Saketos.nl- Logo - Beoordelingen

Saketos.nl

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden749 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt 2018
Saketos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 aug 2023
De website incl. betalen is lastig. Was eerst bang dat ik producten niet zou ontvangen vanwege de slechte communicatie via de website. Zeer verrast dat ik ineens een bevestiging kreeg van de bestelling incl betaling. Daarna duurde het wel wat langer voor ik de producten uiteindelijk ontving. De producten zijn goed en mooi.

7 nov 2023
het is GEEN Nederlands bedrijf, retouren moet ik zelf betalen.... EU wetgeving stelt dat dat niet mag en dat de verkoper een retourzegel dient te verstrekken. de toegezonden zakjes waren geen 20 maar slechts 18cm.

Beoordelingen voor Saketos.nl

Snelle service! Mooi product ontvangen
Snel en goede kwaliteit!
30 aug 2023
Bescherm zakjes voor druiven besteld. Kwam toch nog snel binnen en zien er goed uit.
30 aug 2023
Snelle levering.
27 aug 2023
Nog steeds geen bestelling binnen, 20 dagen geleden besteld. Ook niks van enige informatie gekregen.
Antwoord van Saketos.nl
1 sep 2023
Het spijt ons zeer voor de ontstane situatie. We hebben contact opgenomen met de transporteur en te horen gekregen dat het pakket zoek is geraakt. Ik zal via een privébericht contact met je opnemen om een passende oplossing voor deze situatie voor te stellen. Nogmaals onze excuses!
27 aug 2023
Verkeerde bestelling gekregen. Geen retourformulier of link & (nog) geen reactie op mijn mail v twee dagen geleden.
Antwoord van Saketos.nl
31 aug 2023
Bedankt voor uw feedback, we begrijpen uw ontevredenheid, maar de zaak is al opgehelderd in een privécorrespondentie op 28.08.2023 en we hebben u het betaalde geld terugbetaald. Tegelijkertijd verontschuldigen wij ons voor de vertraging in het reageren, we hebben momenteel veel berichten en reageren zo snel mogelijk. We hopen in de toekomst met u te kunnen samenwerken.
26 aug 2023
correcte levering, goed materiaal
26 aug 2023

Correcte szrvi

Correcte service
25 aug 2023
Ik koop al jaren mijn kado zakjes hier en ben altijd tevreden! Veel keuze en hele mooie kwaliteit, ik blijf hier kopen.
25 aug 2023
Makkelijk te bestellen en binnen de termijn geleverd.
ES
Eduard S.
Amsterdam zuidoost
15 aug 2023
Snel en accuraat. Alles ging perfect.
JC
J.B. C.
Hengelo
snelle levering
14 aug 2023
Het duurt tamelijk lang vooraleer het bestelde wordt geleverd. Wat ik momenteel besteld heb, heb ik nog niet ontvangen. En als je het dringend nodig hebt om als geschenk te geven dan is het wel een beetje vervelend. Je dient dit dus te weten en op tijd bestellen. Misschien komt het omdat de goederen van ver dienen te komen.
AW
Agnès W.
Vivegnis
14 aug 2023
Nothing to say it Wal perfect
9 aug 2023

Gerust weer

Betaling ietwat omslachtig. Een QR zou handig zijn. Of PayPal. Product en bezorging waren super.
4 aug 2023

Cadeauzakjes