Saketos.nl- Logo - Beoordelingen

Saketos.nl

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden749 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt 2018
Saketos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 aug 2023
De website incl. betalen is lastig. Was eerst bang dat ik producten niet zou ontvangen vanwege de slechte communicatie via de website. Zeer verrast dat ik ineens een bevestiging kreeg van de bestelling incl betaling. Daarna duurde het wel wat langer voor ik de producten uiteindelijk ontving. De producten zijn goed en mooi.

25 apr 2023
Het plaatsen van de bestelling ging niet gemakkelijk/ een vervelende website als je eenmaal aan bestellen toe bent. Ingevoerde bezorgadres werd factuuradres en vice versa. In een eerdere bestelpoging o.a. hier op vastgelopen. Nu uiteindelijk maar zo geaccepteerd om niet weer vertraging op te lopen. Nadat de bestelling geplaatst was is het proces verder goed verlopen en zijn de zakjes snel geleverd.

Beoordelingen voor Saketos.nl

Mooi product en snelle levering zoals aangegeven 3-5 werkdagen. Het is me nog niet duidelijk waar ik de factuur kan downloaden.
Zoals beschreven: mooi product, prijs/kwaliteit: prima. Super is de snelle levering; zoals beloofd.
Heel prettig en snel de producten in huis.
Veel keus, mooie producten!!!
19 mrt 2024
Snelle levertijd!
19 mrt 2024
Alles perfect
EA
Erna A.
Enkhuizen
Snelle levering, goed product. Organza zakjes zijn goed te gebruiken om bloemen in de pakken zodat zaad niet wegspringt
17 mrt 2024
levering ok snel en goederen intact
3 mrt 2024
Alles verliep uitstekend
16 mrt 2024
Nog steeds mijn bestelling niet binnen
25 apr 2023

Bestellen op website lastig, uiteindelijk wel goed verlopen.

14 aug 2023
Het duurt tamelijk lang vooraleer het bestelde wordt geleverd. Wat ik momenteel besteld heb, heb ik nog niet ontvangen. En als je het dringend nodig hebt om als geschenk te geven dan is het wel een beetje vervelend. Je dient dit dus te weten en op tijd bestellen. Misschien komt het omdat de goederen van ver dienen te komen.
4 aug 2023

Cadeauzakjes

26 sep 2023
Fijn om hier mijn organza zakjes in verschillende maten te kunnen bestellen. Snelle afhandeling en levering van je order. ook administratieve afhandeling loopt vlot (toepassing van correct BTW regime op de betaling en factuur loopt helaas nog niet helemaal automatisch in de webshop = werkpuntje).
26 jun 2023
Duidelijk over verzending, kwaliteit is beter dan verwacht. Dus als je meer krijgt dan verwacht en al het andere klopt dan ben je een tevreden afnemer. Daarom was dit niet de eerste en ook niet de laatste keer. Volgende keer laat ik het bedrukken. Eens kijken hoe dat gaat.