The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden372 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

Snelle en vriendelijke afhandeling!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u een snelle en vriendelijke afhandeling hebt ervaren. Bij Beautiful Bride Shop streven we naar een uitstekende klantenservice en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. We kijken ernaar uit om onze klanten snel weer te zien.
Schoenen toch een maatje te klein besteld, omdat ik op korte termijn een pasafspraak had voor mijn jurk stuurde the Beautiful Bride shop een maatje groter de volgende dag al op. Top service
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u uw schoenen de volgende dag hebt ontvangen en dat u tevreden was met onze snelle reactie. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om de beste klantenservice te bieden, en we zijn blij dat we u tijdig konden helpen met uw huwelijksbehoeften. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.
Keurige snelle levering
13 jan 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze snelle levering. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om onze klanten service en producten van de hoogste kwaliteit te bieden. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en danken u voor uw steun!
Mooie schoenen! Maten kwamen voor mij niet helemaal overeen. Ene 37 was te groot, andere te klein. Snel contact met klantenservice mogelijk en snel antwoord
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u onze schoenen waardeert! Het spijt ons dat de maten niet goed voor u waren. Wij streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te geven en waarderen uw feedback. Wij zijn trots op onze uitstekende klantenservice en zijn blij om te horen dat we snel konden reageren. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
6 jan 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. Het verheugt ons dat u over het algemeen een goede ervaring met ons had en dat we uw bruiloftswinkelen aangenaam hebben kunnen maken. Wij streven ernaar om onze klanten een uitstekende service en selectie te bieden, maar we begrijpen dat er altijd ruimte is voor verbetering. Wij waarderen uw feedback en zullen ons best blijven doen om ervoor te zorgen dat alle klanten een geweldige ervaring hebben bij Beautiful Brideshop.nl.

Top

Ik had het verkeerde huisnummer ingevuld, hierdoor is het pakket retour gestuurd. Toen ik belde is het pakket direct opnieuw gestuurd en de volgende dag al in huis! Echt topservice, superblij mee. En de schoenen zijn prachtig. Dank dank dank!
6 jan 2024
Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn zo blij dat onze klantenservice uw probleem snel en efficiënt heeft kunnen oplossen en dat u blij bent met de schoenen. Wij geloven er heilig in om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, dus het is geweldig om te horen dat we dit voor u bereikt hebben. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!

Erg tevreden!

Heel snelle service en de bruidsschoenen de volgende dag al in huis. Zeer netjes en voorzichtig verpakt.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw vriendelijke woorden. Wij zijn blij te horen dat u onze snelle bezorgservice en zorgvuldige verpakking als zeer prettig ervaart. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om producten van topkwaliteit te leveren, naast een hoog niveau van klantenservice. Wij waarderen de tijd die u heeft genomen om ons te beoordelen. Nogmaals hartelijk dank!

Stugge trouwschoenen

Trouwschoenen besteld? Hartstikke stug en scherpe stikranden bij de hiel. Niet comfortabel, schoenen dus teruggestuurd.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze winkel, beautifulbrideshop.nl, te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en vinden het jammer om te horen over uw ervaring met de schoenen. Hier bij beautifulbrideshop.nl streven we ernaar om hoogwaardige, comfortabele trouwproducten te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. We hopen dat u in de toekomst iets perfects voor uw grote dag op onze website vindt. We zullen persoonlijk contact met u opnemen.
31 dec 2023
1 jan 2024
Bedankt voor het delen van uw feedback over onze bruidswinkel, beautifulbrideshop.nl. Wij stellen het op prijs om te horen hoe wij ons kunnen verbeteren en zetten ons in om onze klanten de beste winkelervaring te bieden. Wij streven ernaar dat iedereen een unieke en mooie bruidservaring heeft. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen dat u in de toekomst met plezier bij ons zult blijven winkelen.
30 dec 2023
Snelle service, goed product
1 jan 2024
Bedankt voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u een geweldige ervaring had met onze snelle service en goede product. Bij Beautiful Bride Shop is het ons doel om onze klanten de best mogelijke winkelervaring voor bruiloften te bieden. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst te helpen!
Geweldige service
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn erg blij dat u genoten heeft van uw ervaring met beautifulbrideshop.nl. Wij streven ernaar om een uitzonderlijke klantenservice te bieden en zijn zo blij dat we onze belofte hebben kunnen waarmaken. Dank u voor uw vriendelijke woorden van waardering.
25 dec 2023
26 dec 2023
Bedankt dat je de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. We zijn blij dat je je ervaring als geheel prettig hebt ervaren en waarderen uw positieve feedback. Wij waarderen al onze klanten en streven ernaar om producten en diensten van de beste kwaliteit te leveren.
24 dec 2023
Mooie producten Sneller bezorgd dan gehoopt
26 dec 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie! We zijn erg blij dat u zo tevreden was met de producten die u hebt ontvangen en dat ze sneller zijn aangekomen dan verwacht. Hier bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om prachtige producten en een uitzonderlijke klantenservice te bieden. We kijken ernaar uit om u te helpen bij het vinden van de perfecte bruidslook voor uw speciale dag!
Snel geleverd voor een mooie prijs.
23 dec 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de snelheid van levering en de prijs van onze bruidsschoenen. Het is onze missie om altijd kwaliteitsproducten en -diensten te leveren tegen een betaalbare prijs. Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en dat u een gewaardeerde klant bent.
17 dec 2023
Snelle service …. Mooie productenxxx
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw recensie met ons van BeautifulBrideShop.nl te delen! We zijn zo blij om te horen dat u een snelle service en mooie producten heeft ervaren. We zijn er trots op dat we onze klanten producten van de beste kwaliteit en een uitstekende klantenservice kunnen bieden, en het is geweldig om te horen dat we aan die normen voldoen. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
16 dec 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het spijt ons te horen dat uw bestelling nog niet is aangekomen. Bij BeautifulBrideShop.nl doen we er alles aan om onze klanten een hoge kwaliteit van dienstverlening te bieden en we zijn teleurgesteld als dit niet lukt. Wij hebben je op 11 december geïnformeerd dat het bestelde artikel helaas is vertraagd. Wij zullen nogmaals contact met je opnemen om te zoeken naar een oplossing.
Goede service en snel antwoord van de klantenservice!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze klantenservice. Hier bij beautifulbrideshop.nl streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en we waarderen uw feedback. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. We zijn erg blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad, en we danken u voor uw vriendelijke woorden. Bij BeautifulBrideShop.nl streven we ernaar om al onze klanten een uitzonderlijke winkelervaring te bieden door kwaliteitsproducten tegen geweldige prijzen aan te bieden. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten op elke mogelijke manier te blijven verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw beoordeling. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve recensie! We zijn zo blij om te horen dat u een geweldige winkelervaring heeft gehad bij beautifulbrideshop.nl - het is altijd ons doel om de best mogelijke service te bieden. Wij zijn trots op de kwaliteit en klantenservice die wij bieden, en waarderen uw vriendelijke woorden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.
Handige website en snelle levering
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u onze website nuttig vond en dat onze levering snel was. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we die hebben kunnen waarmaken. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.