Feestwarenhuis.nl- Logo - Beoordelingen

Feestwarenhuis.nl

280 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden426 beoordelingen in totaal

2 aug 2023
Keurige snelle bezorging met Track&Trace…diverse spullen gekocht…bleek ik achteraf iets vergeten te zijn bij bestelling…alsnog na besteld…maar ben zeer tevreden met al de spullen die ik heb ontvangen…fijne en betrouwbare leverancier…

26 okt 2023
Achteraf betalen is alleen mogelijk bij een bestelling vanaf 40 euro, dit staat onjuist vermeld op de site. Bij bellen werd verteld vanaf 30 euro en op de site stond 25 euro, na meerdere malen contact te hebben gehad werd 40 euro aangegeven. Helaas was toen de graag bestelde jurk al uitverkocht!

Beoordelingen voor Feestwarenhuis.nl

Goede service. 1 verbeterpunt zet de bezorgdatum op maandag dicht als je op zaterdag/zondag een bestelling doet. Nu verwacht je dat het bezorgd wordt terwijl het weekend niet wordt gewerkt en het pas op maandag wordt verwerkt.
Mijn originele bestelling was er niet meer, werd netjes gebeld om te vragen wat ik nu wilde. Super goede service.
Vriendelijk personeel en bereid om te denken in oplossingen. TOP!
Super snelle levering en goede kwaliteit
Alles goed en op tijd geleverd
Fijne prijs en snelle levering
Verzendkosten daar baal ik van
Antwoord van Feestwarenhuis.nl
Ja helemaal mee eens maar door de lage prijzen is gratis verzenden pas mogelijk vanaf 75,00. Als we de verzendkosten in de prijs zouden meenemen worden de losse producten te duur voor u als bezoeker. We bieden zeker gratis verzenden aan vanaf 75,00
Snel geleverd
30 mrt 2024
Ik had 2 priesterpakken besteld en ben die in Bergschenhoek gaan ophalen. Ik kreeg een pakketje mee en ging ervan uit dat er 2 inzaten. Helaas.... er zat er maar 1 in! gelukkig had ik nog een dag en tijd om het 2e pakketje op te halen. Jammer,.... maar helaas! Mvg Ron Hofman
Telefonisch goed geholpen, kon de producten snel ophalen. Helaas was 1 artikel niet meer nodig en geretouneerd. Helaas enkel retour opties via de post waardoor ik verzendkosten heb moeten betalen en het niet terug kon brengen.
folieballonnen besteld via internet. door een fout met de prijs op de website werd de levering geannuleerd. Dat is eenzijdig. als consument kun je ook bij bedenkingen niet zonder gevolgen annuleren
Antwoord van Feestwarenhuis.nl
Beste, Onze excuses dat deze geannuleerd moest worden echter door het formaat konden we deze ook niet gevuld met helium verzenden. Dat wordt namelijk niet geaccepteerd door de post in formaat pakket. Het was inderdaad een fout op de site en die is wel hersteld inmiddels. Het was ook te ver om het in een route van onze chauffeurs te plannen anders hadden we die optie zeker ook aangeboden.
AB
A B.
Hardinxveld Giessendam

Prima contact via mail

Na bestellen kwam al snel de bevestiging dat ik had besteld, zodra m’n bestelling keurig een mail dat de bestelling was afgerond.
Ballonpost Snelle bevestiging van de bestelling. Vrij snel na mail dat bestelling is afgerond en een track & trace via PostNL gekregen. Volgende dag bericht van de ontvanger dat de ballonpost met kaart werd gewaardeerd.
10 mrt 2024

Snelle service, goede kwaliteit, vriendelijk personeel

Bestelling begin middag geplaatst en in de namiddag al kunnen ophalen in Bergschenhoek. Producten zijn van prima kwaliteit. Vriendelijk geholpen aan de telefoon en bij afhalen van bestelling.