sportamundo.comReviews

: 141Goed

Gecertificeerd sinds: 27 jan. 2022
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
sportamundo.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij sportamundo.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27 jan. 2022
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor sportamundo.com

141 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 jan. 2023
We hadden 4x de "Pure2Improve Bidonkrat Met Bidons - Inclusief 12 Bidons" besteld daar deze qua kleuren goed bij onze sponsor passen. De kwaliteit van deze bidons en het krat viel wat tegen en we verwachten dan ook niet dat deze de beoogde 4 jaar het vol zouden houden. We hebben gemaild hierover en konden ze zonder problemen retourneren. Dit verliep allemaal zeer vlot. Goede service dus!

20 aug. 2022
Product besteld en betaald, volgende dag zou het verzonden worden. Helaas niet gebeurd; contact met klantenservice; order gevonden maar nog niks mee gebeurd. Klantenservice was super goed! Snel teruggeschakeld en email met uitleg gekregen. Productbeschrijving kan beter. Na 5 dagen product ontvangen. Verpakking was toegetakeld, wonder boven wonder was alles heel op een klein puntje (zie foto) Uiteindelijk tevreden met product en op basis van eerste ervaring zal ik hier niet meer online bestellen. Volgende keer probeer ik de fysieke winkel.

Beoordelingen voor sportamundo.com

6 jan. 2023
4 jan. 2023
Na ongeveer 2 maanden lieten kleine stukjes glasfiber van m’n padelracket los. Toen ik dit meldde en als bewijs foto’s had meegestuurd kreeg ik per ommegaande het aankoopbedrag terug gestort. Netjes afgehandeld naar mijn mening
14 jan. 2023
Correcte levering van fraaie hockeytas voor kleindochter
12 jan. 2023
Lifting set besteld. Goede en snelle levering.
2 jan. 2023
Goede service en snelle levering
15 jan. 2023
7 jan. 2023
5 jan. 2023
31 dec. 2022
27 dec. 2022
Ik was al tevreden over mijn gekleurde bidon rek voor mij en mijn volleybal team, welke snel en netjes was geleverd! Helaas nam 1 fles de "benen" en na contact te hebben gehad krijg ik een nieuwe bidon opgestuurd. Wat een super service! Ze zijn snel op de mail en snel met verzenden.
4 dec. 2022
Mooie tas, snelle reply van de klantenservice, maar had de tas voor 22 uur besteld en is toch niet meer gelijk verzonden door drukte. Daar kwam oom nog de drukte bij de bezorgdiensten bij. Kwam uiteindelijk 3 dagen te laat aan.
Antwoord van sportamundo.com
6 dec. 2022
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Helaas hebben wij geen invloed op de drukte bij bezorgdiensten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sportamundo
17 dec. 2022
Zeer snelle en goede levering en een uitgebreid assortiment met zeer nette prijzen.