Feestwarenhuis.nl- Logo - Beoordelingen

Feestwarenhuis.nl

362 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden622 beoordelingen in totaal

Na bestellen kwam al snel de bevestiging dat ik had besteld, zodra m’n bestelling keurig een mail dat de bestelling was afgerond.
AB
A B.
Hardinxveld Giessendam

26 okt 2023
Achteraf betalen is alleen mogelijk bij een bestelling vanaf 40 euro, dit staat onjuist vermeld op de site. Bij bellen werd verteld vanaf 30 euro en op de site stond 25 euro, na meerdere malen contact te hebben gehad werd 40 euro aangegeven. Helaas was toen de graag bestelde jurk al uitverkocht!

Beoordelingen voor Feestwarenhuis.nl

28 sep 2024
Kleding voor een gelegenheid. Kwaliteit niet geweldig maar precies goed voor zijn doel. Maten vallen klein. Had s besteld voor een meisje wat normaal 146 heeft. Omdat haar eigen maat niet beschikbaar was. En het past goed. Ik hoef niks in te korten. Dus prima keuze gemaakt.

Fijne ervaring

Er werd snel geleverd en ik kreeg netjes binnen wat ik besteld had. Daarnaast zag het er ook precies zo uit, zoals afgebeeld werd.
2 okt 2024
De retour sneller verwerken, ga nu het 2e pakketje retour doen en de eerste is nog niet verwerkt helaas
Antwoord van Feestwarenhuis.nl
4 okt 2024
Beste Lisa, Bedankt voor uw beoordeling. We doen zeker ons best om de retouren z.s.m te verwerken. We houden aan om alles binnen 7 dagen na ontvangst ook verwerkt te hebben. Dat redden we zeker op dit moment maar we zijn ook afhankelijk van het moment dat het pakje binnen is. Op vrijdag binnen wordt dan in de week verwerkt en niet in het weekend. Ik zie dat het verwerkt is dus het komt allemaal in orde...

Gewoon prima

Gewoon helemaal prima, zoals het zijn moet. Leuke artikelen, fijne prijzen, snelle levering. Tiptop :)
27 sep 2024
Eenvoudig bestellen en kon het artikel snel afhalen in Bergschenhoek. Vriendelijk personeel.
goede, eerlijke communicatie voorop gehad. pakketje is snel verzonden en netjes aangekomen.
Leuk assortiment tegen redelijke prijzen. Goed verpakt en zeer snel geleverd. Uitstekend!
Geweldige producten, en levering ondanks de drukte op tijd. Tot de volgende keer !!!!!!
7 okt 2024
Snelle en goede service. De jurk was bij jullie goedkoper dan bij andere feestwinkels!
Super snel en de prijs kwaliteitverhouding is ook goed. Ik ga hier vaker bestellen!
Zeer snelle levering! Maat klopte ook precies. Echt een aanrader om hier te kopen!
6 okt 2024
Snelle service! Besteld voor Oktoberfest en kon het de volgende dag afhalen!
Goede kwaliteit nette levering komt overeen met de foto op internet
27 sep 2024
Werd teruggebeld omdat jurk stuk was en kreeg geld terug
Hele snelle verzending en een prachtig pieten pak.
28 sep 2024
Zeer snel geleverd en vriendelijk aan de telefoon.
Super snelle bezorging ***** 5 sterren ⭐️
2 okt 2024
Waar voor je geld en snel geleverd
6 okt 2024
Snel geleverd en goede kwaliteit
7 okt 2024
Snelle levering en goede prijs