sportamundo.com- Logo - Beoordelingen

sportamundo.com

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden243 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2022
sportamundo.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Mooie racket voor een betaalbare prijs, alleen is het koortje van het touwtje na 1 keer gebruiken al stuk gegaan, waardoor die niet om mijn pols meer kon. Ik heb er een knoop is gezet, maar dat is eigenlijk niet echt de bedoeling.

26 sep 2023
Product was niet goed en met retourneren is het hele slechte service. Weinig informatie op de website en geen retourformulier aanwezig. Gelukkig heb ik die wel snel gekregen nadat ik contact heb opgenomen met de klantenservice. Maar wat ik het vervelendste vind is dat het retourneren niet gratis is!!!

Beoordelingen voor sportamundo.com

14 mei 2024
Ik dacht een bord besteld te hebben met basketbal contect, krijg ik een voetbalbord, wat natuurlijk niet de bedoeling was.
Snel verzonden en duidelijke communicatie. Top.
10 mei 2024
Snelle levering, goede communicatie
16 mei 2024
2 mei 2024
30 apr 2024
6 mei 2024
levertijd niet gehaald. last minute een mail ontvangen dat het item niet op voorraad is terwijl op de site andere info staat
8 mei 2024
Beste klant, het kan gebeuren dat een artikel uitverkocht raakt. De website kan niet 24/7 worden ge-update. Onze excuses voor dit ongemak, maar vind u voor deze kleine fout deze slechte beoordeling terecht? Als er een probleem is met uw bestelling, kunt u altijd een mail naar de klantenservice sturen, zij helpen u graag verder.
20 apr 2024
😁
12 apr 2024
9 apr 2024
4 apr 2024
Graag reactie op onze klacht over de kwaliteit van product Brute speedbal
7 mrt 2024
Mooie rackets voor een goede prijs. Snelle levering, top!!
13 mrt 2024
Snelle levering !
8 mrt 2024
Nvt
11 mrt 2024
27 mrt 2024
Spullen besteld en kreeg ze pas na een week en 1 dag en dat was niet de reclame die ze maken. Moest daar tussen ook nog veel mailen om te vragen waar mijn bestelling blijft en eindelijk eens bezorgd werd.
29 mrt 2024
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. U straft ons nu met een slechte recensie, terwijl de oorzaak bij de pakketdienst ligt. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
20 mrt 2024
Op de site geven ze aan voor 22:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Dit hebben zij en daarna de vervoerder niet waargemaakt.
29 mrt 2024
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Wij beloven nergens voor 22:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. U straft ons nu met een slechte recensie, terwijl de oorzaak bij de pakketdienst ligt. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
10 feb 2024
Kwaliteit materiaal.