buren gld

De juiste keus: Travelin

Al jaren loop ik op wandelschoenen van Travelin. Ik probeerde een paar andere van een buitensportwinkel. Ook goed hoor, ook de persoonlijke benadering, maar de verkoper kon me toch niet helpen aan de juiste schoen. Dus nu toch weer een paar nieuwe van Travelin. Ik woon in omgeving Schoorl, loop heel veel en dus veel door duin, zand en strand en loop een paar schoenen, door het zand, in 2 á 3 jaar stuk, maar bij droog weer nog heel goed draagbaar! Ook de truien kan ik van harte aanbevelen. Succes met uw nieuwe aankoop!

Waar voor je geld!

Mooie jas en snel verz
Mooie afgewerkte sloffen die ook even rondom het huis gebruikt kunnen worden. Stevig en warm

Zeer tevreden

Duidelijke website, snelle verzending. Prachtige kwaliteit spullen.
30 apr 2024
Goede kwaliteit, mooie kleur, goed prijs/kwaliteitverhouding
30 apr 2024