sportamundo.com

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden230 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2022
sportamundo.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Mooie racket voor een betaalbare prijs, alleen is het koortje van het touwtje na 1 keer gebruiken al stuk gegaan, waardoor die niet om mijn pols meer kon. Ik heb er een knoop is gezet, maar dat is eigenlijk niet echt de bedoeling.

24 mei 2023
Ik heb een golf speed trainer besteld. Op de ene foto wordt de stick getoond en op de andere foto een bijpassend gewichtje. Bij binnenkomst krijg ik alleen de stick. Blijkt als je naar beneden scrolt dat er helemaal onderaan staat dat de gewichtjes niet meegeleverd worden. Dit had ik gezien maar ik had wel dat ene gewichtje verwacht... De service was niet te vermurwen en mocht alleen op eigen kosten alles terug sturen. Ik kreeg zelfs geen korting ook niet de extra verzendkosten als ik de gewichtjes alsnog wilde bestellen. Ik voel me belazerd en slecht geholpen door de service dient. Dus kijk uit voordat je erin trapt, je moet hier de kleine regeltjes lezen. Super irritant. Dan liever iets meer betalen en fatsoenlijke service krijgen. Eens maar nooit meer. Na de discussie van vandaag hebben ze de foto van het gewichtje eraf gehaald. Dus blijkbaar vinden ze het zelf ook onduidelijk. Maar daar ben ik niet mee geholpen....

Beoordelingen voor sportamundo.com

Mooie rackets voor een goede prijs. Snelle levering, top!!
Snelle levering !
Nvt
10 feb 2024
Kwaliteit materiaal.
Super service
lekkere mat
Verkeerde product gehad en geen mail of contactgegevens te vinden. Bij trustedshop krijg is steeds foutmeldingen als ik zoek op Sporta Mundo en is het niet vindbaar.
Antwoord van sportamundo.com
Beste Alisha, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u ongemakken met uw bestelling ervaart. Kunt u contact opnemen via het contactformulier op onze website en daarbij ook uw ordernummer vermelden? Deze is te vinden bij het knopje ''klantenservice''. Wij helpen u graag verder! - Klantenservice Sportamundo
10 feb 2024
Artikel was niet zoals omschreven rubbers waren heel slecht
Antwoord van sportamundo.com
Beste Bram, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u ongemakken met uw bestelling ervaart. Kunt u contact opnemen via het contactformulier op onze website en daarbij ook uw ordernummer vermelden? Deze is te vinden bij het knopje ''klantenservice''. Wij helpen u graag verder! - Klantenservice Sportamundo
Verzending is goed gegaan. Jammer dat het niet zodanig is verpakt dat je van buitenaf niet kunt zien wat het is. Nu was het cadeau meteen te zien.
BV
Barbara v.
Rotterdam
23 dec 2023

Snel en duurzaam verzonden!

Snel verzonden zonder onnodige extra verpakking! Supergoed! Tegen verspilling en geen onnodige extra ruimte (en gewicht) voor de vervoerder.
AM
Anouk M.
AMSTERDAM

Mooie golfspullen voor scherpe prijs

Mooie golfspullen, scherp geprijsd, goed verpakt, heel snel verzonden.
Alles klopte!
Padel racket werd mooi op tijd geleverd, op basis van goede reviews gekocht maar na 1 keer padellen was het koortje los. Na het melden van het probleem werd het netjes afgehandeld. Super service.
Ik ben tevreden. De levering ging snel. Het pakket zat goed ingepakt. Goede communicatie vanuit het bedrijf, heb het wel via bol.com besteld.
SG
Sander G.
Westland

Goede webshop en levering

Goede webshop. Na bestellen direct verstuurd. Geheel zonder problemen verlopen.
24 nov 2023
Scherp geprijsde artikelen, super snelle levering. Keurig en degelijk verpakt.
Pakketje mooi op tijd binnen gekomen!
19 nov 2023
Goede service en doen wat ze zeggen.