The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden372 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

29 mei 2023
Makkelijke bestelprocedure, snelle levering.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat je onze bestelprocedure gemakkelijk vond en dat onze levering snel was. We nemen de ervaring van onze klanten heel serieus en streven naar een uitstekende service. Wij geloven in een naadloze klantervaring van begin tot eind. Bedankt voor je feedback - het is essentieel om ons te helpen onze diensten te verbeteren.
28 mei 2023
Snelle afhandeling
29 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij te horen dat onze service snel was. We zijn er trots op uitstekende service te bieden en proberen de klantervaring zo aangenaam en efficiënt mogelijk te maken. Nogmaals bedankt voor je feedback!
28 mei 2023
Nog geen link gekregen dat mijn bestelling onderweg is na 8 dagen..
29 mei 2023
Bedankt voor je feedback. We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen, en het spijt ons dat je de link om je bestelling te volgen nog niet hebt ontvangen. Bij ons bedrijf streven we naar het hoogste niveau van klanttevredenheid, en het spijt ons dat dit voor jou niet het geval is geweest. We hopen in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback.
26 mei 2023
Dank u voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn zo blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Wij streven ernaar onze klanten een uitzonderlijke service te bieden en streven er altijd naar hun verwachtingen te overtreffen. Wij nemen klanttevredenheid serieus en waarderen uw feedback.
25 mei 2023
Meer dan 2 weken niks over mijn retour gehoord en gekregen. Ik kreeg alleen een melding dat mijn retour is aangekomen, en dat ze beoordeling gaan geven. Ik heb alles netje terug ingepakt, foto’s gemaakt. Nog steeds geen reactie. Ook telefonisch niet bereikbaar.
26 mei 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te evalueren. Wij waarderen uw eerlijke feedback en streven ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bezorgen. Onze filosofie is om een eersteklas klantenservice te bieden en het spijt ons dat uw ervaring niet aan onze hoge normen voldeed. Helaas is het momenteel erg druk en hebben een kleine achterstand bij het verwerken van retourzendingen. Wij hebben uw retourzending 16 mei ontvangen en zullen het geld vadaag terugstorten. Wij waarderen de mening van elke klant en werken er hard aan om ervoor te zorgen dat al onze klanten in de toekomst een positieve ervaring met ons hebben. Nogmaals bedankt dat u dit probleem onder onze aandacht heeft gebracht.

Aanrader

Overzichtelijke site met de juiste beschrijving van de items. Super blij met m’n prachtige schoenen, thanks!!
25 mei 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat onze website duidelijk is en nauwkeurige productbeschrijvingen geeft. We streven ernaar de best mogelijke klantervaring te bieden, en het is geweldig dat je die bevredigend vond. Nogmaals bedankt voor je tijd!
24 mei 2023

Snelle levering en mooie producten!

Snelle levering en hele mooie producten! Er was een verkeerd product geleverd. In eerste instantie niet in contact kunnen komen met de klantenservice (nummer werkte niet bij mij en mails niet beantwoord). Uiteindelijk via Instagram reactie gekregen en blijkbaar waren mijn mails niet aangekomen. Toen we eenmaal contact hadden was het snel en netjes opgelost en kreeg ik het juiste product toegestuurd.
25 mei 2023
Bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat het product je beviel. We verontschuldigen ons voor het onjuiste product dat je is toegestuurd, en waarderen het dat je ons via Instagram hebt bereikt. Helaas lijkt het erop dat je e-mails ons niet hebben bereikt. We nemen onze klantenservice zeer serieus en zijn blij dat we het probleem snel voor je hebben kunnen oplossen en het juiste product hebben laten versturen. Nogmaals bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht!
24 mei 2023
Quality of the product was excellent. Packaging was great. Delivery as promised, not late. I would use this company again.
25 mei 2023
Thank you so much for your review. We are so happy to hear that you were satisfied with our product quality, packaging and delivery. We pride ourselves on delivering an excellent experience to all our customers and it is our main goal to ensure complete satisfaction. Thank you for giving us the opportunity to serve you.
DS
D S.
Vlaardingen

Wensboom

23 mei 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We zijn blij te horen dat je een positief resultaat hebt gehad en we waarderen je vriendelijke opmerkingen over de medewerker van de klantenservice. Bij ons bedrijf streven we naar kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice. We begrijpen het belang van de tevredenheid van elke klant en nemen elke zaak zeer serieus. We zijn dankbaar dat je een bevredigende oplossing voor je probleem hebt gevonden. Bedankt voor je beoordeling en voor het kiezen van ons bedrijf.
Goede service. Snel. Brede keuze
23 mei 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat je een goede ervaring had met onze diensten en onze selectie breed vond. We streven altijd naar een uitstekende klantenservice en zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor je steun!
19 mei 2023

Goede communicatie

Een procuct was niet op voorraad dus daarom werd mijn bestelling nog niet verstuurd. Maar na telefonisch contact was dit direct geregeld. Aangezien ik in de buurt woon kon ik ook direct langs komen om de bestelling op te halen. Erg fijne communicatie! Ik
19 mei 2023
Bedankt voor je positieve feedback en dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven. We stellen je vriendelijke woorden over onze communicatie met de klantenservice zeer op prijs. Het is altijd ons doel om de best mogelijke ervaring te leveren aan al onze klanten, en we zijn blij dat we je probleem tijdig hebben kunnen oplossen.