sportamundo.com- Logo - Beoordelingen

sportamundo.com

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden248 beoordelingen in totaal

19 sep 2023
Mooie racket voor een betaalbare prijs, alleen is het koortje van het touwtje na 1 keer gebruiken al stuk gegaan, waardoor die niet om mijn pols meer kon. Ik heb er een knoop is gezet, maar dat is eigenlijk niet echt de bedoeling.

2 jul 2024
Dit gewichtsvest weegt aan de achterzijde veel zwaarder dan aan de voorzijde. Dit resulteert in dat het vest continu naar achteren 'valt' en je de bovenste riem dus tegen je keel aan krijgt. Het vest dient dus continu goed gehesen te worden.(vanzelfsprekend extreem irritant). Ook zijn deze riemen van lage kwaliteit. Wanneer je ze strak trekt, gaan ze daarna automatisch heel makkelijk weer los. Deze klipjes hebben dus helemaal geen zin... óók schieten de riemen makkelijk uit de klipjes, dus je kunt steeds die riemen weer door de gaatjes van de klipjes proberen te priegelen. Zeer matig en zeer teleurgesteld..

Beoordelingen voor sportamundo.com

27 jun 2024
Snelle verzending, goed product. Helaas het product net onder het minimum voor gratis verzenden.
2 jul 2024

Kwaliteit van het vest is teleurstellend

2 jul 2024
Beste klant, wat vervelend dat u niet tevreden bent met dit product. Wij zien dat er al contact is met de klantenservice en zijn er zeker van dat het naar tevredenheid zal worden opgelost. Wellicht dat u dan ook zo vriendelijk bent, om deze review aan te passen? Onze excuses voor het ongemak.
24 jun 2024
3 jun 2024

Padelracket bladert af

Een padelracket gekocht echter na 2x gebruikt te hebben bladeren er stukjes van het racket af. Sportamundo doet hier niks aan!
4 jun 2024
Beste klant, het is natuurlijk vervelend als er een probleem is met een product, echter betreft het hier een gebruiksartikel, waarbij verwacht kan worden dat het bij gebruik slijt. Dat u zegt het maar 2 x gebruikt te hebben, is niet te controleren/bewijzen. Tevens heeft u het al meerdere maanden in gebruik. De klantenservice is coulant geweest en heeft u wel degelijk, tot 2 x toe zelfs, een vergoeding aangeboden. Wij zouden het daarom zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
14 mei 2024
Ik dacht een bord besteld te hebben met basketbal contect, krijg ik een voetbalbord, wat natuurlijk niet de bedoeling was.
23 mei 2024
Snel verzonden en duidelijke communicatie. Top.
10 mei 2024
Snelle levering, goede communicatie
16 mei 2024
2 mei 2024
30 apr 2024
6 mei 2024
levertijd niet gehaald. last minute een mail ontvangen dat het item niet op voorraad is terwijl op de site andere info staat
8 mei 2024
Beste klant, het kan gebeuren dat een artikel uitverkocht raakt. De website kan niet 24/7 worden ge-update. Onze excuses voor dit ongemak, maar vind u voor deze kleine fout deze slechte beoordeling terecht? Als er een probleem is met uw bestelling, kunt u altijd een mail naar de klantenservice sturen, zij helpen u graag verder.
20 apr 2024
😁
Graag reactie op onze klacht over de kwaliteit van product Brute speedbal
19 sep 2023
Padel racket werd mooi op tijd geleverd, op basis van goede reviews gekocht maar na 1 keer padellen was het koortje los. Na het melden van het probleem werd het netjes afgehandeld. Super service.
Verzending is goed gegaan. Jammer dat het niet zodanig is verpakt dat je van buitenaf niet kunt zien wat het is. Nu was het cadeau meteen te zien.
12 sep 2023

Goede website, snelle levering en uitstekend product

De website was vriendelijk in gebruik, mijn bestelling werd snel geleverd en het product (padel racket X1TE) is van goede kwaliteit. Erg tevreden!
12 sep 2023
Beste klant, bedankt voor uw feedback en compliment. Wij wensen u veel plezier bij het sporten!