Schroef.nl- Logo - Beoordelingen

Schroef.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden589 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2024
Schroef.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na een week de goederen nog steeds niet ontvangen, ze gaan het nú opnieuw sturen. Na de melding dat de levering niet was ontvangen werd er opnieuw geleverd volgende dag binnen.

3 mrt 2024
De sleutel hoord afgesteld kunnen worden dit is een vaste sleutel . Dat hadden ze op de website er wel bij kunnen. Zetten !!!

Beoordelingen voor Schroef.nl

24 mrt 2024
18-3 besteld veel mailtjes maar tot op heden geen houtdraadbouten
Antwoord van Schroef.nl
Goedemiddag, Onze excuses dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik ben een onderzoek gestart en het lijkt erop dat je pakket kwijtgeraakt is bij de post. We hebben je bestelling vandaag opnieuw verzonden, dus het zou nu snel moeten komen! Mocht je verdere vragen hebben dan wil ik je vragen contact met ons op te nemen door te bellen naar +31(0)85 273 65 52 of te mailen naar verkoop@vandijk.com. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Sarah Lakke Team Schroef.nl
3 mrt 2024
Antwoord van Schroef.nl
Goedemiddag, Ik heb je order even opgezocht zodat ik kon checken dat we geen verkeerde informatie op de site hebben staan. Ik zie dat je een bouwsleutel besteld hebt. Een bouwsleutel wordt gebruikt om een deur te openen waar geen klink of cilinder in zit. Onze bouwsleutels hebben een universele maat, waardoor ze op de meeste deuren gebruikt kunnen worden zonder ze te verstellen. Kan het zijn dat je op zoek was naar een ander soort sleutel? (bijvoorbeeld een verstelbare moersleutel/bahco) Mocht je verdere vragen hebben dan wil ik je vragen contact met ons op te nemen door te bellen naar +31(0)85 273 65 52 of te mailen naar verkoop@vandijk.com. We helpen je graag met het zoeken naar het juiste gereedschap! Met vriendelijke groet, Sarah Lakke Team Schroef.nl
25 jul 2023

Niets gekregen

4 juli een imbus 3,5 mm besteld, deze zou in 1 Ã 2 dagen bezorgd worden. Wij waren met de boot een het Leukermeer en de havenmeester zei, laat hem hier bezorgen dat doen veel mensen. Echter 8 juli was hij er nog niet. Met de havenmeester mijn adres gegeven echter nog niets op mijn thuisadres gekregen. Schroef.nl gemaild maar krijg berichten terug.
26 jul 2023
Goedemorgen Rob, Helaas heb ik geen mails van je gezien bij onze klantenservice verkoop@vandijk.com, anders hadden we je graag eerder te woord gestaan. Ik heb je bestelling nagekeken en zie dat er bij bezorging iets mis is gegaan, waardoor het pakket is kwijtgeraakt. We hebben de imbussleutel op dit moment niet meer op voorraad maar hij is besteld en we ontvangen hem tweede week augustus. Kan jij ons een mailtje sturen met het juiste adres waar wij deze naartoe mogen sturen? Mailen mag op verkoop@vandijk.com, bellen mag ook 0522-252847. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Lisa Lakke
18 jun 2023

Niet oké

Beste, Mijn bestelling is heelaas nog niet geleverd ben niet tevreden over het service. Misschien kunnen jullie goed maken om het na te gaan waarom het niet wordt geleverd. Met vriendelijke groet, CimenBouw
Antwoord van Schroef.nl
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat uw bestelling tot op heden niet is geleverd. Ik zou u willen vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen nagaan waar uw pakket is gebleven. Contact opnemen kan via: E-mail: verkoop@vandijk.com Telefoon: 0522 -252847 WhatsApp: 06-82315645 Met vriendelijke groet, Nanne Schroef.nl
1 jan 2024

Nog niks ontvangen

Zou binnen twee dagen geleverd worden. Zijn nu een week verder en het postbedrijf heeft het pakket nog niet eens ontvangen
Antwoord van Schroef.nl
Goedemorgen Rob, Onze excuses dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Helaas is er vanwege de feestdagen iets fout gegaan met onze verzendmaatschappij. Hierdoor zijn de pakketten niet bij ons opgehaald. Wij zijn hier vanochtend direct achter aan gegaan en het zou nu opgelost moeten zijn. Als het goed is wordt je pakket dus vandaag verzonden! Als er nog iets anders is waar wij je mee kunnen helpen doen wij dat uiteraard graag. Je kunt ons bereiken op tel. nr. 0522 - 252847 of per email: verkoop@vandijk.com. Met vriendelijke groet, Sarah Lakke Team Schroef.nl

Levering duurde lang

Omdat wij in het buitengebied wonen heb ik 5 dagen moeten wachten , dat was vervelend omdat ik er haast bij had.
13 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Doos open helaas schroeven vond het wel raar

Jammer dat de doos van de schroeven open waren, heb ze niet geteld maar blijft een vraagteken helaas
14 jul 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het vervelend te horen dat u een open doos heeft ontvangen. Graag zou ik u willen vragen contact met ons op te nemen zodat we een passende oplossing kunnen bieden. Contact opnemen kan via: E-mail: verkoop@vandijk.com Telefoon: 0522 -252847 WhatsApp: 06-82315645 We horen graag van u Met vriendelijke groet, Nanne Team Schroef.nl