Saketos.nl- Logo - Beoordelingen

Saketos.nl

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden734 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt. 2018
Saketos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 aug. 2023
De website incl. betalen is lastig. Was eerst bang dat ik producten niet zou ontvangen vanwege de slechte communicatie via de website. Zeer verrast dat ik ineens een bevestiging kreeg van de bestelling incl betaling. Daarna duurde het wel wat langer voor ik de producten uiteindelijk ontving. De producten zijn goed en mooi.

25 apr. 2023
Het plaatsen van de bestelling ging niet gemakkelijk/ een vervelende website als je eenmaal aan bestellen toe bent. Ingevoerde bezorgadres werd factuuradres en vice versa. In een eerdere bestelpoging o.a. hier op vastgelopen. Nu uiteindelijk maar zo geaccepteerd om niet weer vertraging op te lopen. Nadat de bestelling geplaatst was is het proces verder goed verlopen en zijn de zakjes snel geleverd.

Beoordelingen voor Saketos.nl

28 okt. 2023

Dik tevreden!

Snel geïnformeerd van de gang van zaken bij Saketos, snelle levering. Voldoet aan alle verwachtingen! Prima zo.
SN
SABIEN N.
Doesburg
11 nov. 2023
Snelle levering! Hele mooie kwaliteit jute zakken in allerlei formaten 👌👌
7 nov. 2023
Goed overzicht webwinkel en binnen 10 dagen binnen. Dus netjes.
9 nov. 2023
Snelle levering en de goederen voldoen aan de verwachtingen.
5 nov. 2023

Niks op aan te merken

Producten zijn goed, leveren snel. Niks op aan te merken
3 nov. 2023
goederen zijn gearriveerd en ok. Mag wat sneller.
2 nov. 2023
Makkelijke webshop. Gunstig geprijsf. Ruime keus
3 nov. 2023
Snellere levering zou prettig zijn
30 okt. 2023
Jeanette T.
Taufkirchen
24 okt. 2023
7 nov. 2023
het is GEEN Nederlands bedrijf, retouren moet ik zelf betalen.... EU wetgeving stelt dat dat niet mag en dat de verkoper een retourzegel dient te verstrekken. de toegezonden zakjes waren geen 20 maar slechts 18cm.
Antwoord van Saketos.nl
13 nov. 2023
Ons bedrijf is gevestigd in Polen en deze informatie staat op onze website. We verontschuldigen ons voor het ongemak en de situatie is in een persoonlijke correspondentie opgelost.
4 nov. 2023

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen...
Antwoord van Saketos.nl
13 nov. 2023
De situatie werd verduidelijkt in e-mailcorrespondentie. Onze excuses voor de situatie.
25 apr. 2023

Bestellen op website lastig, uiteindelijk wel goed verlopen.

14 aug. 2023
Het duurt tamelijk lang vooraleer het bestelde wordt geleverd. Wat ik momenteel besteld heb, heb ik nog niet ontvangen. En als je het dringend nodig hebt om als geschenk te geven dan is het wel een beetje vervelend. Je dient dit dus te weten en op tijd bestellen. Misschien komt het omdat de goederen van ver dienen te komen.